2022-01-18, 18:52
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hustak
Facebookgruppen heter THUG LIVE GROUP din jävla apa

Ja men välkommen till verkligheten. Om du läser vad jag har skrivit tidigare så har jag redan nämnt GO och TL, men den gruppen som diskuterades då var en helt annan grupp.

Var det något mer du ville? Nej, jag antog inte det heller, så du kan gå tillbaka till ditt björnide och runka eller vad du nu brukar göra.
Citera
2022-01-18, 18:52
Medlem
Vart tog tråden om Atte vägen? Inte den som hamnade i papperskorgen utan svar, den där han skrev själv i?
Citera
2022-01-18, 18:54
Medlem
RBRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusy
https://www.expressen.se/kvallsposten/skottlossning-i-helsingborg-skadad-man-till-sjukhus/

[b]

Vet man mer?

Inte ett pip om detta vare sig på riksmedia eller lokala Skåne nyheters msm ????
Citera
2022-01-18, 18:56
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Citat:
Vart tog tråden om Atte vägen? Inte den som hamnade i papperskorgen utan svar, den där han skrev själv i?

Så du hade inget mer att säga?
Ett tips är att läsa igenom tråden innan du yttrar dig! Och som svar på din fråga vart tråden tog vägen så kastades tråden då den var skräp, percis som BO
Citera
2022-01-18, 18:56
Medlem
Att så många mongoloider i en och samma grupp som den Thuglife24/7 samlas på ett och samma ställe är helt otroligt.
Folk som sitter och gråtrunkar till deras internetkompis är ungefär lika sexigt som en kvinna med hår i armhålorna
Citera
2022-01-18, 19:05
Medlem
abandoftrusts avatar
Citat:

Jag startade två stycken om honom. Den första kom till papperskorgen för at ja delgett för lite info om gruppernas namn eller liknande. Tog mig sedan mera tid och startade en ny skrev säkert i 45 minuter.

Den finner ja ej längre "tror den togs bort pga av irrelevant för knappt någon skrev nåt. Jag frågade några jag känner väl och fick informationen som nu dyker upp här. Ville få fram denna människan i ljuset somsagt. Pga så många människors liv han har förstört. Och dessa blåögda trasiga folk som hänger där och tycker synd om honom får nu reda på faktan på Sveriges största plattform vilket är underbart.

Slutet gott allting gott
Citera
2022-01-18, 19:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bullshiiit
Oavsett vad så förtjänar man inte att bli skjuten.

För mig var han den finaste människan!!!!!!

Mitt hjärta blöder, för jag älskade honom.

Sluta då skriv här, det är inget som gör det bättre för någon.

Det är tragiskt när folk blir skjutna oavsett livsstil!

R.I.P
Senast redigerad av Syko 2022-01-18 kl. 19:18.
Citera
2022-01-18, 19:16
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Så många muppar som har suttit och ”gråtit” i lajvsändningar på Facebook ikväll så det är löjligt.

Den som sköt får förmodligen en klapp på axeln, fika och samhällstjänst.
Citera
2022-01-18, 19:24
Medlem
Förvånad över hur många trashiga människor som skriver rip i facegrupp thuglife på fb.
Atta lyckades bli moderator där eftersom ingen annan ville och för honom var det hans högsta bedrift här i livet.

Fö satt han och söp live och fick cp-anfall på chatten.

För mig är det en gåta att hur man kan tyckta han var häftig men tydligen är jag i minoritet om man får tro skräpet där.
Citera
2022-01-18, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Jaduuu, blandat klientel i dessa grupper bestående av WT/sjukpensionärer, handikappade och blattar, en slags fritidsgård där dom även hängt ut folk

Citat:
Ursprungligen postat av Bjornligan123
Alkisar och handikappade sitter och sänder live , folk blir ihop och gör slut i dessa livegrupper 🤣🤣 massa fylledrama hela tiden. Ja så sammanfattar jag dessa grupper .

Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Jag såg ett par lives han hade och det var sällan något allvar, han skratta mer än han pratade. Men han var extremt grov i munnen. Något med honom var dock lite charmigt, så han kom undan med det. De flesta i dessa grupper tyckte om honom. Räckte dock med att någon skrev en oskyldig kommentar som han inte gillade. Då skulle han hänga ut den personen, och familjen etc.

Han förstora upp småtjafs. I liven igår tror jag allt drama började med att kvinnan gick ut i sin grupp, och sa att Atte hade sagt vart hon befinner sig. Och hon är tydligen hotat av sitt ex, så hon är ”gömd”. Det gjorde att han i flera lives hängde ut och snacka skit om henne. Nivån var extremt låg. Men jag hade svårt att ta honom på allvar. Ibland kändes det som han var arg på riktigt, i nästa sekund skratta han.

Jag tror bara han var ute efter drama, få många tittare på sina lives. I dessa grupper är det många trasiga människor, och när han hade live ihop med andra så tog han många gånger rollen som ”pappa”. Han sa ifrån vid hot etc, när folk gick över gränsen… men den gränsen var väldigt hög. Han gjorde mycket drama över människors trasiga relationer etc.

Tackar för infon. Nu börjar jag få en uppfattning om dessa Facebook-grupper. Jag hade ärligt talat ingen uppfattning om att grupper av denna typ fanns på Facebook. Jag trodde att Facebook-grupper i princip alltid var koncentrerade kring ett ämne, typ "Vi som älskar katter" eller "Vi som hatar Sverigedemokraterna".
Citera
2022-01-18, 19:28
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Förvånad över hur många trashiga människor som skriver rip i facegrupp thuglife på fb.
Atta lyckades bli moderator där eftersom ingen annan ville och för honom var det hans högsta bedrift här i livet.

Fö satt han och söp live och fick cp-anfall på chatten.

För mig är det en gåta att hur man kan tyckta han var häftig men tydligen är jag i minoritet om man får tro skräpet där.

Du skriver som en sann poet!
Han brukade ju även röka på i sina sändningar.
Citera
2022-01-18, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abandoftrust
Jag startade två stycken om honom. Den första kom till papperskorgen för at ja delgett för lite info om gruppernas namn eller liknande. Tog mig sedan mera tid och startade en ny skrev säkert i 45 minuter.

Den finner ja ej längre "tror den togs bort pga av irrelevant för knappt någon skrev nåt. Jag frågade några jag känner väl och fick informationen som nu dyker upp här. Ville få fram denna människan i ljuset somsagt. Pga så många människors liv han har förstört. Och dessa blåögda trasiga folk som hänger där och tycker synd om honom får nu reda på faktan på Sveriges största plattform vilket är underbart.

Slutet gott allting gott

Jag tror att många höll sig undan att prata om honom eftersom han förstörde ALLAS liv och ingen tog steget att trycka tillbaka ordentligt.
Nu när någon har tryckt till extra allt, NU börjar människor öppna upp sig om vad han utsatt dem för.

Hittat i en Facebook-grupp;
” Jag har respekt till anhöriga och dom som står honom nära men jag accepterar inte kvinnoförtryck, någon som sprängt en kvinnas hem med hennes son i. Som mordhotat kvinnor. Som misshandlat kvinnor. Som ska leta upp kvinnor och hotar med att göra otäcka saker emot dom. Som hänger ut barn som är helt oskyldiga. Som ringer och mord hotar kvinnor. Det är helt oacceptabelt i mina ögon.”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in