Citat:
Ursprungligen postat av
MattanLinear
(TLDR, long read, läs ba sista om du vill se min fråga)
Vad fan har hänt??? Jag köpte min stol fem år sen, tjock dyna och helt enkelt en robust gaming stol osv. Efter 5 år har allt fakeläder på armsupports helt förstörts, lägger just nu mina armar på en metallplatta. En kall metallplatta...
Så min första gissning är JYSK, jag går dit och letar... Hm. Bara 8 stolar i sortimentet. Jag testar varenda en... Gamingstolarna... för tunna, som papper... Känns som att sitta på en vanlig middagsstol... Kontorsstolarna? Samma sak förutom en, men problemet med den var att själva sittplatsen var för liten, och det gick ej att luta den tillbaka... Okej. Inga här för mig.
Hör att Elgiganten har bra gamingstolar... Åker och kollar idag... Dom var ju fan alla typ lika tunna som en Nokia 3310?????? Som kartong, säger jag. Helt jävla värdelösa stolar. Okej, jag åker och kollar Mediamarkt. Exakt samma sak. Jag klagar t en polare, och han säger "köp dxracer"... Okej, jag kollar online. DOM ÄR JU PRECIS LIKADANA. EXAKT SAMMA SKITDESIGN SOM DOM PÅ ELGIGANTEN.
Okej... Okej. Jag lugnar ner mig. Om jag vill ha en sån klassisk robust läder-aktig kontorsstol för att sitta långa timmar i måste jag väl till IKEA... Åker dit... FAN. ALLA STOLARNA ÄR SOM PAPPERSTUNNA, DYNORNA ÄR SOM TRÄSKIVOR OCH ALLT ÄR SKIT.
Mitt liv är skit. Kommer aldrig hitta en stol, känns det som. Letar efter något med en tjock dyna, liksom nåt som är mjukt för röven. Nåt som går att luta tillbaka, höja sänka osv.
Är det någon som vet en bra jävla stol?
PS är fet brush please no wafer thin chairs
PS jobbar deltid brush har ej råd med nån ergositter, kinnarps eller herman miller
Tack i förväg om någon vet, vet ej forum. Mod snälla flytta.
Var i på AJ på för ett par år sedan
https://www.ajprodukter.se/kontor-konferens/sittmobler och köpte en skribordstol man kan sitta länge i.
Tror denna jag köpte
https://www.ajprodukter.se/kontor-konferens/sittmobler/kontorsstolar/kontorsstol-482448-482446