2022-01-17, 07:07
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Varför och hur? Om de förmodade elakingarna inte vet var deras TI finns, hur ska de då kunna fortsätta med sin verksamhet?

Enda nyttan med skyddat ID är som i mitt fall, där jag såg att jag blivit felaktigt intressant för större grupp i och med publiceringar av bla mitt namn kring ett rättsfall, är för att inte de första torterarna ska bli "uppblandade" med nya missdådare.
Citera
2022-01-18, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Enda nyttan med skyddat ID är som i mitt fall, där jag såg att jag blivit felaktigt intressant för större grupp i och med publiceringar av bla mitt namn kring ett rättsfall, är för att inte de första torterarna ska bli "uppblandade" med nya missdådare.

Enda sättet att.vinna är nog att kläcka fram en ny IB-skandal. Finns inga andra sätt. Alla trakasserier är statligt santionerade.

Skyddat ID fungerar.väl knappast mot dataavläsning av hemdatorn och telefonen. Inte heller mot positionering eller att de helt enkelt tar och avlyssnar alla de du känner och dina anhöriga.

Fortsätter det så här kommer staten bara ta beslut om att nföra automatiskt ansiktsigenkänningssystem för alla övervakningskameror, bankkameror, trafikkameror och på bussar och tåg om de nu inte redan gjort det.
Citera
2022-01-18, 00:24
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

’Felaktigt intressant’ - vad innebär det?
Citera
2022-01-18, 03:50
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Enda sättet att.vinna är nog att kläcka fram en ny IB-skandal. Finns inga andra sätt. Alla trakasserier är statligt santionerade.

Skyddat ID fungerar.väl knappast mot dataavläsning av hemdatorn och telefonen. Inte heller mot positionering eller att de helt enkelt tar och avlyssnar alla de du känner och dina anhöriga.

Fortsätter det så här kommer staten bara ta beslut om att nföra automatiskt ansiktsigenkänningssystem för alla övervakningskameror, bankkameror, trafikkameror och på bussar och tåg om de nu inte redan gjort det.

Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison

Måste dela det här.

Ikväll matchade jag med en fin tjej på Tinder. Vi skrev i 20 minuter rätt intensivt om mjukvaruutveckling (vilket hon studerar). Sedan plötsligt slutade hon skriva i 10-15 minuter. Efter började hon bete sig som en GS:are sakta men säkert.

Det här tyder för mig precis det jag misstänker: de övervakar all min kommunikation & tar kontakt med de som jag har kontakt med rätt så snabbt - hon blev "informerad" om operationen mot mig & kanske fick incitament att delta (allt kan ske på några minuter; JAG har sett de övertala personer i min omgivning på fester). Denna match var INTE i Sverige.

Hur sjukt är det att de verkligen tar kontakt med ALLA i ens omgivning online & offline? Vad är syftat? De som låter mig veta är att det handlar om psykologi & omvårdnad eller det är det vad de vill att jag ska tro eller få tankar om.

Som sagt VILL de påverka våra tankar & spår i livet genom rätt så extrema men - psykologiska, Internet & sociala operationer.

Det här är så jävla kränkande att det finns inget begrepp jag kan komma på som beskriver den extrema övergrepp av mitt liv. De tror att de äger mig. Om de påstår att det har med spiritualitet att göra är det en jävla kult/sekt som dyrkar demoner eller andar; men han förklarar varför det hela är artificiellt uppgjort: https://youtu.be/jgafJFpaOg8 - de vill att jag ska tro att jag är förföljd av en demon/ande som går in i människor & utverkar det här men jag vet bättre i att de försöker SKAPA den uppfattningen hos mig vilket förklarar varför alla vill delta i det eftersom de vill ge mig en "spirituell upplevelse" - de leker Gud/Satan med sina spionverktyg & -taktiker.

I själva verket är det en psykopatisk grupp som har satt mig i denna jävla programmeringsoperation mot mig till att tro & bli som DE vill till varje pris - de är BESATTA (IRONI) av vad jag tror & tänker för att kunna utforma det. De vet att jag motverkar dem. De vill effektivt påverka mitt liv via proxy - varför vågar de inte möta mig face-to-face? Vad är det de försöker DÖLJA från mig? ALLA vet att det här är extremt olagligt PÅ ALLA sätt & är en skäl till att det MÅSTE förbli hemligt annars kan det inte pågå samt vem vet hur många som egentligen är utsatta för det här i Sverige på riktigt? Inte de idioter som sprider skitsnack, propaganda eller använder det för andra agendor.

Sådana psykopater & narcissister alltså. VARFÖR skyddar alla deras jävla identitet??? De anspelar på folks godhet tror jag - att få folk att bara hata blint är svårt i längden. Frågan är varför alla hemlighåller deras identitet när de uppenbarligen ofredar, kränker, trakasserar etc. - tydligen måste de ljuga bra för att få folk att se bortom ens klagomål & stödja den olagliga agendan.

Det första de verkar säga åt mina dejter är att samla information om mig; vad jag tror eller tänker på.
Senast redigerad av RiktigTI 2022-01-18 kl. 04:09.
Citera
2022-01-18, 04:20
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning

Precis ,skyddat ID är bara bra för att hindra nya att dras in och motverka att oinvigda av GS gruppen ( Vanliga privat personer som av nyfikenhet åker och tittar ) registreras av mig tex.

Jag har en hel grupp med flera namngivna att lägga men får ingen hjälp med det.
Fick återigen se deras makt i veckan där de nu sänker mig totalt ekonomiskt trotts att jag har bevis så går deras hålla varandra om ryggen taktik före ( Samma färg genomgående så de har lätt att se till att det är du som ser ut att alltid klaga då de finns överallt som inom polis, sjukvård, fack, arbetsförmedling , arbetsgivare, hyresvärdar, jobbar kompisar osv ) .

Totalt utan heder är dessa, de hotar kvinnor och barn, de lever på att gemensamt och i samråd knuffa ner folk i skiten och sedan ta betalt för att upprätthålla ett sken av att hålla dem flytande.

Så jag har en IB skandals magnituds berättelse, och större ändå då det är förmodligen mordförsök och en uppenbar ovilja att utreda det hos åklagare, förmodligen då de fattat att det är informatörer som är de som blir anmälda, men får inte ut den.
Senast redigerad av regafra 2022-01-18 kl. 05:09.
Citera
2022-01-18, 04:40
Medlem
regafras avatar
Citat:

Ett par saft hjärnor som lagt ihop 1+1+1 på ett ointelligent sätt om mig och lagt ut det i grupper med 1000-tals medlemmar på bland annat Facebook, men även i bloggar och även här på flashback.

Jag hade inte fått reda på vad det hela handlade om med start för 1/4 sekel sedan om jag inte sett detta tillslut, men likt i en diktatur så får du ändå inte rätt, du får inget förhör osv bara mer och fortsatt helvete med dödlig sjukdom om den är obehandlad, och som du själv får upptäcka att det finns misstanke om och då ser att man kan misstänka medvetet(?) fel hos laboratorium till och med ( personnummer kan missbrukas också ) .Utöver isolerande värk av en annan sjukdom som är enkel att operera men inte görs fullt ut efter många år och att det på flera röntgen svar där man inte vet vem som ljuger, ser redan ordnat ut, genom fel opererat (?) men ej angivet i journal kanske på grund av att läkaren var oförsäkrad (?).

Så jag har en berättelse som beskriver 1/4 sekel med personer som likt i en diktatur tagit lukrativa poster och torterar och troligen dödar människor som hamnar i dessas väg.

Då media troligen är handplockade/ tystade/lurade så finns det ingen undersökande journalistik i landet heller.
Senast redigerad av regafra 2022-01-18 kl. 05:21.
Citera
2022-01-18, 08:36
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Efter började hon bete sig som en GS:are sakta men säkert..

Vad innebär detta? Svara gärna konkret och utan egna värderingar.
Citera
2022-01-18, 15:34
Medlem
Citat:
Vad innebär detta? Svara gärna konkret och utan egna värderingar.

Genom att prata om något som personen inte borde veta om dig i allmänna ordalag, alternativt börja prata om någon annan person som är så värdelös för att personen gjorde den och den saken, vilket är saker som du själv har gjort någon gång.

Du ska aldrig gå framåt, och tydligen ska du skämmas över att du har saker att dölja. Precis som alla andra också har. Sanningen är att GS-utövare har väldigt mycket att dölja, annars kunde de kanske skriva en opinionsartikel i en dagstidning och propagera för varför man gör som man gör och varför det är bra. Jag tvivlar också på att man tar upp sina aktiviteter med alla sina närmaste eller på sina arbetsintervjuer, att jag är en person som deltar i tortyr och tycker att det är jättekul.
Citera
2022-01-18, 15:49
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siegvard
Genom att prata om något som personen inte borde veta om dig i allmänna ordalag, alternativt börja prata om någon annan person som är så värdelös för att personen gjorde den och den saken, vilket är saker som du själv har gjort någon gång.

Du ska aldrig gå framåt, och tydligen ska du skämmas över att du har saker att dölja. Precis som alla andra också har. Sanningen är att GS-utövare har väldigt mycket att dölja, annars kunde de kanske skriva en opinionsartikel i en dagstidning och propagera för varför man gör som man gör och varför det är bra. Jag tvivlar också på att man tar upp sina aktiviteter med alla sina närmaste eller på sina arbetsintervjuer, att jag är en person som deltar i tortyr och tycker att det är jättekul.

Detta är inte konkret vad RiktigTI’s tinderdate pratade om.
Citera
2022-01-18, 17:51
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siegvard

Precis.

Det här finns inte officiellt - i bästa fall är det under täckmantel av annat som låter mindre farligt & lagligt (såklart). De som missbrukar det för att tortera andra genom stimuli & trakasseri kommer aldrig öppet erkänna all lidande i flera former som direkt har med operationen att göra. De är så sjukt fanatiska att de kanske tycker att lidande SKA vara del av det & att ens klagomål SKA vara del av det - självklart säger de åt GS:are vad att göra vid klagomål eller ifrågasättande.

De behandlar oss som hundar precis som psykologen Pawlow & hans hund - stimuli & respons. Utan tvekan är den en beteende- & trossystemmodifkation som göra genom sadistiska & olagliga medel.

Det folk har svårt att tro är att det finns REDAN ett kontrollsystem på plats för att attackera vem som helst.

De försöker förändra oss efter deras programmering; konstant förändring oavsett vad vi gör. Syftet är att testa ens vilja & beslut.

Mina egna föräldrar har precis gjort som han beskriver i videon: om jag gör något som att byta diet så frågar de mig mer om jag vill ha skräpmat - att fresta mig. Sedan om jag faller för frestelsen så gör de att jag känner mig sämre eller skuld. Det här är en GRUND i deras psykologiska tortyr. KONSTANT är det vad de gör i nästan varje del av ens liv konstant MED sociala kretsens hjälp. PSYKOLOGISKT LIDANDE verkar vara deras mål - det är så jävla sadistiskt men deras hemlighet är hur de motiverar personer. Som i Milgram's experiment så lyssnar folk på auktoritet i att fortsätta tortera en person så länge en auktoritet ger order eller alternativ till det. Denna grupp GER ALLTSÅ val till människor i en måltavlas liv att tortera en.

Det folk inte inser att utövare av GS är också övervakade & del av experimentet/operationen. Det här är utan tvekan en Mind Control-operation som gjorts mot mig sedan senast gymnasiet. Jag är en av de få som tror att det här började redan i barnsben. Istället för att gå in på detaljer på hur de gör vet är jag mer intresserad av syftet & varför alla går med på ett sådant uppenbar olaglig operation som leder vissa till att mörda, begå brott eller ta självmord (t.ex. Myron May suicide-by-cop).

Hur kan vi få EN ENDA person att officiellt tala ut om det? Även om de påstår sig vara auktoritet så är det fel att psykologiskt tortera en oavsett syfte speciellt i ett PK-land som Sverige vilket är ett land för mänskliga rättigheter också. Inte för att denna grupp bryr sig om det men människor måste fatta hur grovt olagligt & kränkande det är??

Det jag vet är att de anspelar MYCKET på kristendomen & Gud/Satan som ett verktyg för att styra inte bara mig men andra. Det är verkligen psykopatiskt.

Hur kan ni som deltar i det bara låta det pågå? Ni är ju de som är riktigt sjuka i huvudet från vårt perspektiv.
Senast redigerad av RiktigTI 2022-01-18 kl. 18:48.
Citera
2022-01-18, 19:01
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Precis.

Det här finns inte officiellt - i bästa fall är det under täckmantel av annat som låter mindre farligt & lagligt (såklart). De som missbrukar det för att tortera andra genom stimuli & trakasseri kommer aldrig öppet erkänna all lidande i flera former som direkt har med operationen att göra. De är så sjukt fanatiska att de kanske tycker att lidande SKA vara del av det & att ens klagomål SKA vara del av det - självklart säger de åt GS:are vad att göra vid klagomål eller ifrågasättande.

De behandlar oss som hundar precis som psykologen Pawlow & hans hund - stimuli & respons. Utan tvekan är den en beteende- & trossystemmodifkation som göra genom sadistiska & olagliga medel.

Det folk har svårt att tro är att det finns REDAN ett kontrollsystem på plats för att attackera vem som helst.

De försöker förändra oss efter deras programmering; konstant förändring oavsett vad vi gör. Syftet är att testa ens vilja & beslut.

Mina egna föräldrar har precis gjort som han beskriver i videon: om jag gör något som att byta diet så frågar de mig mer om jag vill ha skräpmat - att fresta mig. Sedan om jag faller för frestelsen så gör de att jag känner mig sämre eller skuld. Det här är en GRUND i deras psykologiska tortyr. KONSTANT är det vad de gör i nästan varje del av ens liv konstant MED sociala kretsens hjälp. PSYKOLOGISKT LIDANDE verkar vara deras mål - det är så jävla sadistiskt men deras hemlighet är hur de motiverar personer. Som i Milgram's experiment så lyssnar folk på auktoritet i att fortsätta tortera en person så länge en auktoritet ger order eller alternativ till det. Denna grupp GER ALLTSÅ val till människor i en måltavlas liv att tortera en.

Det folk inte inser att utövare av GS är också övervakade & del av experimentet/operationen. Det här är utan tvekan en Mind Control-operation som gjorts mot mig sedan senast gymnasiet. Jag är en av de få som tror att det här började redan i barnsben. Istället för att gå in på detaljer på hur de gör vet är jag mer intresserad av syftet & varför alla går med på ett sådant uppenbar olaglig operation som leder vissa till att mörda, begå brott eller ta självmord (t.ex. Myron May suicide-by-cop).

Hur kan vi få EN ENDA person att officiellt tala ut om det? Även om de påstår sig vara auktoritet så är det fel att psykologiskt tortera en oavsett syfte speciellt i ett PK-land som Sverige vilket är ett land för mänskliga rättigheter också. Inte för att denna grupp bryr sig om det men människor måste fatta hur grovt olagligt & kränkande det är??

Det jag vet är att de anspelar MYCKET på kristendomen & Gud/Satan som ett verktyg för att styra inte bara mig men andra. Det är verkligen psykopatiskt.

Hur kan ni som deltar i det bara låta det pågå? Ni är ju de som är riktigt sjuka i huvudet från vårt perspektiv.

Kan du inte redogöra för vad tinderbruden plötsligt visste om dig?
Citera
2022-01-19, 12:25
Medlem
RiktigTIs avatar
Jag har identifierat deras huvudmetod: Power of Suggestion
What is the power of suggestion?
The power of suggestion is when an individual has an idea conveyed to them, and that idea, in turn, becomes reality. This is instrumental in psychology because it is how psychologists help a patient modify their behavior. The mental health professional will propose a particular solution or behavior modification for the client to adopt.

The science behind this phenomenon lies in response expectancies. This is how an individual anticipates a response to a particular scenario. If a psychologist or another person has alluded that a particular response will occur to a situation, the person is more apt to believe that response will occur. When a person anticipates that a particular situation outcome will occur, their behavior will automatically work to bring about that suggested response. This is the power of suggestion.

For example, Janelle has to run her first marathon tomorrow, and she's unsure if she's up for the challenge. She's been training, but not that diligently. Her distance and time haven't been in line to prepare her for the challenge that the marathon presents tomorrow. Janelle calls her mom for support. Her mom tells her that she's a capable runner that has run plenty of half marathons before and that she will finish the race tomorrow. Janelle goes into the race confident and finishes in plenty of time. Janelle had trepidation about running the race and finishing, but her mom suggested she would excel. The next day, Janelle was automatically able to complete the race, despite never having hit the correct time and length before.

If a person believes in an expected outcome, they are more likely to automatically achieve that outcome. This is the basis for the power of suggestibility. This phenomenon is used in psychology and healthcare to greatly improve the lives of people.

The power of suggestion uses a recommendation to aid a person in modifying their behavior.

Suggestibility
Suggestibility is a person's ability to modify their behavior based on the proposal of another. Each person has a different level of suggestibility. Individuals with high suggestibility are more susceptible to changing their thoughts, feelings, or behaviors based on the counsel of others.

People with low suggestibility are not as easily influenced by the words of others.

People with high suggestibility have a hard time recalling memories, as they can easily get distorted over time due to outside influence. In addition, they are more susceptible to bad influences altering their behavior due to peer pressure.

Scientists believe that people have higher suggestibility if they are:
  • younger
  • more emotional
  • have a lower self-esteem
  • less skeptic

People with high suggestibility are more likely to alter their behavior at the advice of others, while people with low suggestibility are less likely to do so.

Vividness
The vividness of the scenario being presented can increase the suggestibility of an individual that otherwise has low suggestibility. This makes them more likely to modify their behavior. The vividness of the imagery or scenario being presented to the individual is the richness, details, and description of the scenario being presented.

The more real and likely the scenario is to the individual, the more likely they are to modify their behavior and comply with the power of suggestion. This is a useful tool that can be applied to people that have low suggestibility.

For example, Janelle is talking on the phone with her mom about the race. Her mom goes into vivid detail about Janelle crossing the finish in time. The crowd is roaring, Janelle's heart is racing and her feet are pounding the pavement. Her breathing is rapid and even, and her body is warm.

Her mother using a detailed description of Janelle achieving her goals is more likely to cause her to automatically achieve them. The vividness of the imagery will increase the suggestibility of the individual.

Salience
Salience is the ability of an individual's mind to make one item distinct from its surroundings. A suggestion that is important, stimulating to the individual, and contextual is more likely to strike a chord with an individual than a suggestion that is not salient. What is salient to one individual may not be salient to another.

Salience can be applied to a suggestion for an individual that has low suggestibility to increase the chances of them being compliant in their behavior.
Det är huvudmetoden som de använder för att försöka förändra en - det är enkel psykologi. Att de utsätter oss för propaganda & övervakning dygnet-runt vill de att vi ska TRO på olika saker vilket förklarar varför så många ljuger & hittar på om just vad GS är.

Utan tvekan handlar det om Mind Control i sin bredaste mening. Den gruppen bakom det här VILL förändra en person GENOM attt utsätta denna för Gang Stalking-operation där de kontaktar ens sociala krets för att ge intryck, förslag & undermedvetna meddelanden så vi förändras & formas efter dessa både medvetet men framförallt undermedvetet (det är alltså programmering av ens person).

Vissa här vill att vi ska tro att vi är sjuka, andra besatta, den tredje att vi är speciella & utvalda av Gud, den fjärde att vi är förföljda av säkerhetstjänster. Allt det här är uppgjort att vi förlorar självförtroende & mår dåligt JUST FÖR ATT då tar vi in intryck mycket mer vilket är hela syftet med Power of Suggestion - när vi har lågt självförtroende är det enklare för våra familjer & vänner att forma oss som DE VILL.

Dock viktigt att komma ihåg är att denna GRUPP som koordinerar det här bakom scenen med olagliga, oetiska & amoraliska men VET precis vad de gör & de uppmanar alla i ens sociala krets att delta i denna beteende- & trossystemodifikation för att "hjälpa en att bli bättre" vilket är skitsnack - de gör allt för att utverka & komma undan med olaglig Mind Control i det öppna med samhällets hjälp.

Ingen rätt grupp som använder olagliga metoder som skadar en finansiellt, psykologiskt, social, professionellt etc. är goda & har gott syfte - det här är extremt olagligt & rätt så: det ÄR skadligt.

De villl att vi ska tro på fantastiska saker i så att vi själva manifesterar symptomer såsom med energivapen. De som utför det här anser att vi måltavlor är lätta att påverka & ta in intryck - som barn vilket jag känner mig som - att min familj använder enkla psykologiska knep att styra oss vilket ALLA vet om är meningen med den olagliga operationen. De anspelar DJUPT i psykologi & använder det mot en. Exempelvis vill de att vi utvecklar psykosomatiska besvär med att tro att vi är besatta som då börjar agera som det - självuppfyllande profetia vilket är deras huvudmetod också. De tror att jag är en spirituellt signifikant person eller vill att jag ska tro det eller min familj - som Anti-Kristus.

MITT LIV ÄR GROVT KRÄNKT & JAG MÅR DÅLIGT AV DET. Att de kontaktar alla jag kontaktar online & offline ÄR sjukt olagligt - om SÄPO eller polisenj VET alla detaljer om det de gör mot mig hade det blivit en stor utredning & kanske riksnyhet.

VAD FAN sluta med det här era jälva psykopater (enligt mina vänner). Jag tror fortfarande att det här är en del av ett större kontrollsystem som är globalt vilket ger sig på väldigt specifika personer för OLIKA ÄNDAMÅL - vissa blir masskjutar (Myron May) andra religiösa ledare, den tredje tar självmord etc.

De har utan tvekan ett specifik mål med mig men JAG måste själv nå den GENOM deras sketna underrättelse- & påverkansoperation bakom min rygg. DE vill att jag ska formas på ett specifikt sätt vilket de använder ens sociala krets att göra - DE vill att vi ska tro att vi är utsatta för demonisk förföljelse, att CIA gör det eller att vi är sjuka - det finns få saker som de uppmanar ens sociala krets att sprida gällande vad vi ska tro om saken.

Som sagt: Mind Control. Av vilka då? Det här är sponsrat högt upp i pyramiden där privatae & statliga säkerhetstjänster & dylikt är VERKTYG åt de högre upp. De hittar personer i yngre dagar & sätter dem i dessa program för livslång programmering via sociala kretsens "hjälp". Det är ett kontrollsystem som har existerat länge i samhället vilket gör det omöjligt att komma undan.

Som sagt: mycket handlar om...
  • stimuli & respons (reaktion)
  • intryck som ger effekt medvetet & undermedvetet
  • ta hjälp av samället & sociala kretsen
  • programmera en via små ord här & där i sociala kretsen & media vilket innefatttar visst beteende, vissa relationer - social engineering
  • få oss att tro att vi är utvalda för något större (stämmer i ett sätt)
  • att vi ska formas EFTER det som alla föreslår direkt & direkt ÖVER TID
  • familj är alltid med på det om en är nära
  • det här börjar oftast innan tonårstiden (i mitt fall också)

Allt det här låter som den konspiration om Trauma-baserad Mind Control som utförs av Illuminati på sina barn & familjemedlemmar vilket jag läst om i Fritz Springmeiers böcker. M.a.o. Satanic Ritual Abuse (SRA). Det behöver inte betyda att satanister är bakom det dock har jag alltid misstänkt en kult/sekt/sällskap i mitt egna fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in