2022-01-18, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Mastarn skrev rätt info. Rashidi BRD och en ung kille från HH är skyttarna.

Dalen och Skarpnäck är fortsatt oskulder, hur mycket deras soldater och lojala fans härinne än försöker få det att framstå på andra sätt 😅

Vart kommer den informationen ifrån, köper att Rashidi kan vara skytte han är trotts allt torped till BRD och de stämmer ju att Manolo och Einar avslutade saker på ett dåligt sätt så det är möjligt. Men HH killen?
Citera
2022-01-18, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Vart kommer den informationen ifrån, köper att Rashidi kan vara skytte han är trotts allt torped till BRD och de stämmer ju att Manolo och Einar avslutade saker på ett dåligt sätt så det är möjligt. Men HH killen?
Slice och Manolo Bredäng är nära vänner så därför går det att lösa shooters från Husby.
Citera
2022-01-18, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamme90
Du byter åsikt som en hora knullar kunder. Går runt o frågar folk privat för information och sen lägger upp här o säger att han är aktiv. Din lilla skvallertönt varför blev du intresserad av det här livet när du inte behövde?

Du har fastnat på min kuk. Släpp den innan du får sarre i ansiktet. Du har inte fått nog av Dalens och Skarpnäcks sarre i ansiktet märker jag.

Jag har sagt sen dag 1, pott från Vårby och skyttar från västerort/HH. Vilket till största del är sant. Men du har inte släppt att jag knullade din mamma med information i Dara tråden och fastnat på mig sen dess.

Kommer inte besvara dig mer, för pallar inte knulla tråden mer. Det roliga är att du tror du vet något men du vet ingenting. Är du inte trött på knulla tråden nu med din besatthet av mig?
Citera
2022-01-18, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Du har fastnat på min kuk. Släpp den innan du får sarre i ansiktet. Du har inte fått nog av Dalens och Skarpnäcks sarre i ansiktet märker jag.

Jag har sagt sen dag 1, pott från Vårby och skyttar från västerort/HH. Vilket till största del är sant. Men du har inte släppt att jag knullade din mamma med information i Dara tråden och fastnat på mig sen dess.

Kommer inte besvara dig mer, för pallar inte knulla tråden mer. Det roliga är att du tror du vet något men du vet ingenting. Är du inte trött på knulla tråden nu med din besatthet av mig?

Din lilla internet gangster, frågar folk om information på DMs och sen springer hit och skriker att du känner Adel o Dumle. Kommer hit och säger att du är aktiv kriminell på gatan. Du är en aktiv snitch i såna fall din lilla FUP-gangster. Fascinerar den här livsstilen dig eller? Fascinerar grabbars blod dig din lilla kahba. Fucking instagram gangster akta din tunga om du bara visste din horunge. Gå o leta ved i skogen till din stuga låt oss vara ifred
Citera
2022-01-18, 15:46
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100

Fråga din kusiner istället vet ja

Och hur var det nu hade DU förresten inte redan löst allt?

Så varför är du då igång igen med alla dina idiot frågor räckte det inte med att du mer eller mindre drev iväg Drazziel123 från Flashback med allt ditt tjat?

Se så på med dumstruten och gör oss alla en tjänst och logga ut för gått!

https://imgur.com/a/9q6qUa4 😜
Senast redigerad av mastarn 2022-01-18 kl. 16:41.
Citera
2022-01-18, 16:12
Medlem
Denna tråd har spårat totalt nu.
Citera
2022-01-18, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Självklart visste han det. Det vet alla kriminella. Framgår tydligt i den tråden förundersökningar domar osv.
Tror Einar såg upp till gängkriminalitet och tyvärr blev det hans fall.
Jo han såg ju upp till gäng men trodde ändå han visste bättre än o hänga med en av Sveriges vidrigaste våldtäktsmän. Trodde också att kriminella gäng kickade våldtäktsmän ur gängen så vart det iaf förr i tiden
Citera
2022-01-18, 16:32
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigge081
Jo han såg ju upp till gäng men trodde ändå han visste bättre än o hänga med en av Sveriges vidrigaste våldtäktsmän. Trodde också att kriminella gäng kickade våldtäktsmän ur gängen så vart det iaf förr i tiden

Ev hade han inte koll på våldtäkten var ju inte alls lika stort uppslaget då som nu efter mordet men att han var kriminell det visste han granterat och säkert var det folk som varnade honom om Dumles goning mot rozh också...

Men han blev väl för sugen på namnet DP som ev skydd...

Finns ingen heder längre folk säljer faan sina vänner för mindre en beg skoda
Senast redigerad av mastarn 2022-01-18 kl. 16:46.
Citera
2022-01-18, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steffelofvee
Slice och Manolo Bredäng är nära vänner så därför går det att lösa shooters från Husby.

Ja flera från Bredäng är nära me andra i Husby som Greenaren e oxå tajt me Slice osv men nu när jag tänker på de så verkar de hära va ganska troligt me tanke på att Dumle och Adel inte blev beskjutna och att Adel är nära med HH och vet att han inte är i position att säga emot de eller köra mot dem. Frågan är om då fortfarande teorin om att Rissne fått Dumle goa åt Dalen eller Vårby fortfarande håller upp då. Rissne är ju nära me Thrife o Scar bland annat Owen och hans grabbar har setts i Dalen musikvideos sen flera år tillbaka och Dalen har ju blivit tajta me Vårby på senaste så vad kan man göra av allt det. Har riktigt svårt att tänka mig att Dalen inte har en hand i det med tanke på de blir tajta me Vårby precis som allt de här händer
Citera
2022-01-18, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Fråga din kusiner istället vet ja

Och hur var det nu hade DU förresten inte redan löst allt?

Så varför är du då igång igen med alla dina idiot frågor räckte det inte med att du mer eller mindre drev iväg Drazziel123 från Flashback med allt ditt tjat?

Se så på med dumstruten och gör oss alla en tjänst och logga ut för gått!

https://imgur.com/a/9q6qUa4 😜

Nej haha Det var när Drazziel bråka me någon annan snubbe om Rinkeby för 10 år som fick han ruttna och tagga men tro va du vill. Sen är ju inte mina kusiner från brd utan bland annat Årsta Östberga men okej 🤣 Du är Frf bara kränkt för ja kalla dig dum för du säger att ett gäng me ingen koppling alls t dehär är mer troligt än Dalen. Sen har jag aldrig sagt att ja löst allt jag har iaf definitivt en bättre bild av det än dig. Sen att någon i tråden säger att en viss person e skytten betyder ingenting för de finns redan 10 andra som gjort samma sak. AllChronix har dock i andra trådar ofta haft information som stämt men ingen kan ju vara 100% träffsäker.
Citera
2022-01-18, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamme90
Din lilla internet gangster, frågar folk om information på DMs och sen springer hit och skriker att du känner Adel o Dumle. Kommer hit och säger att du är aktiv kriminell på gatan. Du är en aktiv snitch i såna fall din lilla FUP-gangster. Fascinerar den här livsstilen dig eller? Fascinerar grabbars blod dig din lilla kahba. Fucking instagram gangster akta din tunga om du bara visste din horunge. Gå o leta ved i skogen till din stuga låt oss vara ifred

Ha ha om jag bara visste va? Du har vet inte vem jag är och du kommer aldrig få veta. Ja jag frågade en kille i dm om varför dree low lägger av, och? Är det konstigt? Kolla dom senaste mordtrådarna hur tidigt jag skrivit vem som dött så förstår du hur nära skiten jag är. Men det är inget jag kommer predika om här. Jag har gett dig möjligheten flera gånger att ta det här i DM så ska vi se vem av oss två som vet och inte vet. Men du är en fegis, du gillar och skälla här i tråden för att visa folk att di vet något men du har inte haft ett enda rätt i en enda tråd någonsin. Vill du fortsätta i dm, du är välkommen. Men du kommer bara sitta och skälla i tråden som vanligt för att du har ett hävdelsebehov för alla har öppnat din mamma med så mycket fel info du har gett.

Jag har vänner som dött och fortfarande dör i den här skiten, du har aldrig varit nära en aktiv på gatan, det lyser igenom alla dina inlägg. Så sluta skälla nu och acceptera att det inte finns en enda människa som nånsin kunnat bekräfta din information nånstans.
Senast redigerad av Allchronix69 2022-01-18 kl. 17:28.
Citera
2022-01-18, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Du frågor om polisen vet något som diskuterats här på Flashback? Hahahaha

Vad är fel? Läser inte polisen här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto