2022-01-18, 18:24
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Sen har jag aldrig sagt att ja löst allt jag har iaf definitivt en bättre bild av det än dig.

Så lät det inte när du skävlade för ett antal dagar sedan inte...

Och du har DEFINITIVT inte en bättre bild det är helt jävla fucking obvious...

Tror med stor säkerhet inte lösningen (en officiell sådan) om vi någonsin får det, kommer avvika väsentligt från det jag postade tidigare idag.

(FB) Nils Grönberg - Einár - ihjälskjuten, Hammarby Sjöstad 2021-10-21

(FB) Nils Grönberg - Einár - ihjälskjuten, Hammarby Sjöstad 2021-10-21

Att stå och tugga i ett gathörn är inte det ända sättet att få tillgång till information förstår du...

Sedan är du igen ut och cyklar Adel blev visst beskjuten...
Senast redigerad av mastarn 2022-01-18 kl. 18:39.
Citera
2022-01-18, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Vad är fel? Läser inte polisen här?

Svaret var ironi, han menade du behöver inte fråga om polisen vet de, dom vet de samtidigt som det skrivs
Citera
2022-01-18, 18:46
Medlem
Yinool0401s avatar
Rykten i Skarpnäck går varma kring 04an.

Finns det ingen som kan verifiera?
Citera
2022-01-18, 19:03
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Rykten i Skarpnäck går varma kring 04an.

Finns det ingen som kan verifiera?

Nej med största sannolikhet desinformation...
Citera
2022-01-18, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Ja flera från Bredäng är nära me andra i Husby som Greenaren e oxå tajt me Slice osv men nu när jag tänker på de så verkar de hära va ganska troligt me tanke på att Dumle och Adel inte blev beskjutna och att Adel är nära med HH och vet att han inte är i position att säga emot de eller köra mot dem. Frågan är om då fortfarande teorin om att Rissne fått Dumle goa åt Dalen eller Vårby fortfarande håller upp då. Rissne är ju nära me Thrife o Scar bland annat Owen och hans grabbar har setts i Dalen musikvideos sen flera år tillbaka och Dalen har ju blivit tajta me Vårby på senaste så vad kan man göra av allt det. Har riktigt svårt att tänka mig att Dalen inte har en hand i det med tanke på de blir tajta me Vårby precis som allt de här händer

MMM100, du har fan inget liv. Jag FATTAR inte hur en människa kan vara så investerade i andras liv(som dom inte ens känner, dom vet inte ens om din existens&#129315. Gå ta lite frisk luft, få lite solljus, möt det motsatta könet kanske. Eller faller det inte dig i smaken? Skaffa ett jobb tjäna pengar? Du är helt besatt, sök hjälp och hoppas någon gröper ur din IP inom snar framtid så du kan få stå får det du sagt din dräng.
Citera
2022-01-18, 19:16
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Du har fastnat på min kuk. Släpp den innan du får sarre i ansiktet. Du har inte fått nog av Dalens och Skarpnäcks sarre i ansiktet märker jag.

Jag har sagt sen dag 1, pott från Vårby och skyttar från västerort/HH. Vilket till största del är sant. Men du har inte släppt att jag knullade din mamma med information i Dara tråden och fastnat på mig sen dess.

Kommer inte besvara dig mer, för pallar inte knulla tråden mer. Det roliga är att du tror du vet något men du vet ingenting. Är du inte trött på knulla tråden nu med din besatthet av mig?
Men kom igen, detta var under din värdighet. Så här har du väl inte riktigt uttryckt dig tidigare?

Kom tillbaka...
Citera
2022-01-18, 19:40
Medlem
Finns det någon bild på rashidi?
Citera
2022-01-18, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm4h
Min personliga uppfattning är uppgiftslämnaren till Aftonbladet överdriver lite. T ex 1M det är gatusanning baserad på hur stort hela grejen blivit så har folk fått för sig måste rört sig om stora pengar. Men det finns många därute som klipper folk för mindre oavsett vem pga skulder, knarkberoende etc. Sen finns det pga corona tider inget nätverk som sitter på 1M utan att vara i behov av omsätta de pengarna till köp av knark och vapen.

Någon utnyttjade det faktum att han hånade Skarpnäck och Haval sista tiden och gav de motiv att våga utföra i form av pengar och de ihop med Dalen löpte linan ut.

Hur rissne alt vem som än beställde dock fick fram informationen är jag nyfiken på.

Skulle inte förvåna mig om Dumle ändå sålde honom.

Förstår verkligen inte hur han lyckades komma Einar så nära

Hur kan du säga att nätverk i Sthlm inte har tillgång till 1Miljon kr ? Ni underskattar så mycket så att det sjukt.
Citera
2022-01-18, 20:11
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nollgradigt
Finns det någon bild på rashidi?

Denna är den enda som jag har hittat dock gammal bild.

https://imgur.com/a/4oMbKAZ
Citera
2022-01-18, 20:19
Medlem
Ponkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Denna är den enda som jag har hittat dock gammal bild.

https://imgur.com/a/4oMbKAZ
Förbjud adidaskläder.
Citera
2022-01-18, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Du har fastnat på min kuk. Släpp den innan du får sarre i ansiktet. Du har inte fått nog av Dalens och Skarpnäcks sarre i ansiktet märker jag.

Jag har sagt sen dag 1, pott från Vårby och skyttar från västerort/HH. Vilket till största del är sant. Men du har inte släppt att jag knullade din mamma med information i Dara tråden och fastnat på mig sen dess.

Kommer inte besvara dig mer, för pallar inte knulla tråden mer. Det roliga är att du tror du vet något men du vet ingenting. Är du inte trött på knulla tråden nu med din besatthet av mig?

Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Men kom igen, detta var under din värdighet. Så här har du väl inte riktigt uttryckt dig tidigare?

Kom tillbaka...

Alla får bryt ibland..
Citera
2022-01-18, 20:36
Medlem
Sluta tjafsa utan kom med vettiga saker kan min teori stämma att BRD klippte Einar för han gick till Märsta och gjorde musik och umgicks ? Han kanske sökte skydd hos Agrin som vi vet Vcbarre har support av ? Va säger ni kan detta va en anledning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in