2022-01-18, 11:59
Medlem
-Ines-s avatar
Citat:
”Jag föll för hans vänlighet och att jag kände mig trygg med honom direkt"

Vänlighet är en underskattad egenskap. Hoppas att dom får ett fint liv ihop!
2022-01-18, 12:02
Medlem
inte feminist eller jo om de bara betyder att kvinnor ska ha samma rättigheter o skyldigheter som män rent juridiskt är ja , men tycker snubben är äcklande blir äcklad av all social prositution inte bara u.lands även den typ soc accepterade

skäms över att va man när jag ser snubbar med vad de kallar importer o skäms för ja skäms för de har asperger allihopa typ o fattar inte att de e fel på dem o inte kvinnorna de hatar som inte fattar va de menar när de försökt ragga sen mellanstadiet

transaktion enklare
2022-01-18, 12:04
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Tjejen kan vara kär i honom. Han kanske är
snäll och de har gemensamma intressen.

Gemensamma intressen? Som skidåkning eller mellon då, eller?

Klart dom inte har några gemensamma intressen. Han vill ha fitta och hon vill ha pengar och bli försörjd helt enkelt. Inget annat.
2022-01-18, 12:13
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80y
inte feminist eller jo om de bara betyder att kvinnor ska ha samma rättigheter o skyldigheter som män rent juridiskt är ja , men tycker snubben är äcklande blir äcklad av all social prositution inte bara u.lands även den typ soc accepterade

skäms över att va man när jag ser snubbar med vad de kallar importer o skäms för ja skäms för de har asperger allihopa typ o fattar inte att de e fel på dem o inte kvinnorna de hatar som inte fattar va de menar när de försökt ragga sen mellanstadiet

transaktion enklare

Innan du skäms å andras vägnar läs din text igen!
Du borde börja med att skämmas över din dåliga skolgång, skrivkunnighet och sätt att uttrycka dig.

Du gör dessutom samma fel som många andra, du projicerar din egen världsbild på andra människor från andra kulturer.

Varför skall någon av dem skämmas?
Har de begått något olagligt? Två människor finner en gemensam anledning att vara tillsammans på deras egna villkor och båda är uppenbart nöjda.
Så varför i helvete sitter inskränkta människor här och säger att de skall skämmas?
Varför missunna andra människors lycka?,
2022-01-18, 12:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sothonan
Jag är ingen golddigger 😂
Killen jag bodde hos gav mig inga pengar eller resor eller kläder eller något. Enda jag fick var att bo där gratis. Pengarna ville han hålla för sig själv.

Så då är du helt enkelt bara ett billigt luder?
2022-01-18, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Innan du skäms å andras vägnar läs din text igen!
Du borde börja med att skämmas över din dåliga skolgång, skrivkunnighet och sätt att uttrycka dig.

Du gör dessutom samma fel som många andra, du projicerar din egen världsbild på andra människor från andra kulturer.

Varför skall någon av dem skämmas?
Har de begått något olagligt? Två människor finner en gemensam anledning att vara tillsammans på deras egna villkor och båda är uppenbart nöjda.
Så varför i helvete sitter inskränkta människor här och säger att de skall skämmas?
Varför missunna andra människors lycka?,

jag gick på Sveriges bästa o dyraste skola

skäms över att du kallas " man " men du gör som du vill köp o nåt du , jag ryser när jag ser er
2022-01-18, 12:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JamesWeb
Vad tycker feminister egentligen om sånt här? Att en stor tjock vit gubbe (får man väl säga - han påminner om en kändis utan att säga vem) åker och hämtar en liten söt oskyldig flicka i Asien?
Är detta fel enligt feminister? Vad borde han ha gjort enligt er feminister? Gjorde han rätt?

Vad hade du tyckt om att en fet vit svensk kvinna åkt till valfritt afrikanskt land och träffat en ung atletisk afrikansk man?

Där har du svaret.
Senast redigerad av Jenny9 2022-01-18 kl. 12:26.
2022-01-18, 12:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Så då är du helt enkelt bara ett billigt luder?

Vad får dig att fråga hen det?
2022-01-18, 12:25
Avslutad
Ratade män och kvinnor åker till låglöneländer och exploaterar dessa länders unga människor. Feminist eller ej, det vänder sig i magen på alla som är vettiga.
2022-01-18, 12:26
Medlem
Tycker han gjorde rätt.
Thai kvinnor gillar att ta hand om sina pojkvänner och svenska män gillar att bli uppskattad av sina flickvänner. Svårt att bli uppskattad av en svensk tjej
2022-01-18, 12:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av threefifty
Tycker han gjorde rätt.
Thai kvinnor gillar att ta hand om sina pojkvänner och svenska män gillar att bli uppskattad av sina flickvänner. Svårt att bli uppskattad av en svensk tjej

Vad menar du med att "ta hand om"?
2022-01-18, 12:31
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Jag gläds å hans vägnar!

Det finns inget bättre än att leva i ett traditionellt hem med konservativa värderingar. Hela familjen mår bra av det, barnen växer upp till sunda människor och både kvinna och man kan kultivera sig själva i en sann avbild.

"Traditionellt" menas här då mixad kultur med egna inslag av konservatism och att båda kulturer möts och skapar något tillsammans. Att 'importera' en person till ens egna värld och förutsätta att de ska släppa sin kultur och värderingar är sällan annat än skadligt. Det är fascistiskt och sånt beteende får feminister behålla för sig själva tycker jag.

Killen i artikeln tycker jag verkar vara en sund människa. Han kommer helt klart klara detta galant.

Ditt inlägg glädjer mig mycket.
Precis så skall det vara.🌹

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in