2022-01-18, 21:01
Medlem
eenoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Stoppa Pressarna skriver om den otrogna popartisten:

https://stoppapressarna.se/svenskt/popstjarnans-hemliga-dubbelliv-som-bisexuell

Vi vet alltså:
- man
- många hits
- omskriven med flera kvinnor tidigare
- numera gift
- har/hade en dominerande far
- lite säreget utseende

Vem har vi här?

Min spontana tanke är Niclas Strömstedt

Min spontana tanke är, caramia killen, minns inte vad han heter
Citera
2022-01-18, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Läste du ens det jag citerade från artikeln?

Ja, men det kanske blev ett syftningsfel. Att din artikel handlade om Uggla är uppenbart.
Citera
2022-01-18, 21:02
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Klart det är han!

Är folk dumma i huvudet här?

Läs gamla trådar!!!
Vet du också vem den s k PR-mannen är? Alltså den som han nu sexar med. Ska tydligen vara mycket känd bland stockholmskändisar. Antar att det rör sig om någon slags agent.
Citera
2022-01-18, 21:05
Medlem
Faustik-Funks avatar
Kan också vara en bluff ifrån Stoppa Pressarna, bara för att leda trafik till sajten. Jag har för mig att Daniel Nyhlén har gjort så tidigare.

Uppgifterna är precis så vaga att dom kan stämma in på ganska många personer.
Citera
2022-01-18, 21:06
Medlem
Han är en av landets mest uppskattade artister.............Strömstedt
känd för sina åtskilliga hits ............................................Ströms tedt
och sin lite säregna look.............................................. ...Di Leva, Orup
Popstjärnans privatliv med olika kvinnor har också fått stort utrymme i mediespalterna under åren.....Strömstedt

Med "säregen" look tänker åtminstone jag att det är någon som klär sig annorlunda (Di Leva), eller är tre äpplen hög (Magnus Uggla) alternativt har ett säreget utseende (Di Leva igen).

Visst skriver de "lite" säregna look, men Strömstedt ser ju inte ens lite säregen ut. Han ser verkligen hur vanlig ut som helst i både klädval, utseende, sätt att tala, röra sig etc etc.

...ändå är det något med honom som gör honom huvudmisstänkt
Citera
2022-01-18, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Min spontana tanke är Niclas Strömstedt
Tänk att det tänkte jag också redan innan jag läst färdigt hela din trådstart. Pojken har fått en fru att bli flata och en annan att bli en skogstokig kommunisthora. Men helt ärligt mest uppskattad har han aldrig varit, men två hits har han ju.

Helt klart att han helst plockar kottar och drar i bananen, dock inte sin egen. Han vill inte visa det utåt utan framstå som en man istället för den fjolla han är. Hans far var en av landets mest hatade personer när han använde sin position som chefredaktör för att försöka förbjuda motorcyklar helt i Sverige.
Citera
2022-01-18, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Han är en av landets mest uppskattade artister, känd för sina åtskilliga hits och sin lite säregna look.

En av landets mest uppskattade artister, som vill framstå som straight, men är åtminstone bi. Lägg därtill "en säregen look".

Di Leva? Han hade ju en säregen lugg

Tror mer på danny. Tänker att di leva säkert skulle ha berättat detta
Citera
2022-01-18, 21:21
Medlem
Säregen look kan ligga i betraktarens ögon, dvs skribentens, så Strömstedt behöver inte falla bort för det.
Citera
2022-01-18, 21:22
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Kan också vara en bluff ifrån Stoppa Pressarna, bara för att leda trafik till sajten. Jag har för mig att Daniel Nyhlén har gjort så tidigare.

Plus att Daniel Nyhlén sedan länge verkar helt besatt av att skriva väldigt märkliga (påhittade?) artiklar om Niklas Strömstedt. Som om det rör sig om en personlig vendetta, snarare än äkta skvaller.

Därför skulle det inte förvåna mig om en eventuell hopljugen artikel av Nyhlén är strösslad med "ledtrådar" som pekar åt just Strömstedts håll.
Citera
2022-01-18, 21:29
Medlem
Citat:

Ja, jag tror också på en bluff....
Många kvinnor? Ulf Lundell kanske, men jag tror ändå inte det syftas på honom.

Den skuggade bilden i Stoppa Pressarnas "artikel" pekar på en akustisk gitarr tycker jag. Så det bör väl var någon som spelar gitarr emellanåt i alla fall.
Citera
2022-01-18, 21:31
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Plus att Daniel Nyhlén sedan länge verkar helt besatt av att skriva väldigt märkliga (påhittade?) artiklar om Niklas Strömstedt. Som om det rör sig om en personlig vendetta, snarare än äkta skvaller.

Därför skulle det inte förvåna mig om en eventuell hopljugen artikel av Nyhlén är strösslad med "ledtrådar" som pekar åt just Strömstedts håll.
Exakt. Han skulle absolut kunna göra någonting sådant.

Tidigare track record visar att det uppenbarligen är någonting som är trasigt i själen hos Daniel Nylén.
Citera
2022-01-18, 21:36
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Exakt. Han skulle absolut kunna göra någonting sådant.

Tidigare track record visar att det uppenbarligen är någonting som är trasigt i själen hos Daniel Nylén.
Stoppa Pressarna är tvivelaktig tom med skvallerpress mått mätt- så ja Nyhlén är nog ingen frisk människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in