2022-01-18, 20:43
Medlem
Enligt mej var han en skitstövel, jag är medlem i hans grupper o sörjer...inget. Han lade ut info o gjorde sej rolig på andra människor hela tiden. Tro mej, jan*na eller hennes syster har inget med detta att göra, snarare hans släkts ovänner. Igår var att* extra otrevlig i liven, hängde ut J extra mycket. Sen lät han en kompis alex aktiv få fritt utrymme till att ge sej på J med diverse fula utspel. Sörjer jag att*? INTE ETT SKIT!
Citera
2022-01-18, 20:46
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daizy-Delight
Enligt mej var han en skitstövel, jag är medlem i hans grupper o sörjer...inget. Han lade ut info o gjorde sej rolig på andra människor hela tiden. Tro mej, jan*na eller hennes syster har inget med detta att göra, snarare hans släkts ovänner. Igår var att* extra otrevlig i liven, hängde ut J extra mycket. Sen lät han en kompis alex aktiv få fritt utrymme till att ge sej på J med diverse fula utspel. Sörjer jag att*? INTE ETT SKIT!

Läste innan om J och C och att detta skulle kunna vara relaterat.

För övrigt håller jag med om alla punkter! Han är ett as som fick vad han förtjänade. Om en kvart börjar minnesstunden och då kommer jag slå på mina bergsprängare så att grannarna blir vräkta.
Citera
2022-01-18, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggatilda
Sjukaste jag läst!! Samla pengar till någon som gjort livet så surt för hundratals personer utan anledning!

Men kommer säkert ge en stor summa pengar!
Men att skänka pga den personen står mig upp i halsen!
Förtryckta folk kommer skänka, vi lite mer rakryggade & ärliga gör det ej på detta sättet!

Som sagt snuten ser alla hot han utdelat till mänger av oskyldiga individer!
Karma tog honom tillslut

Lägg ut bevis vetja?
Citera
2022-01-18, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggatilda
Det var exakt så han jobbade, sjuka hot från ingenstans el typ en nekad fika mm
Bilder & texter till hens barn familj, jobb mm
Helt tagit ur luften!
Mordhot, ska förinta ert företag, gå till ditt ex mm mm hoten är oändliga!
Polisen kommer se allt som är finns i hans telefon & de kan nog räkna ut ett plus ett..

Sjuka anklagelser han han utdelat till mängder av människor genom åren!
En liten feg människa var han!
En normal vuxen man som är administratör för grupper med över 50 tusen medlemmar gör ej såhär till sina medlemmar.

Han har t.o.m. textat vissa att om de betalar honom 5000:- kan han släppa in de i gruppen igen! Pinsamt pinsamt!
Äckligt

TELEFONER menar du? De äldsta iphones som går att använda skramlade han ihop sina knarkpengar till så han kan sitta med alla sina olika Facebook-konton och leka rundor.
Resten av örena han skramlade in på drogerna gick till vissa alkoholiserade medlemmar i gruppen så de fick råd med en vinbox och kunde skapa mer kaos i sina lives.
Han levde på deras misslyckanden.
Citera
2022-01-18, 21:05
Medlem
nu är det sörjestund för atte live på fb
Citera
2022-01-18, 21:06
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Minnesstunden blev ett fjasko! Fick startas om 😂
Citera
2022-01-18, 21:10
Medlem
abandoftrusts avatar
Verkar vara många från gruppen inne här och får upp ögonen, sen skyller dem på den kvinnan eller hennes syster. Dra den om brevbäraren med.

Den kvinnan är alkoliserad och missbrukare och var en av hans "största" lajvare. Vet ej vad som hände men det skar sig och hon startade någon egen grupp, fick med sig dem "utstötta".

Minns att han pratade mycket fula ord om henne och som någon nämde var på ensamma kvinnor, sedan satt han och lekte guds bästa barn och talade hur han avskedde kvinnoförtryck. Han verkade även gilla våld då han sände lajv från Lamotte fajten och tyckte svennen skulle få stryk mot blatten han mötte. Lammotte stod upp som alla vet spöade en FD kriminell kaos blatte. Sedan sa han under sina lajvs att lamotte kommer få många som vill utmana han nu. Minns han lekte "kung" satt med svenska hjärntvättade brudar under fajten på finaste platsen och sände lajv till grupperna.

Angående kvinnan så hittade han även på så elaka saker om henne så man vet inte vad man ska börja.
Hon hade väl sänt nån lätt klädd bild till honom som han skulle exposa i sina instagram konton han har.

Kikade in på deras instagram konto i våras och mådde illa, sjuka saker som jag ej förstår att instagram tillåter. Men farbror blå går ju redan på knäna och har ju fullt upp med det någon länkade alla rapporter.
Citera
2022-01-18, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hustak
Lägg ut bevis vetja?
Vet ej hur jag lägger ut foto?
Men berätta så ska ni få se!!
Citera
2022-01-18, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allamotallah
Vad fan yrar du om? Mer jordnära kille än Granen får man leta länge efter..
Atte är faktiskt mer jordnära snart....
Citera
2022-01-18, 21:16
Medlem
de har tyst minut i gruppen samtidigt som "själen av en vän spelas"
Citera
2022-01-18, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
Öh. Alltså det är fel på folket i de här grupperna.

Någon ”nabbe” satt och jiddra om att samla in pengar till en brunn (”en vattendon” tror jag han sa) i oklart land för att hedra ”atte och ge honom barnhärtighet av gud” Nu har admins svalt den skiten och instruerar alla att swisha:

” 💢VIKTIGT💢
Hej gott folk, som dom flesta känner till så har vi förlorat en nära vän idag, en som brann för att göra Er medlemmar glada.
Därför har vi startat en insamling för att hedra Atte som kommer att hålla på fram till den 27:e januari.
Alla bidrag är välkomna och detta är den enda insamling som vi i Admin/Mod-teamet i GoBananas 24/7 & Thug Live Room 24/7 står bakom.

Pengarna vi kommer samla ihop kommer gå till att bygga en eller flera vattenbrunnar i utsatta länder genom organisationen ”Frid för Föräldralösa Barn”.
Dessa vattenbrunnar kommer sedan att byggas i Attes namn, vilket är en av dom finaste gåvorna man kan ge inom islam för att hedra någon som gått bort.
Vad är bättre än att släcka törsten på en liten by i nästan 20 år framåt där dom som dricker tackar Gud och ber för Atte varje dag ?
Ni som inte kan bidra för att ni inte har pengar behöver inte förklarad det i kommentarsfältet och vi uppskattar alla som bidrar med minsta lilla eller delar inlägget.
Atte hade varit den första som hade bidragit om ni hade varit i hans situation och man kan säga vad man vill om honom men en mer hjälpsam och godhjärtad kille fanns inte.
Självklart kommer alla pengar som kommer in och skickas till organisationen ”Frid för Föräldralösa Barn” att redovisas.

Swish numret : 0709785385
Mottagare: Skyddade Pesonuppgifter / Admin
Skriv i meddelande: ”Vattenbrunn till Atte”

🔴 Vi kommer även att hålla grupperna stängda i 3 dagar framåt för att hedra minnet av Atte och vi ber er om att respektera detta och inte skicka en massa pm till oss under denna tid.

❤ R.I.P. ATTE ❤

PS. Ett extra stort Tack till Nabbe och Alla Er andra för stöttning i denna svåra stund

”Frid för föräldralösa barn” är en helt okänd skitverksamhet. Hemsidan är trasig och inget sätt att verifiera vem som tar emot pengarna eller vart de går. Swishen uppger man mottagaren vara ”skyddade personuppgifter”

Fan vad lysande. Och givetvis har folk börjat skicka printscreens på sina swishar.

Från den muslimska insamlingsföreningens hemsida:

” Frid för föräldralösa barns policy är att jobba med välgörenhet, därför blev idé så tydlig att starta centret för att återuppliva vår profets (över honom vare Allahs frid och välsignelser) sunna genom att stödja de föräldralösa och fattiga familjer och att öppna dörrarna för välgörenhet och godhet för alla och uppmuntra dem till att bidrag med sitt stöd.

Centret är en ideell förening som är politiskt, etniskt och folkgrupp oberoende”

Arma människor som swishar till personer med skyddad identitet. Arma människor som är admins som tror ni gör en ”bra sak”. NI BLIR BLÅSTA. Vakna.
Senast redigerad av strudelborg 2022-01-18 kl. 21:23.
Citera
2022-01-18, 21:20
Medlem
Alltså jag har förundrats av vilka IQ befriade idioter som följde Jockiboi och Jonna men denna grupp Bananas måste ju samla Sverige White Trash Elit. Vad fan händer med vårt land????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in