2022-01-18, 11:25
Medlem
sothonans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Min fru är fet, men jag är inte så ytlig så jag väljer bort en bra livspartner för att hon är fet.
Om jag ledsnar kan jag alltid ta med henne till gymmet.

Men om man är förmäten och fördomsfull och projicerar sin egen inskränkta världsbild på andra så lär
inte ett gym räcka till för att bli sundare.

Klart inte alla män äcklas av fett. Men jag tror många män hade föredragit en smal kvinnokropp om de fick välja..
2022-01-18, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Kan bara instämma! Personligen så skulle jag aldrig skaffa en thailändska. ”Men de är ju så snälla och lagar så god mat” säger väl någon då. Visst, kor är också snälla och om jag vill ha thaimat så finns det gott om thairestauranger.

Östeuropeiska kvinnor däremot är vackra, kvinnliga, och har stil. Till skillnad mot svenska feminazis och batikhäxor. Räcker med att besöka de baltiska länderna så ser man skillnaden.

Ja, man kommer långt på snällhet, absolut

Men personligen har jag alltid haft ytterst svårt för hela konceptet att låsa in sig i en eller annan etnicitet eller ras
Varifrån kommer det?
Miljö? Psykologi?
2022-01-18, 11:32
Medlem
sothonans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
Inte om jag aktivt väljer att bli knullad i röven som ett sätt att få resa och slippa isolering på grund av mitt sjukdomstillstånd, nej

I mitt fall var jag väldigt isolerad och gick sällan ut mer än till affären. Min kille gav mig inga pengar till varken kläder eller resor eller nåt. Hade enorm social fobi så orkade inte ens försöka skaffa vänner för att komma ut och träna på att bli socialt kompetent.

Om man får resa och kan gå ut o göra roliga saker så kan jag förstå att man inte behövs tyckas synd om på samma sätt.

Är skillnad när en människa är hemma och helt trasig psykiskt och allt den gör är att få ställa upp på sex den inte vill ha för att ha kvar en grundtrygghet i form av lägenhet
2022-01-18, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sothonan
Exakt, finns det något svenska killar hatar mer än feta kvinnor? 😂 Ja det vore väl isåfall en fet kvinna med grönt kort hår som dejtar en ung snygg ensamkommande 🤪

Men när det är åt andra hållet, att mannen är fet och ful, då är det synd om honom och då klart han ska få köpa sig en fattig fru.
Beror faktiskt på hur fettet är fördelat
Bryce Dallas Howard t ex är fet och läcker som fan
2022-01-18, 11:45
Medlem
Tjejen kan vara kär i honom. Han kanske är
snäll och de har gemensamma intressen.

Behöver inte vara fel på incels, en del är kanske
bara blyga och inte tar för sig. Feminister borde inte döma andra så mycket. Ni är inga Jesus själva
2022-01-18, 11:47
Medlem
Citat:
I mitt fall var jag väldigt isolerad och gick sällan ut mer än till affären. Min kille gav mig inga pengar till varken kläder eller resor eller nåt. Hade enorm social fobi så orkade inte ens försöka skaffa vänner för att komma ut och träna på att bli socialt kompetent.

Om man får resa och kan gå ut o göra roliga saker så kan jag förstå att man inte behövs tyckas synd om på samma sätt.

Är skillnad när en människa är hemma och helt trasig psykiskt och allt den gör är att få ställa upp på sex den inte vill ha för att ha kvar en grundtrygghet i form av lägenhet
Jaha, och?
Finns även män som har det så , jag hade det så en period i mitt liv men löste det med styrketräning och inte att bli ihop med en rik person jag ej tycker om
2022-01-18, 11:48
Medlem
Citat:

Mår du bättre nu?

För den där situationen låter inte bra.
2022-01-18, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Ja, man kommer långt på snällhet, absolut

Men personligen har jag alltid haft ytterst svårt för hela konceptet att låsa in sig i en eller annan etnicitet eller ras
Varifrån kommer det?
Miljö? Psykologi?

Rasism.
2022-01-18, 11:54
Medlem
goofers avatar
Citat:
Klart inte alla män äcklas av fett. Men jag tror många män hade föredragit en smal kvinnokropp om de fick välja..

Men samhället och befolkningen idag ser ju inte ut som det ideal folk eftersträvar.
De flesta kvinnor idag klassas som överviktiga och jag vågar nog påstå att 50% är feta.

Det är få kvinnor som håller sig smala och då undrar man ju varför om män nu vill ha smala kvinnor?

Eller kan det vara så att vi män vill ha bra kvinnor? Och att man ser igenom de ytliga bristerna för att hitta guldet innanför.

Kan den här Thailändskan också ha tänkt så kanske?

Sen räcker det inte med att vara "smal" det behövs former också, kvinnliga former.
Jag tror inte många tänder på en mager kvinna, det är en helhet som måste passa ihop.

Mannen i artikeln blev ju tydligen ratad för att han är fet.
Ofrivillgt oskuld gör att han är fet, fast jag köper inte riktigt det.
Vet många feta som får ligga när de vill, det handlar om andra saker också.
Man måste se bortom den ytliga fasaden.
2022-01-18, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaChief
Som vanligt är din utgångspunkt att det är synd om alla svarta och bruna människor och att de varken kan tänka själv eller ta personligt ansvar.

Du vet om att du är rasist?

På vilket sätt är det rasistiskt att anse att det handlar om sexköp? Han har köpt en sexslav.

Har svenska män svårt att hantera konkurrensen om tjejerna, erbjud kastrering för dem som behöver befrias från sina lustar.
2022-01-18, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesWeb
Vad tycker feminister egentligen om sånt här? Att en stor tjock vit gubbe (får man väl säga - han påminner om en kändis utan att säga vem) åker och hämtar en liten söt oskyldig flicka i Asien?
Är detta fel enligt feminister? Vad borde han ha gjort enligt er feminister? Gjorde han rätt?
Vad löjlig du är, varför lägger du in en värdering om att han är tjock? Är han en sämre människa för det? Finns massa ofrivilliga oskulder som inte är tjocka. Nu är jag definitivt inte feminist, men om han är lycklig och hon är lycklig så gjorde väl bägge rätt?
2022-01-18, 11:58
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
På vilket sätt är det rasistiskt att anse att det handlar om sexköp? Han har köpt en sexslav.

Har svenska män svårt att hantera konkurrensen om tjejerna, erbjud kastrering för dem som behöver befrias från sina lustar.

När man inte trodde det kunde bli värre dyker husvagn upp med en dräpare. Haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in