2022-01-17, 17:54
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Kan vi ta det en gång för alla:
1. Man kan ha frivilligt sex som sen övergår i våldtäkt.
2. Det är inte ok att skada någon under sex om denna inte uttryckligen har samtyckte till det (exempelvis bdsm när man tidigare kommit överens om vilka aktiviteter som är ok och har stopp ord).
3. De vanligaste reaktionen vid våldtäkt är freeze. Då är det omöjligt att ropa på hjälp. Ett annat vanligt traumarespons är fawn. Då skojar man bort eller spelar med för att undvika fara.
4. Män är fysiskt större och starkare än kvinnor. En kvinna är därför per automatik i underläge och vi behöver vara mer lyhörda.
5. När en kvinna säger nej är det alltid en risk att mannen flippar och skadar henne ännu mer. Det finns aldrig en garanti att man slutar för att hon säger nej. Därför finns det inget krav på att säga nej i lagstiftningen.
6. Sex går ut på att få motparten att njuta inte att skada eller straffa den.
7. Det är jävligt korkat att ha sex men någon för första gången på fyllan.

Frågor på det?

Amen, så bra skrivet! 🙏

Herr Loco hade ju kunnat börja med punkt 7. och sedan gått vidare till punkt 6. och 5. för att undvika situationen han sitter i nu. <-- Främst riktat till somliga i tråden som ifrågasätter hur han kan ha hamnat i denna situation nu.
Citera
2022-01-17, 17:57
Medlem
Citat:
Hade varit konstruktivt om du specificerat vad du syftar på.

Jag har 2 döttrar så uppenbarligen får jag både ligga och kan reproducera mig. Men när man faktiskt blivit vuxen är det inte så att sex är ett mått på framgång. Lever man i en fast relation får man ligga precis så mycket som man vill.

Hela denna tråden går ut på att diskutera fallet, så nej jag tänker inte hålla min mun stängd.

Kan tipsa dig om att skriva med stora bokstäver bara får dig att se outbildad och desperat ut. Kattskit är för övrigt ett ord och punkt och utropstecken har man efter ett ord utan att använda mellanslag. Om du vill bli tagen på allvar är det en bra början samt att hålla dig till ämnet.

Hur ställer du dig till den schyssta kille Locco gett en tjej vaginala skador? Hur uppkom de?

De vaginala skadorna kan ju ha uppstått med grov kuk och att tjejen inte har blivit kåt/fuktig. Hon sög ju av honom först och kan ha haft lite saliv på kuken som gjorde så att han kom in men sen blev det torrt och skador uppstod.
Citera
2022-01-17, 19:07
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoggie
De vaginala skadorna kan ju ha uppstått med grov kuk och att tjejen inte har blivit kåt/fuktig. Hon sög ju av honom först och kan ha haft lite saliv på kuken som gjorde så att han kom in men sen blev det torrt och skador uppstod.
Förlåt men tror man att det blir bra sex för tjejen om hon suger av en och man sen "stoppar in den" borde man inte få ha sex. Vad är det för jäkla idiotkommentar. Har du ens haft sex någon gång?

En av de mest grundläggande sakerna man får lära sig om sex är att man inte kan stoppa in kuken i fittan hur som helst. Har du hört talas om förspel och vilken funktion det fyller?

Sen har det ju hänt att en tjej är plaskvåt när man dyker ner Men utgår man från det är man ju en jubelidiot av rang.
Senast redigerad av Kent62 2022-01-17 kl. 19:15.
Citera
2022-01-17, 19:22
Medlem
Ärligt talat så tror jag att Josef Loco är homosexuell och försöker dölja det genom att ha sex med så många möjligt. Det finns nåt som heter överkompensation...
Citera
2022-01-17, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elektra777
Hoppas han kommer ut idag för alla som känner josef vet mycket väl ..han kan välja och vraka och få vem han vill .... så klart när brudarna inte få gen svar tbx så ska det anmälas höger och vänster..så jag e inte förvånad om detta e påhitt ärligt talat ..luktar katt skit lång väg !!! Han skulle aldrig i sin värld sätta sitt namn i skiten när han kommit så långt ...tyvärr gott folk ... så jag personligen hoppas absolut att han kommer ut idag !!!!! För han förtjänar inte detta .... ❤

Har du ens läst hans FUP? Läs alla 180 sidor och återkom.
Citera
2022-01-17, 20:27
Medlem
Citat:
Förlåt men tror man att det blir bra sex för tjejen om hon suger av en och man sen "stoppar in den" borde man inte få ha sex. Vad är det för jäkla idiotkommentar. Har du ens haft sex någon gång?

En av de mest grundläggande sakerna man får lära sig om sex är att man inte kan stoppa in kuken i fittan hur som helst. Har du hört talas om förspel och vilken funktion det fyller?

Sen har det ju hänt att en tjej är plaskvåt när man dyker ner Men utgår man från det är man ju en jubelidiot av rang.

Vart i mitt inlägg skrev jag att det är beskrivningen på bra sex? Det vad ett alternativ av hur de vaginala skadorna hade kunnat uppstått. Den enda jubelidioten här är fan du. De har haft fyllesex på toaletten i en kvart så förspelet uteblev med all säkerhet. De torrknullade och antagligen blev det slitage skador i underlivet på grund av det.

Jag tror du har läst in lite för mycket av mitt inlägg och skapat en felaktig bild utav mig.
Behöver inte hitta på saker och jag behöver verkligen ingen lektion i varken förspel eller vad som är bra sex.
Citera
2022-01-17, 20:39
Medlem
hur fan kan man ta reda på hur de gått ???
Citera
2022-01-17, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
hur fan kan man ta reda på hur de gått ???

Du står väl närmst snubben av alla andra här.
Dra iväg ett meddelande till han och kolla läget?
han blir nog glad av att en gammal polare hör av sig och visar att den står på hans sida
Citera
2022-01-17, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Du står väl närmst snubben av alla andra här.
Dra iväg ett meddelande till han och kolla läget?
han blir nog glad av att en gammal polare hör av sig och visar att den står på hans sida

man borde ju hört något tänker jag om han är ute, men mest troligt är han häktad i väntan på dom. :/

Ligger lite i rubriceringens natur, att bli häktad.
Citera
2022-01-17, 21:14
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoggie
Vart i mitt inlägg skrev jag att det är beskrivningen på bra sex? Det vad ett alternativ av hur de vaginala skadorna hade kunnat uppstått. Den enda jubelidioten här är fan du. De har haft fyllesex på toaletten i en kvart så förspelet uteblev med all säkerhet. De torrknullade och antagligen blev det slitage skador i underlivet på grund av det.

Jag tror du har läst in lite för mycket av mitt inlägg och skapat en felaktig bild utav mig.
Behöver inte hitta på saker och jag behöver verkligen ingen lektion i varken förspel eller vad som är bra sex.
Tror du att någon tjej frivilligt "torrknullar"? Det gör ont och ger skador.

Du får ursäkta om jag läste in för mycket. Jag förstod det att som att du tycker det är ok att "torrknulla" någon och inte förstår att det inte är skönt utan gör ont och ger skador. Sex som gör och och ger skador är inte frivilligt sex. Om man inte avtalar det innan.

Tvivlar på att den konversationen ägde rum och att en koksad Locco inhämtade samtycke för skadorna han orsakade.
Citera
2022-01-17, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
man borde ju hört något tänker jag om han är ute, men mest troligt är han häktad i väntan på dom. :/

Ligger lite i rubriceringens natur, att bli häktad.

Har ni inte någon i samma umgängeskrets som du kan kolla med?
Det är otroligt tyst i sociala medier om det här
Citera
2022-01-17, 21:18
Medlem
Jag har läst hela FUP'EN. Kan först bara börja med att Jag är ingen advokat eller doktor (som kan bedömma hennes skador). Med det sagt så säger målsägande i förhöret så här

"Jag sa aldrig nej till något utan han sa typ gör det här, gör det här"

Enligt samtyckes lagen så krävs det inte att målsägande behöver säga nej, eftersom så kallade freeze fright därav man inte kan "säga nej" pga en upplevd hotbild. Däremot är målsägande anledning till varför hon inte kunde säga nej är följande

"

BO: Jag känner att jag inte kan säga nej för han har maktposition över mig. Han är känd och man
och att jag är berusad. Han är dessutom mycket äldre än mig
Polis: VAD ÄR DET SOM GÖR ATT DU INTE KUNDE SÄGA NEJ?
BO: Men att han är känd. Jag har sett vilka han umgås med. Många som vart anklagade för vissa
typer av brott.
Jag kände mig underminerad i den situationen.

"

Jag tycker inte dessa svar formar någon hotbild. Eftersom om hon skulle tycka att han är "hotfull" då skulle hon aldrig tackat ja till att han får följa med in till toan med henne där hon ska kissa.

"Han frågade mig om han fick följa med mig in på toaletten. Då sa jag ja"

Efter hon har kissat så nämner hon

"Då kysste han mig. Jag tyckte väl att det var ganska häftigt. Jag är bara 19 och han är 25 typ"

Jag tycker hennes tankesätt är otrolig konstigt. Om hon redan känner honom pga hans kädiskap, och tänker att han är "läskig" pga människor han hänger med, vad i hela friden tackar hon då Ja till att han får följa med in i toalettern där hon ska kissa. Dessa saker får mig tvivla på hennes trovärdighet. Jag tror alltså inte att hon hade en hotbild utav honom pga hans "kändisskap." Snarare att hans kändisskap fick henne intresserad utav honom personlighetsmässigt eller sexuellt (detta säger hon inte dock, det är vad Jag tror personligen).

När det kommer till hennes skador så nämns på sida 94.

"Skadornas beskrivning och utseende är förenligt med att ha orsakats på det sätt
som framgår av målsägandens uppgivna händelseförlopp."

"Skadornas som påvisades på Södersjukhuset har en beskrivning och ett
utseende som är förenligt med att dessa uppkommit vid den uppgivna
tidpunkte"

"Förenlig med" har följande definition på skalan dom medger
Angående uppkomstsätt: Skadan kan ha uppkommit på det angivna sättet, men kan även ha
uppkommit på andra sätt
Angående tidpunkt: Skadan kan ha uppkommit vid den angivna tidpunkten, men kan även ha
uppkommit vid annan tidpunkt.

Min tolkning är inte att det är bestämnd att att själva händelsen på toan orsakade sjävla skadorna, samt att det är obestämdbar hur gammla skadorna är. Jag har själv vaknat upp med blåmärken på kroppen utan någon aning hur dom uppstod.
Senast redigerad av ReSweep 2022-01-17 kl. 21:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in