Citat:
Ursprungligen postat av
tripprapporter
Kommer de hit så tänker jag göra allt jag kan för att försvara mitt land. Mina barn ska inte ha en fegis till farsa. Ingen jävla ryss ska bestämma vad vi gör, de kan suga kuk.
Det viktiga för mig är att den som bestämmer ska vara bra för Sverige. Och om den inte är det, då vill jag ha bort den, oavsett om den är svensk eller ryss.
För man ska alltid försöka stoppa sådant som man tycker är dåligt, med våld om det behövs. Man ska inte sitta stillasittande och acceptera dåliga makthavare, utan man ska visa dem vad man tycker om dem och visa att man är beredd att ta till våld för att få bort dem om de är för dåliga och inte avgår självmant.
Att gå och rösta vart fjärde år, det är bara ett av många sätt att få makt över ett land, demonstrationer och våld är andra sätt.
Men eftersom våld är dåligt så ska man bara använda det när det är absolut nödvändigt. Och just nu tycker jag inte att det är absolut nödvändigt att använda våld för att stoppa det som jag tycker är dåligt i Sverige.
Och om Ryssland invaderar Sverige, då är det inte säkert att jag kommer tycka att det är absolut nödvändigt att stoppa dem med våld. Kanske är de snälla mot oss och vill bara göra Sverige bättre, och då är det bara bra. Och jag vill förstås inte att mitt eller andra svenskars liv riskeras i krig mot dem, bara för att de råkar vara ryssar.
Jag välkomnar alla maktskiften som är bra, oavsett om de sker genom val, statskupper eller invasioner