2022-01-24, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Det har pågått till januari 2022. Kanske mer sannolikt hans mobil de beslagtog efter mordet på Einar. Om ens någons mobil.

Det står inte grov kvinnofridskränkning utan grov fridskränkning i framställan.
Är en kvinna inbland heter det väl kvinnofridskränkning? Så det är en man han trakasserat kanske?
https://www.docdroid.net/8AreEfF/ska...2-aktbil-6-pdf

Grov kvinnofridskränkning blir det om parterna levt under äktenskapsliknande former, alltså i regel ett par som varit samboende. Det blir inte automatiskt rubriceringen bara för att målsäganden är en kvinna.
Citera
2022-01-24, 18:23
Bannlyst
Mr Koll:
Adel är mycket eftersökt. Denna månad har vi hittills lämnat ut information om honom vid 201 tillfällen
Citera
2022-01-24, 18:26
Bannlyst
https://samnytt.se/video-sr-hyllad-r...in-lilla-hund/
Citera
2022-01-24, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Vad är flerårigt? 3-5 år? Hur många rappare har fått sitta så länge, i den åldern?

Adel är dömd till fängelse vid fyra tillfällen till sammanlagt fyra års fängelse. Domen de avser är förmodligen då han den 23 oktober 2014 dömdes till fängelse i två år och sex månader för två fall av grov misshandel samt ett fall av misshandel. I samband med det förverkades även tidigare villkorlig frigivning om tre månader och sju dagar från en tidigare dom.
Citera
2022-01-24, 19:55
Medlem
TOGEVICs avatar
Kanske inte helt förvånande att det visade sig vara A*el - med tanke på "känd artist" - men jag är ändå överraskad då jag trodde han var på väg i rätt riktning.
Citat:
Ursprungligen postat av ColtonBanes
Borde stått smågangster med storhetsvansinne häktad... Inte Känd Svensk artist... För mig är han Inte känd och absolut inte någon Artist...
Det där är din värld som säger saker om dig. A*el är megakänd i svenska rapvärlden, han är definitivt topp 5 av alla rapnamn i Sverige. Han är även klockrent att betrakta som "känd artist" i Sverige (nuförtiden heter inte svenska kända artister alltid Carola, Kent, Håkan Hellström, det var ett tag sen...)
Citera
2022-01-24, 19:57
Medlem
Oftast betyder grov fridskränkning att man slagit sin respektive. Har han dessutom gjort det flera gånger blir det sitta inne, minst ett år effektiv tid.
Citera
2022-01-24, 20:01
Medlem
Lika barn leka bäst.
Då fick vi svar idag på hur i helvete Adel kunde hänga med äckel våldtäktsmannen aka goaren Dumlee.
Lite intressant är det också att Adel hängt i Spanien nu, han har väl gjort sken av att inte vilja ha med D att göra sedan Einar mördades?
Hm, har de haft separata besökstider hos Sebbe? 🤔
Citera
2022-01-24, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TOGEVIC
Kanske inte helt förvånande att det visade sig vara A*el - med tanke på "känd artist" - men jag är ändå överraskad då jag trodde han var på väg i rätt riktning.Det där är din värld som säger saker om dig. A*el är megakänd i svenska rapvärlden, han är definitivt topp 5 av alla rapnamn i Sverige. Han är även klockrent att betrakta som "känd artist" i Sverige (nuförtiden heter inte svenska kända artister alltid Carola, Kent, Håkan Hellström, det var ett tag sen...)
Oavsett vems värld och vem som känner till folk så betyder ”känd artist” att gemene man vet vem det är. Är en artist megakändis inom bara en viss snäv grupp gör det honom inte till en ”känd artist” för den breda allmänheten.
Citera
2022-01-24, 20:20
Medlem
Förlorad respekt direkt när någon slår på en brud eller ett barn :S
Citera
2022-01-24, 20:44
Medlem
Sidhellacopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TOGEVIC
Kanske inte helt förvånande att det visade sig vara A*el - med tanke på "känd artist" - men jag är ändå överraskad då jag trodde han var på väg i rätt riktning.Det där är din värld som säger saker om dig. A*el är megakänd i svenska rapvärlden, han är definitivt topp 5 av alla rapnamn i Sverige. Han är även klockrent att betrakta som "känd artist" i Sverige (nuförtiden heter inte svenska kända artister alltid Carola, Kent, Håkan Hellström, det var ett tag sen...)

Megakänd bland en massa efterblivna apor i de "utsatta områdena"?
Citera
2022-01-24, 21:02
Medlem
Ordet "känd" har det helt klart gått inflation på. Adel är möjligen känd för valfri neger i no go-zonerna, men knappast för gemene svensk.
Citera
2022-01-24, 21:07
Medlem
Superotippat att gangster-rappare faktiskt beter sig illa mot kvinnor!?! kunde jag aldrig tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in