2022-01-23, 22:41
Medlem
knasen79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Bara jag som gillade Alex, hans ärlighet och uppriktighet var uppfriskande och satte färg på farmen. Rätt rolig snubbe faktiskt. Tråkigt att han lämnar. Prins ger underliga vibbar faktiskt.

Alex steg i grader i kvällens avsnitt.
Citera
2022-01-23, 22:53
Medlem
picapicans avatar
Josefine är putt på Facebook för att folk skriver här och på sociala medier att hon ser opererad ut. Hon har minsann bara lagt in fillers i läpparna, låter hon meddela. Hon har bytt profilbild mot en mer "vanlig" bild för att bevisa motsatsen och även raderat de två bilderna som var utlagda här.

Alla Farmen-deltagare verkar följa denna tråd.
Citera
2022-01-23, 23:04
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Discobyggaren från nån dokusåpa var rätt rolig men att kalla alrind fjäskare bara för att han inte håller med Alex är löjligt.

Kände sig hotad av honom helt klart.
Citera
2022-01-23, 23:04
Medlem
Vilket geni Alexander var... Imponerande.
Potatis och lavendel ..Herre tid o dar vilken kork..
Citera
2022-01-23, 23:23
Medlem
Alexander, en (1) vandrande hjärncell med lite muskler. Säkert roligt att ta en bira med, men det är allt! Bye Bye!
Citera
2022-01-23, 23:38
Medlem
LillTurkens avatar
Alexander blev som jag trodde. Den här säsongens största förlorare. Det kan man nog säga redan nu, fast säsongen precis börjat. Första tinget och Alexander förlorar för tredje gången. Synd att det inte blev styrka. Prinskorven hade släpat omkring med Alexander som en säck potatis. Eller snurrat upp han på läktaren. Beroende på styrkegren.

Men Alexander var ganska bra på planer. Det får man ändå ge han.

Och glad för prinskorven är jag. För nu kan han fortsätta reta upp småtjejerna. Stå där och rycka i sina hängselbyxor, skrattandes. Som en riktig kung. "Gammal är äldst" Det är han ju. Överlägset. Alla andra är snorungar. Tycker...... han.

Jaha var styrkegrenen kannan?

Men vad i helvete? Jag ser tinget nu. Inte ett jävla rätt? Alexander...

Prinskorven kommer vare sig han vill det eller inte få ta Alexanders planerade väg för överleva i farmen. Vara förstekämpe i alla ting. 100%. Nästa vecka så får gubben kämpa för sin överlevnad. Lite taskigt mot gubben. Men ställ till ett helvete nu, gubbhelvete. Nu jävlar ska dom få se hur en riktig mansgris uppför sig när folk inte ger den respekt han anser sig förtjäna.
Senast redigerad av LillTurken 2022-01-24 kl. 00:06.
Citera
2022-01-24, 00:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Det tror inte jag, Han verkar bara vara en sån som försöker göra allt han gör till 100 %, så han både pluggar och jobbar hårt, sen har jag faktiskt inte sett honom plugga nån gång mest bara jobba, men det gör han säkert.

Men kommer du ihåg när dom hade en diskussion om att sova ut och inte jobba så hårt och hela gänget var samlad?
Alla satt helt tysta och vågade inte öppna munnen förutom kalle (storbonden då) den andra personen som vågade öppna sin mun och sa att dom visst borde kämpa på och fortsätta jobba hårt tills alla uppdragen var klara var Arlind.. En person som fjäskar och försöker ställa in sig hos alla öppnar inte munnen i såna situationer, När det finns två olika åsikter och en delad grupp.
Han stödjer Prins ganska tydligt också trots att hela gruppen var emot honom.
Men det återstår att se,, fortfarande tidigt.. Men det är den bilden jag har fått av honom hittills i alla fall
Min bild av honom är att han är väldigt tävlingsinriktad även om han inte är det på ett högljutt och uppseendeväckande sätt. Jag tror han anstränger sig för att flyga under radarn. Jag tror också att han är inblandad i en eller kanske t o m flera pakter (dubbel- eller trippelagent ) som man ännu inte sett nåt av, men som redan är "up and running". Arlind känns hal.

Edit: Det kan t o m vara så att Arlind har paktat med Levin och Alexander, och att Alex omnämnande av "fjäskaren" i storbondebrevet där han utser Levin till storbonde (måste ju vara så) är för att ingen ska misstänka att Arlind och Levin samarbetar
Senast redigerad av Zurfarn08 2022-01-24 kl. 00:11.
Citera
2022-01-24, 00:44
Medlem
Varför ska Prins krypa för dessa feministhoror? Vilka vidriga mobbare!

Du kallar tjejer för feministhoror... sedan kallar du DEM mobbare... öh... 😂
Citera
2022-01-24, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08

Edit: Det kan t o m vara så att Arlind har paktat med Levin och Alexander, och att Alex omnämnande av "fjäskaren" i storbondebrevet där han utser Levin till storbonde (måste ju vara så) är för att ingen ska misstänka att Arlind och Levin samarbetar

Nä så komplicerade turer tänker de inte i.
Citera
2022-01-24, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gothialand
Varför ska Prins krypa för dessa feministhoror? Vilka vidriga mobbare!

Du kallar tjejer för feministhoror... sedan kallar du DEM mobbare... öh... 😂
Vem pratar du med??
Citera
2022-01-24, 02:08
Medlem
Båda alfahanarna ute första veckan, synd.
Citera
2022-01-24, 02:44
Medlem
Hur kan man blanda ihop lavendel med dragon? Har han aldrig käkat en bearnaisesås? Hur kan man gå genom livet utan att någon kunskap fastnar i skallen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in