2021-12-30, 20:50
Medlem
Så mycket av folks kommentarer som består av personangrepp,
rasism och hat & hot + NU vaxxinhatare som försöker få utrymme.
Även RIKS börjar gå åt det hållet.
Citera
2021-12-31, 19:01
Medlem
Rebali179s avatar
De har samlat in 77 % av 100 % denna månad.
Undrar vad alla pengar å det går till egentligen eftersom de har fått pressstöd.
Citera
2022-01-04, 21:57
Medlem
Ganonitos avatar
Någon som fattar hur deras plustjänst fungerar? Jag signade upp mig på att betala 100 spänn via paypal, men kan ändå inte komma åt plusinnehållet då jag inte fått något användarnamn och lösen.
Citera
2022-01-04, 23:50
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Någon som fattar hur deras plustjänst fungerar? Jag signade upp mig på att betala 100 spänn via paypal, men kan ändå inte komma åt plusinnehållet då jag inte fått något användarnamn och lösen.

Vet inte men du får ju ringa och fråga.
Citera
2022-01-06, 11:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Vet inte men du får ju ringa och fråga.

Finns inget telefonnummer till dem. Men har mailat och skrivit till dem på Facebook, men de vägrar svara. Oerhört oseriöst måste jag säga.
Citera
2022-01-06, 13:47
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Finns inget telefonnummer till dem. Men har mailat och skrivit till dem på Facebook, men de vägrar svara. Oerhört oseriöst måste jag säga.

Dåligt av dem, jag har hört att folk haft problem med Fria Tider också, det skall vara svårt att avsluta en prenumeration hos dem(Förut i alla fall, de kanske har blivit bättre).
Citera
2022-01-06, 14:13
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Dåligt av dem, jag har hört att folk haft problem med Fria Tider också, det skall vara svårt att avsluta en prenumeration hos dem(Förut i alla fall, de kanske har blivit bättre).

Fick begära pengarna tillbaka via paypal för att de skulle svara. Tydligen kunde man inte teckna upp sig för plus med paypal utan bara via swish och kortbetalning. Paypal används bara för donationer. De kanske skulle informera om det då på deras hemsida. Vidare påstår de att de inte fått något mail från mig. Trots att jag mailat till tre olika mailadresser. Verkar väldigt oseriöst alltihop.
Citera
2022-01-06, 14:18
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Fick begära pengarna tillbaka via paypal för att de skulle svara. Tydligen kunde man inte teckna upp sig för plus med paypal utan bara via swish och kortbetalning. Paypal används bara för donationer. De kanske skulle informera om det då på deras hemsida. Vidare påstår de att de inte fått något mail från mig. Trots att jag mailat till tre olika mailadresser. Verkar väldigt oseriöst alltihop.

Verkligen, kanske kunde några av dessa tidningar samarbeta om en kundtjänst om de inte har råd att anställa någon.
Citera
2022-01-18, 22:39
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Verkligen, kanske kunde några av dessa tidningar samarbeta om en kundtjänst om de inte har råd att anställa någon.

Undrar hur det skulle bli ifall Alternativmedia går ihop Tex Nordfront, Fria Tider , Riks & Samnytt
Skulle det kunna hålla ett tag eller kommer alla hacka på varandra istället.
Citera
2022-01-18, 22:50
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Undrar hur det skulle bli ifall Alternativmedia går ihop Tex Nordfront, Fria Tider , Riks & Samnytt
Skulle det kunna hålla ett tag eller kommer alla hacka på varandra istället.

Inte gå ihop, det skulle bara bli färre röster i debatten. Men vissa skulle kunna samarbeta om olika saker för att spara pengar. Men det skulle bli i ett par olika konstellationer för vissa står för långt ifrån varandra.

-Nordfront och Nya Tider skulle nog kunna samarbeta på den mer radikala flygeln
-En mer "mitten"-konstellation vore Samnytt, Fria tider och nyheter idag.
-Riks skulle vilja vara så oberoende som möjligt av politiska orsaker (Kopplade till ett politiskt parti), men är väl närmast Nyheter Idag och kanske Samnytt nu när Ekeroth är aktiv där.
Citera
2022-01-19, 23:43
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Inte gå ihop, det skulle bara bli färre röster i debatten. Men vissa skulle kunna samarbeta om olika saker för att spara pengar. Men det skulle bli i ett par olika konstellationer för vissa står för långt ifrån varandra.

-Nordfront och Nya Tider skulle nog kunna samarbeta på den mer radikala flygeln
-En mer "mitten"-konstellation vore Samnytt, Fria tider och nyheter idag.
-Riks skulle vilja vara så oberoende som möjligt av politiska orsaker (Kopplade till ett politiskt parti), men är väl närmast Nyheter Idag och kanske Samnytt nu när Ekeroth är aktiv där.

Vi får väl se ifall det kan bli något. Det känns som att allt kommer att dö eftersom de bara försöker sno läsare från varandra.

Samnytt börjar låsa sina artiklar lite mera ibland för att sedan öppna dem igen.
Undrar hur länge de kan hålla sig flytande
Citera
2022-01-20, 02:14
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Vi får väl se ifall det kan bli något. Det känns som att allt kommer att dö eftersom de bara försöker sno läsare från varandra.
Samnytt börjar låsa sina artiklar lite mera ibland för att sedan öppna dem igen.
Undrar hur länge de kan hålla sig flytande

De håller sig flytande för de anpassar sin verksamhet efter pengarna. Inte som Bulletin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in