2022-01-20, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Stoppa Pressarna skriver om den otrogna popartisten:

https://stoppapressarna.se/svenskt/popstjarnans-hemliga-dubbelliv-som-bisexuell

Vi vet alltså:
- man
- många hits
- omskriven med flera kvinnor tidigare
- numera gift
- har/hade en dominerande far
- lite säreget utseende

Vem har vi här?

Min spontana tanke är Niclas Strömstedt

Är det inte han den där Ola Salu då
Citera
2022-01-20, 14:38
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaisersmamma
Är det inte han den där Ola Salu då

Han är väl bekräftad som enbart bajspackare? Det här handlar om en bisexuell.
Citera
2022-01-20, 14:39
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Kan det inte vara Plura i Eldkvarn?
Citera
2022-01-20, 14:41
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Mauro Scocco, inte heller han har väl ett direkt "säreget utseende". Har för mig han bor på Kungsholmen.
Fantastiskt att han kunnat göra karriär i 40 år på att skriva samma jävla låt om & om igen.

Men Scocco hade väl inget fruntimmersrykte? Det här är en man som tydligen gått hem hos damerna.
Citera
2022-01-20, 14:44
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Men Scocco hade väl inget fruntimmersrykte? Det här är en man som tydligen gått hem hos damerna.
Scocco har väl inte heller något "säreget" utseende direkt. Ser ut som en random italienare, fast lite fulare.
Citera
2022-01-20, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Han är väl bekräftad som enbart bajspackare? Det här handlar om en bisexuell.

Nej allmänt känt att han är BI. vilket betyder att han aldrig gömt det och alltså är det inte han, även om han var den första jag tänkte på i sammanhanget.
Citera
2022-01-20, 14:47
Medlem
Ingen ni nämnt har ju en speciellt "säregen look" förutom Di Leva.

Men stämmer detta in på honom? "Popstjärnans privatliv med olika kvinnor har också fått stort utrymme i mediespalterna under åren."
Senast redigerad av Anonym555 2022-01-20 kl. 14:50.
Citera
2022-01-20, 14:50
Medlem
Zoologens avatar
För min del tror jag inte ett dugg på SP:s uppgifter. Var det inte de som skrev en massa skit om Patrick Ekwall?
Undrar hur mycket av deras skvaller det ligger något i.
Citera
2022-01-20, 14:53
Medlem
cece123s avatar
Alltså det finns inget att diskutera egentligen mer än Daniel Nyhlen,han har ju uppenbarligen ett stort problem.
Det är inte bara Herr och Fru Strömstedt han sprider dynga om.
Går inte att ta ett enda skit på allvar när det kommer till alla Daniels skriverier om paret.
Ett annat par Daniel avskyr är David och Renee N.
Det spreds förra året rykten om misshandel.
Det blir fånigt när Daniel skriver "av pressetiska skäl kan han inte skriva om vissa saker" ..
Daniel Nyhlen ter sig inte riktigt frisk tyvärr när han skriver såhär.
Han verkar vara mycket avundsjuk på män som lever i långvariga förhållanden.
Och verkar själv ha en faiblesse för unga män..
(FB) Stämmer det att Daniel "nyllet" Nyhlen är gay
Så här yttra sig en lesbisk profil i samband med pride
https://ng.se/blogg/festivalbloggen/taggar/pride
Citat:
Vad bör man undvika?
– Om man är en "ung kille" bör man undvika Daniel Nyhlén samt alla eventulla drinkar Daniel Nyhlén bjuder på.
Verkar vara ambivalent i sitt förhållande till sitt jobb, eftersom han för 10 år sedan tyckte att det inte var bra att tvångsouta folk, då det ger konsekvenser..nåväl gäller det NS tror jag icke på detta dravel som SP skriver i denna artikel.
Citera
2022-01-20, 14:56
Medlem
Vet inte folk dock att "tidningar" som Stoppa Pressarna ljuger och hittar på saker rakt av?

Folk här verkar tro att detta är en seriös tidning, så jag vill fråga er om ni är dumma i huvudet?
Citera
2022-01-20, 15:02
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Alltså det finns inget att diskutera egentligen mer än Daniel Nyhlen,han har ju uppenbarligen ett stort problem.
Det är inte bara Herr och Fru Strömstedt han sprider dynga om.
Går inte att ta ett enda skit på allvar när det kommer till alla Daniels skriverier om paret.
Ett annat par Daniel avskyr är David och Renee N.
Det spreds förra året rykten om misshandel.
Det blir fånigt när Daniel skriver "av pressetiska skäl kan han inte skriva om vissa saker" ..
Daniel Nyhlen ter sig inte riktigt frisk tyvärr när han skriver såhär.
Han verkar vara mycket avundsjuk på män som lever i långvariga förhållanden.
Och verkar själv ha en faiblesse för unga män..
(FB) Stämmer det att Daniel "nyllet" Nyhlen är gay
Så här yttra sig en lesbisk profil i samband med pride
https://ng.se/blogg/festivalbloggen/taggar/pride

Verkar vara ambivalent i sitt förhållande till sitt jobb, eftersom han för 10 år sedan tyckte att det inte var bra att tvångsouta folk, då det ger konsekvenser..nåväl gäller det NS tror jag icke på detta dravel.
Den här typen av grejer går nästan aldrig att "bevisa" heller. Däremot har Stoppa Pressarna varit först med en del saker. Bland annat den där fotbollsspelaren som sedan fick fängelse för "våldtäkt", samt givetvis Federley & hans pedofil-pojkvänner.

Det är bara i sådana fall jag överhuvudtaget varit inne på Stoppa Pressarna & varje gång har jag sett något skit om Strömstedt.

Men Nyhlén är ju ingen vanlig mytoman, han har som bekant jobbat i "vanlig" media med skvaller i decennier & har sannolikt att stort kontaktnät.

Tror fortfarande det är Di Leva. Bilden av Di Leva & Bindefeld som rövknullar varandra är närmast omöjlig att radera från hjärnan.....
Citera
2022-01-20, 15:03
Medlem
Sätter min vänster lilltå på att personen är Per Gessle! Alltid haft Gayaktig frisyr, "egen stil" och hjärnan bakom många stora hits!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in