Citat:
Känner inte igen mig i dina cyniska tvärsäkra åsikter. Råkar befinna mig en bra bit från Svea Rike nu utan att märka av gang stalkingen. Är väldigt påläst och jag har ingen förföljelsemani.
Som jag skrev vänder jag det till min fördel och det helt utan psyk medecin eller annat bakåtsträvande direkt männskofientligt som psykiatrin kan erbjuda.
Hamnade där engångs. På en psyk klinik alltså.
Varför berättar du inte att patienterna vid utskrivning åter blivit sävliga och lydiga med svag jagkänsla.
Inte konstigt att de vill bli sjuka igen.
Varför jag stalkas är jag ganska medveten om.
Känner inte igen mig i dina cyniska tvärsäkra åsikter. Råkar befinna mig en bra bit från Svea Rike nu utan att märka av gang stalkingen. Är väldigt påläst och jag har ingen förföljelsemani. Som jag skrev vänder jag det till min fördel och det helt utan psyk medecin eller annat bakåtsträvande direkt männskofientligt som psykiatrin kan erbjuda.
Hamnade där engångs. På en psyk klinik alltså.
Varför berättar du inte att patienterna vid utskrivning åter blivit sävliga och lydiga med svag jagkänsla.
Inte konstigt att de vill bli sjuka igen.
Varför jag stalkas är jag ganska medveten om.
Vi behandlade inte patienterna med psykofarmaka så jag vet inte vart du var intagen, men kom du inte in på grund av ett brott så var du inte hos mig i alla fall. Däremot så orsakade deras psykiska ohälsa att de hamnade som patient hos mig.
Ingen patient som blev utskriven var sävlig och lydig med svag jagkänsla så jag vet inte vad du får det ifrån. Hade de haft de symptomen gissar jag att läkaren som gör utskrivning inte skrivit ut dem.
Har inte träffat en patient som vill bli sjuk igen så även det påstående är ren desinformation från din sida. Projicera inte dina misslyckanden och psykiska problem på andra patienter för det gagnar varken dig eller dem. Faktum är att de allra flesta såg fram emot att få bli utskrivna och ingen av dem var nedgångna, sävliga, lydiga utan helt egna personer med egna upplevelser, egna uppfattningar osv.