2022-01-19, 08:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Daizy-Delight
Igår kväll pratades det I bananas o thug att ha tre dagars sörjetid, grupperna lär ju vara hyfsat stängda under tiden. Själv är jag glad över att slippa dessa uthängningar av folk. Kvällen före han dog hängde han ut J nåt fruktansvärt. Hon lajvade i sin grupp, skojade o hade nån filt som sjal, kallade hunden aisha. Hon fick mycket skit av att* som ansåg att man inte får hända islam eller dess profeter.
Nu återstår det att se fortsättningen i hans grupper. Jag har aldrig varit speciellt involverad även om jag är medlem.

Jag tror de stängt för att de ska hinna få in så mkt pengar som möjligt innan folk börjar ifrågasätta vart de hamnar. I nabbes ficka?? Aldrig att de kommer göras nån jävla brunn! Folk är så naiva så det blir skrämmande!
Citera
2022-01-19, 09:05
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag tror de stängt för att de ska hinna få in så mkt pengar som möjligt innan folk börjar ifrågasätta vart de hamnar. I nabbes ficka?? Aldrig att de kommer göras nån jävla brunn! Folk är så naiva så det blir skrämmande!
Denne Nabbe har gjort samma sak innan och dokumenterat det med både video och bilder från besöket i byn han köpte brunn till. Sluta sprida dynga!
Citera
2022-01-19, 09:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Denne Nabbe har gjort samma sak innan och dokumenterat det med både video och bilder från besöket i byn han köpte brunn till. Sluta sprida dynga!

Ja men dåså, eftersom det finns bilder måste det ju vara sant.
Så varför går pengarna till "skyddade personuppgifter"?
Citera
2022-01-19, 09:11
Medlem
Citat:

Alltså va? De tandlöse carro som tar alla pengar snacka ej skit om Nabbe din tönt. Nabbe är bäst HEJAAAA NABBE!!!!❤️❤️❤️
Citera
2022-01-19, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeltrubbel020
Om du följt gruppen har han kastat in en bombs hos nån brud och även kastat in en kycklingfilé i en tandlös kärring som brukar livea där men som tydligen också har slickat han i röven samt sugit va han för några schampo flaskor och swish !

Han var verkligen inte den folk trodde snubben var ett svin

Kan ni sluta utgå ifrån att vi förstår något av vad ni skriver? Nej, vi kan inte er drama och vi vet inget om era intriger, och ingen av er som försöker berätta om dem lyckas säga något vettigt.

Skärmdumpar och filmer kanske hjälper? Allt framstår som rykten annars. Skvaller.

Bomber och fryst kyckling?!
Citera
2022-01-19, 09:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Igoffer
Alltså va? De tandlöse carro som tar alla pengar snacka ej skit om Nabbe din tönt. Nabbe är bäst HEJAAAA NABBE!!!!❤️❤️❤️

Var det carro som startade lajv och berättade om att man borde starta en swish insamling i attes namn?
Jag känner inte na**e, han är säkert en fin människa. Men att samla ihop pengar pga någons bortgång känns märkligt.
Citera
2022-01-19, 09:18
Medlem
PeterJihadis avatar
Låter som ytterligare en blattelitoskit som fått smaka på karma. Ingen större förlust för samhället efter vad man kan läsa om honom i tråden.
Jag är jävligt glad över att jag inte är någon urblåst jävel, med Facebook-konto och sjukligt intresse för tatueringar och piercingar. Så jag kan inte se vad det är för typer, som huserar i den FB-gruppen, han var admin i. Men jag kan tänka mig att det var just, tatuerade och piercade WT-luder och kaosbabbar och annat löst folk som figurerade där.
Citera
2022-01-19, 09:20
Medlem
Citat:
Ja men dåså, eftersom det finns bilder måste det ju vara sant.
Så varför går pengarna till "skyddade personuppgifter"?

Exakt. Naivt är ordet.
Citera
2022-01-19, 09:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
Exakt. Naivt är ordet.

Precis. Vi ska se nu hur många som direkt ska försöka tysta ner våra åsikter här. Exakt så det skötts i grupperna.
Citera
2022-01-19, 10:27
Medlem
Q6s avatar
Vem sörjer en sådan här idiot som kastar kycklingar eller våldtar småtjejer som han förser med droger?
Citera
2022-01-19, 10:32
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:

https://www.ratsit.se/8025024905-FRID_FOR_FORALDRALOSA_BARN

Är det "nabbe" som står som ansvarig i denna förening?
Citera
2022-01-19, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
Kan ni sluta utgå ifrån att vi förstår något av vad ni skriver? Nej, vi kan inte er drama och vi vet inget om era intriger, och ingen av er som försöker berätta om dem lyckas säga något vettigt.

Skärmdumpar och filmer kanske hjälper? Allt framstår som rykten annars. Skvaller.

Bomber och fryst kyckling?!

Ja exakt han slängde in en bomb hos en av medlemmarna i gruppen samt en fryst kyckling hos En annan vid namn Car*o Win…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in