Citat:
Ursprungligen postat av
Mamme90
Din lilla internet gangster, frågar folk om information på DMs och sen springer hit och skriker att du känner Adel o Dumle. Kommer hit och säger att du är aktiv kriminell på gatan. Du är en aktiv snitch i såna fall din lilla FUP-gangster. Fascinerar den här livsstilen dig eller? Fascinerar grabbars blod dig din lilla kahba. Fucking instagram gangster akta din tunga om du bara visste din horunge. Gå o leta ved i skogen till din stuga låt oss vara ifred
Ha ha om jag bara visste va? Du har vet inte vem jag är och du kommer aldrig få veta. Ja jag frågade en kille i dm om varför dree low lägger av, och? Är det konstigt? Kolla dom senaste mordtrådarna hur tidigt jag skrivit vem som dött så förstår du hur nära skiten jag är. Men det är inget jag kommer predika om här. Jag har gett dig möjligheten flera gånger att ta det här i DM så ska vi se vem av oss två som vet och inte vet. Men du är en fegis, du gillar och skälla här i tråden för att visa folk att di vet något men du har inte haft ett enda rätt i en enda tråd någonsin. Vill du fortsätta i dm, du är välkommen. Men du kommer bara sitta och skälla i tråden som vanligt för att du har ett hävdelsebehov för alla har öppnat din mamma med så mycket fel info du har gett.
Jag har vänner som dött och fortfarande dör i den här skiten, du har aldrig varit nära en aktiv på gatan, det lyser igenom alla dina inlägg. Så sluta skälla nu och acceptera att det inte finns en enda människa som nånsin kunnat bekräfta din information nånstans.