2022-01-23, 21:41
Medlem
Alltså vad är det för deltagare i år?

Onödigt av Prins att lägga sig i tjejernas arbete och töntigt av Alexander att ha med det i sin motivering.
Citera
2022-01-23, 21:55
Medlem
XtraXs avatar
Helt nya människor som kom o gick med en hund i slutet?
Citera
2022-01-23, 21:58
Medlem
ChiCoLas avatar
Prins verkar vara en handla oskön människa, men fan vad skönt att Alex åkte. Dryg , lat och feg. Tog bort skyltarna i landet för att de andra Kunde för mycket .
Skönt att han blev utslagen av en gammal gubbe
Citera
2022-01-23, 22:02
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Prins verkar vara en handla oskön människa, men fan vad skönt att Alex åkte. Dryg , lat och feg. Tog bort skyltarna i landet för att de andra Kunde för mycket .
Skönt att han blev utslagen av en gammal gubbe
Ja Alex verkar vara en riktigt oskön människa, Jag tycker inte om Levin heller.
Alex kallar Arlind för fjäskare men verkar själv vara fjäskaren som fjäskar för tjejerna .
Skrev detta tidigare men skriver det igen:
Roligt att Alex och Levin ha börjat kalla Arlind för fjäskare. Jag tror nämligen att det är helt tvärt om, han kör nog sin egen grej och bryr sig inte om grupptryck. Han har nog stor integritet och stödjer människor som blir utstötta för att han inte tål att se sånt (exempelvis Prins). Dom kallar honom för rövslickare just för att han vägrade slicka deras röv.
Kan hålla med om att Prins verkar vara en jobbig jävel med besserwisser tendenser, med det är inte ok att frysa ut nån ur gruppen på det sättet. Han satt liksom på åkern och åt frukost själv, och Alex verkade tycka att det bara var roligt att skämta om det.
Citera
2022-01-23, 22:04
Medlem
Efter man varit på Torpet i två veckor skickas deltagarna automatiskt tillbaka till Farmen, så produktionen spoilar inget om detta.

Tidigare säsonger har Torpet varit dåligt att hamna på, men i år är det tvärtom eftersom man inte riskerar att åka ut samt får flera chanser att vinna amuletter.
Citera
2022-01-23, 22:09
Medlem
kukflashs avatar
Går inte att se torpet på cmoree…
Citera
2022-01-23, 22:11
Medlem
Alex är ju årets Kim Graversen, men till och med Kim höll sig ju kvar längre. Alex har nu lyckats med konststycket att förlora mot två tjejer och en senior. Han som skulle vinna alla tävlingar. Snacka om pajas.
Citera
2022-01-23, 22:17
Medlem
Skönt att fuskaren som gömde namnpinnarna åkte ut. Karma!
Jag hoppas att mobbarbrudarna åker ut härnäst.
Respektlöst att ge sig på en äldre man som bara ville hjälpa till.
Att ungdomar är så lättkränkta och klena nuförtiden är skrämmande.
Jag skäms å deras vägnar.
Citera
2022-01-23, 22:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Ja Alex verkar vara en riktigt oskön människa, Jag tycker inte om Levin heller.
Alex kallar Arlind för fjäskare men verkar själv vara fjäskaren som fjäskar för tjejerna .
Skrev detta tidigare men skriver det igen:
Roligt att Alex och Levin ha börjat kalla Arlind för fjäskare. Jag tror nämligen att det är helt tvärt om, han kör nog sin egen grej och bryr sig inte om grupptryck. Han har nog stor integritet och stödjer människor som blir utstötta för att han inte tål att se sånt (exempelvis Prins). Dom kallar honom för rövslickare just för att han vägrade slicka deras röv.
Kan hålla med om att Prins verkar vara en jobbig jävel med besserwisser tendenser, med det är inte ok att frysa ut nån ur gruppen på det sättet. Han satt liksom på åkern och åt frukost själv, och Alex verkade tycka att det bara var roligt att skämta om det.
Arlind är där för att vinna, det är därför han pluggar så hårt. Kan mycket väl tänka mig att han fjäskar och försöker ställa sig in.
Citera
2022-01-23, 22:27
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Skönt att fuskaren som gömde namnpinnarna åkte ut. Karma!
Jag hoppas att mobbarbrudarna åker ut härnäst.
Respektlöst att ge sig på en äldre man som bara ville hjälpa till.
Att ungdomar är så lättkränkta och klena nuförtiden är skrämmande.
Jag skäms å deras vägnar.

Unga vet bäst idag och vägrar ta order av äldre personer. Jag gillar Prins.
Citera
2022-01-23, 22:29
Medlem
OvissFramtids avatar
Bara jag som gillade Alex, hans ärlighet och uppriktighet var uppfriskande och satte färg på farmen. Rätt rolig snubbe faktiskt. Tråkigt att han lämnar. Prins ger underliga vibbar faktiskt.
Citera
2022-01-23, 22:36
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Arlind är där för att vinna, det är därför han pluggar så hårt. Kan mycket väl tänka mig att han fjäskar och försöker ställa sig in.
Det tror inte jag, Han verkar bara vara en sån som försöker göra allt han gör till 100 %, så han både pluggar och jobbar hårt, sen har jag faktiskt inte sett honom plugga nån gång mest bara jobba, men det gör han säkert.

Men kommer du ihåg när dom hade en diskussion om att sova ut och inte jobba så hårt och hela gänget var samlad?
Alla satt helt tysta och vågade inte öppna munnen förutom kalle (storbonden då) den andra personen som vågade öppna sin mun och sa att dom visst borde kämpa på och fortsätta jobba hårt tills alla uppdragen var klara var Arlind.. En person som fjäskar och försöker ställa in sig hos alla öppnar inte munnen i såna situationer, När det finns två olika åsikter och en delad grupp.
Han stödjer Prins ganska tydligt också trots att hela gruppen var emot honom.
Men det återstår att se,, fortfarande tidigt.. Men det är den bilden jag har fått av honom hittills i alla fall
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-01-23 kl. 22:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in