2022-01-19, 22:14
Avslutad
Är det Ida alltså? Fan va sjukt. Följt henne på diverse sociala medier och visste att hon reser nu.

Festade med henne i Amsterdam vid ett tillfälle. Väldigt rolig och social tjej.

Vila i frid
Citera
2022-01-19, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Hon var dömd för rattfylleri och narkotikabrott.

precis, och hon dog i en trafikolycka
+
Citera
2022-01-19, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
precis, och hon dog i en trafikolycka
+

Samtidigt, hon satt bak på hojen och det var en bil som var skuld till olyckan.

Du verkar vara en trevlig prick som trivs med att skriva skit om döda.
Citera
2022-01-19, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Bor hon permanent där också eller är hon bara på besök hos syrran?

Vet inte om hon också bor eller bara är där på besök.
Citera
2022-01-19, 22:37
Medlem
wwrs avatar
Costa Rica är ett bra land med hyfsad säkerhet och organisation för att vara i den regionen. Många europeiska och amerikanska tjejer reser där ensamma. Jag har en tjejkompis som jobbade på call-center där. En av hennes kompisar dog i en trafikolycka, sannolikt efter att ha druckit alkohol. Jag gissar att folk inte håller så hårt på att inte köra när man druckit, där. Men just den delen av landet känner jag inte. Fantastiskt land vad gäller naturupplevelser. Vad jag kommer ihåg var vägarna och trafiken hyfsade för regionen. En liten taxibåt jag åkte med var tvungen att stanna och köra försiktigt för valar sprutade vatten runt omkring. En inte alltför lång tur från huvudstaden kan ta en till milslånga fantastiska öde stränder. STaden Montezuma kallas ibland Montefuma då det även röks en del olika saker i landet. Absolut ett bra resemål. De s.k. Ticos är ett ganska vilt och rolligt släkte.
Senast redigerad av wwr 2022-01-19 kl. 22:41.
Citera
2022-01-19, 22:52
Medlem
Halte Haralds avatar
Må hon vila i frid följde henne på tikketokke tyckte hon va sexig.
Citera
2022-01-19, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nordwind81
Samtidigt, hon satt bak på hojen och det var en bil som var skuld till olyckan.

Du verkar vara en trevlig prick som trivs med att skriva skit om döda.

Det kan man inte fastställa än tror jag. Det jag menade är att hennes tidigare ”brott” går i samman med olyckans. Om hon brukade cannabis, kanske han och hon åkte påverkade? Trafikbrott (hastighet), hon kanske påverkade honom att åka snabbare?

Jag snackar inte skit om de döda, har enorm respekt för de döda. Men Ida däremot, hon var inte en trevlig individ. I och med hennes tidigare brott så får det mig att tro att någon/några av dessa faktorer utlöste olyckan
Citera
2022-01-19, 23:26
Medlem
Citat:
Det kan man inte fastställa än tror jag. Det jag menade är att hennes tidigare ”brott” går i samman med olyckans. Om hon brukade cannabis, kanske han och hon åkte påverkade? Trafikbrott (hastighet), hon kanske påverkade honom att åka snabbare?

Jag snackar inte skit om de döda, har enorm respekt för de döda. Men Ida däremot, hon var inte en trevlig individ. I och med hennes tidigare brott så får det mig att tro att någon/några av dessa faktorer utlöste olyckan
De va en bil som hade kört över på deras sida, de hade kunnat hända vem som helst

Så sjuka tankebanor du ligger inne med
Citera
2022-01-19, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havii
De va en bil som hade kört över på deras sida, de hade kunnat hända vem som helst

Så sjuka tankebanor du ligger inne med

Säger bara att hennes tidigare ”brott” har med fordon att göra.
Citera
2022-01-19, 23:36
Avslutad
Citat:

Det framgår i nyheter både inrikes och utrikes om händelsen att hon blev skjutsad på en moped och att de själva inte orsakade olyckan utan att ett annat fordon plötsligt körde över i deras fil och de tvingades köra av vägen för att undvika en frontalkrock.

Du måste vara en riktigt tragisk och deprimerad person som kommer in i en tråd och snackar skit om en nyligen avliden person du inte ens vet vem det är och utan att ens läsa på om vad som hänt och drar egna slutsatser ur röven.
Citera
2022-01-20, 00:01
Medlem
Fy fan va tragiskt! Allt för tidigt
rip
Citera
2022-01-20, 00:54
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PutteStrul
Om det är Ida Selma Hasselblad som är förolyckad så hade hon en dom på sig, nån som vet vad det handlade om? Gissar på knark.
https://mrkoll.se/person/Ida-Selma-Hasselblad-Russinvagen-19-Farsta/sqqkmUxacYfrsqqkkyqRaQmUxasqqkcYfrkyqRaQkyqRaQdYQa uerA
https://www.instagram.com/idahasselblad/

Är det samma individ? Skulle nästan tro det, finns inte många andra som motsvarar. På en av bilderna röker hon något som jag uppfattar som knark.

Tragiskt öde, men det var inte oväntat, hon verkade helt sakna ödmjukhet om man ser till hennes instagram. Självdestruktivitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in