Citat:
Ursprungligen postat av
MMM100
Ja flera från Bredäng är nära me andra i Husby som Greenaren e oxå tajt me Slice osv men nu när jag tänker på de så verkar de hära va ganska troligt me tanke på att Dumle och Adel inte blev beskjutna och att Adel är nära med HH och vet att han inte är i position att säga emot de eller köra mot dem. Frågan är om då fortfarande teorin om att Rissne fått Dumle goa åt Dalen eller Vårby fortfarande håller upp då. Rissne är ju nära me Thrife o Scar bland annat Owen och hans grabbar har setts i Dalen musikvideos sen flera år tillbaka och Dalen har ju blivit tajta me Vårby på senaste så vad kan man göra av allt det. Har riktigt svårt att tänka mig att Dalen inte har en hand i det med tanke på de blir tajta me Vårby precis som allt de här händer
MMM100, du har fan inget liv. Jag FATTAR inte hur en människa kan vara så investerade i andras liv(som dom inte ens känner, dom vet inte ens om din existens🤣. Gå ta lite frisk luft, få lite solljus, möt det motsatta könet kanske. Eller faller det inte dig i smaken? Skaffa ett jobb tjäna pengar? Du är helt besatt, sök hjälp och hoppas någon gröper ur din IP inom snar framtid så du kan få stå får det du sagt din dräng.