Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-01-21, 19:37
Citat:
Ursprungligen postat av Bruzan
Är du hundra procent säker på att tidningen är från 1992? Det är viktigt för i så fall så var hon bara 15 år när dom här bilderna publicerades vilket innebär att tidningen gjort sig skyldig till ett riktigt allvarligt brott.

Klickade nyss på "rapportera missbruk" för bilderna jag lade upp, vill inte sprida nakenbilder på en omyndig person. Jag trodde att hon var 18 eftersom det stod så i texten samt att hon ser ut att vara det på bilderna (har utvecklade bröst).
Citera
2022-01-21, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Linda slutade väl med porr för hon knullade för mycket anal och fick problem pga av det?
Var väl en del prat om att typ hela tarmpaketet ramlade ut då bland annat Rocco o övriga plöjde tarm. Finns en diagnos för det i porrbranschen, på riktigt. Det är tydligen vanligt
Citera
2022-01-21, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
God kväll på er!

Har ingen aning om vad Linda gör idag men kom att tänka på henne när jag bläddrade i en gammal porrtidning. Är inte 100% säker på att det är hon på bilderna men visst är det likt?

"18-åriga Linda från Stockholm har en stor dröm - att göra internationell karriär som porrstjärna".

https://anonfiles.com/Bdk136Cbx5/KanVaLinda01_jpg
https://anonfiles.com/d2l432Ccx2/KanVaLinda02_jpg
https://anonfiles.com/j2l63bCdx5/KanVaLinda03_jpg

Från Aktuell Rapport nr46 1992.

Tycker hon var riktigt fin, inga blaffiga tatueringar som porrbrudarna har idag. Om hon skött sin hälsa någorlunda så är hon förmodligen knullbar fortfarande. Nu blir jag lite sugen på att leta upp klippet på min externa hårddisk där hon blir påsatt av Rocco och ägna mig åt självbefläckelse 💦

Är du säker på att tidningen är från 1992? Har den en artikel med en skräckfilmssamlare?
Citera
2022-01-22, 01:07
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrtidning
Är du säker på att tidningen är från 1992? Har den en artikel med en skräckfilmssamlare?

Vill minnas att en bekant som gick på samma gymnasium berättade att hon åkte iväg på sportlovet för att filma i USA. Porrkarriären startade när hon fyllde 18 om jag minns rätt.
Citera
2022-01-22, 01:49
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Vill minnas att hennes far var med i nått Sivert Öholms program, där han var närmast chockad och frågade sig själv "vad har jag gjort för fel?"

Måste ju vara alla föräldrars mardröm att ens 18-åriga dotter ger sig in i porrbranschen. Inga föräldrar skulle ärligt vara nöjda och stoltsera med att hon "bejakar bara sin sexualitet", "hon är en stark kvinna" och liknande feministiska klyschor.

Måste vara en trasig och dysfunktionell familj det handlar om. Jag vet ingen porrstjärna utan tragiskt förflutet som frivilligt väljer den vägen. Puma Swede blev väl slagen av sin farsa i barndomen. Lägg därtill Jenna Jameson med drogproblematik och liknande.

Trash!
Citera
2022-01-22, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Vill minnas att en bekant som gick på samma gymnasium berättade att hon åkte iväg på sportlovet för att filma i USA. Porrkarriären startade när hon fyllde 18 om jag minns rätt.

Jag vill minnas att hon gjorde sitt första "jobb" i aktuell rapport som publicerades när hon fyllde 18 år men bilderna tog ett par månader innan hon hade fyllt år.
Citera
2022-01-22, 11:48
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Linda slutade väl med porr för hon knullade för mycket anal och fick problem pga av det?

Tydligen en skröna
Citera
2022-01-22, 11:49
Medlem
Bret-Harts avatar
Hon debuterade på sin 18 års dag vad jag har förstått
Citera
2022-01-23, 10:59
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Hennes firma i konkurs för kort tid sedan:

https://www.allabolag.se/5591277164/bjorkstadens-omsorg-ab

Det var tråkigt att höra. Utöver städa och ta den i prutten tror jag inte hon har så många talanger. Hon får väl satsa på kommunens hemtjänst istället.
Citera
2022-01-23, 11:23
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Hennes firma i konkurs för kort tid sedan:

https://www.allabolag.se/5591277164/bjorkstadens-omsorg-ab

Undrar vad som hände där? Siffrorna såg ju inte helt dåliga ut. Förlorat en stor kund kanske?
Citera
2022-01-23, 12:02
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det var tråkigt att höra. Utöver städa och ta den i prutten tror jag inte hon har så många talanger. Hon får väl satsa på kommunens hemtjänst istället.

Hon har väl suttit som chef då borde hon kunna fortsätta med det
Citera
2022-01-23, 12:05
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll

Ja, det får nog bli kommunal anställning för henne; hemtjänst, personlig assistent eller lokalvårdare.

Gå tillbaka till porren skulle hon inte kunna, även om hon ville. Sett en nyare bild på henne i denna tråd och det var nästan så hon kunde skrämma barn med den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in