2022-01-22, 22:37
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
De som jävlades med honom var väl iallafall invandrare de med.

Jag tror att det var en pojke. Det var iallafall ett gäng ungar som spelade in det fnissandes medan de blåste honom.

Skulle du själv vilja få allt i ditt liv utraderat för att några snorisar busringer som exempel?

Om det handlar om en busringning så är det ju heller inget brott.

Så dessa snorisar ville inte ha något av Anis som han glatt fotade och skickade iväg?

Hade några glin ringt mej så hade jag absolut inte filmat fittan och skickat till dem!

Var det förresten sexchatt eller busringning? Vem börjar sexsnacka med någon som busringt? Anis har hela qx och får säkert så mycket vuxen kuk han vill, varför skulle han snacka sex med snorungar som busringt? Bara det är rätt idiotiskt oavsett om ungen var intresserad av sex eller inte..
Senast redigerad av namatara 2022-01-22 kl. 22:50. Anledning: glömde en mening
Citera
2022-01-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iAmLane
Det finns en youtuber som heter Anis Don Demina som jag sett på TV några gånger och nyligen så såg jag honom igen i något sammanhang så han är uppenbarligen inte "cancellad". Min fråga är hur denna person fortfarande kan vara relevant när det uppdagades för några år sedan att han sexchattat med barn? Det fanns bevis och allting.
YouTube är överlag väldigt vänligt inställd till det mesta vad gäller sjuka idéer om kön och "udda" sexuella böjningar..

Enkla svaret är att det genererar mycket pengar åt Alphabet.
Citera
2022-01-22, 22:44
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Fast, är det så konstigt egentligen? Det här är ju en kultur som växt fram över 20-30 års tid, helt öppet för alla som kan läsa och skriva att både se och förstå. Hur har du kunnat missa att det är såhär den moderna Marxismen fungerar i västvärlden?

Varför tror du att media är helt tyst runt alla graverande skandaler om Biden, medan de bokstavligen var beredda att äta avföring för att få vara först ut med den senaste i raden av skandalösa avslöjanden om Trump? Varför reser man statyer över undermänniskor som George Floyd? Varför hyllas en debil kvasimarxistisk utsugare (ja, faktiskt en av modern historias absolut sämsta ledare överhuvudtaget) Robert Mugabe, medan en ledare som Augusto Pinochet, sina brister till trots, både lämnade över makten till en demokratiskt statsskick och lämnade sitt land avsevärt bättre än han tog över det, demoniseras in absurdum?

I alla vänsterideologier är det "bibeln före verkligheten" som gäller, precis som i religiösa sekter, eller som man skämtsamt säger inom Försvarsmakten: Om det skiljer mellan kartan och verkligheten så är det kartan som gäller. Om det i deras skrifter och manifest står att något är på ett visst sätt, så är det förbjudet att ifrågasätta, oavsett hur ovetenskaplig, skadlig eller direkt farlig företeelsen är.

Har ALDRIG hört eller läst någon som hyllar dåren Mugabe!
Citera
2022-01-22, 22:50
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Don Denima sexchattar med en småpojke - DET är problemet. Inte ungen/ungarnas uppfostran.

Om min 12-åriga dotter sexchattar med en 30+ man är problemet att mannen väljer att göra det. Inte "fällan" eller "uppfostran av flickan".

Eller ska han skyddas bara för att han inte förstod att det var en fälla?
Om din 12-åring utger sig för att vara exempelvis 18-20 och ber om intima bilder för att det är en kul grej att vilja sätta dit en kändis, då är du definitivt ett problem i det hela. Om du exempelvis dejtar, då utgår du från att det är en vuxen. Jag själv exempelvis fick kontakt med en helstörd kille nyligen. Jag har vissa tvivel på att en karl på 30 skulle låta som honom men det är inte osannolikt. Däremot kan jag inte hänga ut honom eftersom jag inte vet att det verkligen är karln jag har bilder på. Skulle det vara någon annan, är det han som är bedragare. Detta gäller även om det är småbarn.

Om du inte har koll, ska du inte kräva att resterande världen istället ska ha det. Om du har ett barn som sitter och skriver till vuxna och låtsas vara någon annan eller förleder någon medvetet, begår inte den som utsätts för något brott. Väldigt enkelt faktiskt. Precis som du inte begår ett brott om du själv råkar ut för en bedragare som kanske tömmer ditt konto, lurar av dig olika saker osv. Att vilseleda någon är brottsligt.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Bedr%C3%A4geri_i_svensk_lag
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Om det handlar om en busringning så är det ju heller inget brott.

Så dessa snorisar ville inte ha något av Anis som han glatt fotade och skickade iväg?

Hade några glin ringt mej så hade jag absolut inte filmat fittan och skickat till dem!
Han trodde att det var en vuxen kvinna han skickade till.
Citera
2022-01-22, 22:51
Medlem
namataras avatar
Citat:
Don Denima sexchattar med en småpojke - DET är problemet. Inte ungen/ungarnas uppfostran.

Om min 12-åriga dotter sexchattar med en 30+ man är problemet att mannen väljer att göra det. Inte "fällan" eller "uppfostran av flickan".

Eller ska han skyddas bara för att han inte förstod att det var en fälla?

+ hur mycket som helst för det väldigt sanna inlägget!
Citera
2022-01-22, 22:55
Medlem
Citat:
Om din 12-åring utger sig för att vara exempelvis 18-20 och ber om intima bilder för att det är en kul grej att vilja sätta dit en kändis, då är du definitivt ett problem i det hela.

Det enda av värde i diskussionen är huruvida han visste att det var en unge under 15 år han sexchattade med eller ej. Isåfall är det grooming, vilket är ett brott. Det spelar isåfall ingen som helst roll om han blev "vilseledd" eller inte. Visste han att det var ett barn så begick han en brottslig handling.
Citera
2022-01-22, 22:58
Medlem
namataras avatar
Citat:

Han trodde att det var en vuxen kvinna han skickade till.

Är han inte bög? Kanske bara bi..

Men du säger ju att de snackade i telefon, då borde man väl fatta att det inte är en vuxen kvinna man pratar med?

Språket fjortispojkar vs vuxna kvinnor använder sej av skiljer sej markant, speciellt i text om de chattat också.

Sen börjar man väl inte skicka nakenbilder till vem som helst som inte är verifierad? Speciellt inte som kändis
Citera
2022-01-22, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NysvenskenAbdullah
Anus don Domina har sålt sin själ. Därav får han vara kvar

Detta.
Det är precis vad det handlar om.
Gå med i "klubben" så är du skyddad.

Jag tycker mest synd om alla människor som tagit den vägen, men detta är det mest enkla och korrekta svaret.
Citera
2022-01-22, 23:47
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Det enda av värde i diskussionen är huruvida han visste att det var en unge under 15 år han sexchattade med eller ej. Isåfall är det grooming, vilket är ett brott. Det spelar isåfall ingen som helst roll om han blev "vilseledd" eller inte. Visste han att det var ett barn så begick han en brottslig handling.
Nej. Vad jag fick för uppfattning (minns inte det där särskilt bra) visste han inte utan utsattes för några ungars drev eller inte ens drev, det var jämförbart med de busringningar ungar innan tekniken brukade hålla på med.
Citera
2022-01-22, 23:50
Medlem
AdMortems avatar
Citat:

Men du säger ju att de snackade i telefon, då borde man väl fatta att det inte är en vuxen kvinna man pratar med?

Språket fjortispojkar vs vuxna kvinnor använder sej av skiljer sej markant, speciellt i text om de chattat också.

Sen börjar man väl inte skicka nakenbilder till vem som helst som inte är verifierad? Speciellt inte som kändis
Verifieringar är lätt för folk att få godkända, dvs de ska man inte lita på.

Jag vet inte hur tjejer är på nätet men killar tycker det är väldigt normalt att skicka bilder fram och tillbaka. Vi lever i en annan tid.

Jag vet inte. Har för mig att det fanns något klipp med några fnittriga ungar. Googla efter det istället.
Citera
2022-01-23, 00:29
Medlem
Smutzs avatar
Citat:

En gång i tiden var detta sant men tyvärr kan knappt någon under 40 formulera sig begripligt längre. Jag vet inte vem den här göken är men är beredd att tro att han kan bli lurad att en gäng småskitar är en ”vuxen” kvinna.
Citera
2022-01-23, 00:32
Medlem
Ograsts avatar
Existerande skvallertråd duger för att diskutera och skvallra kring Anis eventuella sexchattande. // Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in