Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Dit inlägg är riktat till en annan skribent men jag vill ändå inflika att de allra flesta föräldrar vet nog att deras barn kan ljuga och mörka vissa saker eftersom utåtagerande olämpligt beteende i vissa situationer hör ihop med livet, du kan inte heller ställa allt detta i relation till det aktuella fallet med den våldtäktsanklagade influencern eftersom det är fråga om en ord mot ord historia.
Få mammor och pappor vill nog dessutom att deras döttrar eller söner är ute på krogen och har fyllesex på en krogtoalett med en kö utanför med pissnödiga människor som vill uträtta sina behov.
Du verkar förtränga att även influencern i det aktuella fallet har med stor sannolikhet föräldrar som inte vill att han blir utsatt för lögner och felaktiga anklagelser?
Den dag infantila enfaldiga människor som du slutar att ta en kvinnas ord för givet så kommer du att vinna en stor personlig seger.
Självklart har han också föräldrar som förhoppningsvis bryr sig om han och tror det bästa, jag har aldrig hävdat något annat. Du har fortfarande inte förstått att jag varken hävdat att han är skyldig eller att han skulle vara oskyldig.
Så kom inte med upplysningsförsök, funkar inte vet du, speciellt inte när du inte besitter kunskap, insikt och är otroligt trångsynt.
Jag har med största sannolikhet mer insyn i olika våldtäktsfall än vad du har och jag kan säga dig att inget fall så lika ut den andre och de som blev dömda blev det av olika anledningar.
Så när du har mognat till lite, så kan du återkomma med något vettigt istället