2022-01-15, 17:28
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Victor Edvardsen till Djurgården är naturligtvis hittills största transfernbomben i Allsvenskan 2022 men frågan är om det blir någon som antingen slår den eller åtminstone är jämnbördig innan serien börjar.
Skytteligavinnare i ett litet lag går till ett större lag som behöver anfallare. Inte mycket till bomb.
2022-01-15, 17:35
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Skytteligavinnare i ett litet lag går till ett större lag som behöver anfallare. Inte mycket till bomb.

Nja, kanske inte bomb men största övergången i alla fall.
2022-01-15, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Apropå Milos så läste jag följande i ett annat forum: Milos skulle inte gå till Rosenborg utan det var en fint för att bli ledig för MFF. Jag tycker det låter ganska skruvat.

Samtidigt så säger ju styrelsen i Rosenborg att Milos aldrig var aktuell för dem.

Vad säger ni om detta?

Tror inte jag ett dugg på. Rosenborg letade ju en tränare just då, och vissa RBK fans är t o m skitsur nu för att dom inte snodde Milos när dom hade chansen.
2022-01-15, 20:14
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Victor Edvardsen till Djurgården är naturligtvis hittills största transfernbomben i Allsvenskan 2022 men frågan är om det blir någon som antingen slår den eller åtminstone är jämnbördig innan serien börjar.

Är ju ingen transfer, men störst under silly season är nog att AIK lyckades förlänga med Nordfeldt. En av de bästa svenskarna på sin position.

Men mycket kvar. Tror väl att MFF kommer landa något, men kan nog dröja lite. Vi värvade inte Birma och Colak förrän några veckor innan premiären förra året.
2022-01-15, 20:15
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Apropå Milos så läste jag följande i ett annat forum: Milos skulle inte gå till Rosenborg utan det var en fint för att bli ledig för MFF. Jag tycker det låter ganska skruvat.

Samtidigt så säger ju styrelsen i Rosenborg att Milos aldrig var aktuell för dem.

Vad säger ni om detta?

Det är redan känt att Dorsin försökte rekrytera Milos utan att förankrat med styrelsen. Det var någon i styrelsen som inte ville ha Milos annars hade han varit tränare för klubben på dekis idag.
2022-01-15, 20:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Ali Youssef är tillbaka efter sin skada. Han är lika bra som Wålemark

Hrm. Nej. Nej det är han inte min gode herre.
2022-01-15, 20:37
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
MFF bör komma med minst en värvning i samma klass eller högre. Colak för 20 miljoner eller något annat.
2022-01-15, 21:08
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Hrm. Nej. Nej det är han inte min gode herre.
Jo för helvetet! Kolla in 2-1 mot aik hemma ifjol.
2022-01-15, 21:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Jo för helvetet! Kolla in 2-1 mot aik hemma ifjol.
Bara för att han sprang ifrån Per Karlsson, 57 i en löpduell när denne tappade taget om sin rullator så är han inte lika bra som Wålis. Går inte ens att jämföra dom två. Tveksamt om vi kommer få fram en lika spännande spelare igen inom en överskådlig framtid.
2022-01-15, 22:03
Medlem
MrSkargards avatar
Det verkar som att Bonke Innocent är klar för FC Lorient, ett nedflyttningshotat lag i Ligue 1.
2022-01-15, 22:22
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Bara för att han sprang ifrån Per Karlsson, 57 i en löpduell när denne tappade taget om sin rullator så är han inte lika bra som Wålis. Går inte ens att jämföra dom två. Tveksamt om vi kommer få fram en lika spännande spelare igen inom en överskådlig framtid.
Tyvärr ett bra exempel på att Per Karlsson tappat mycket i speed på senare tid. Samma sak hände borta mot Degerfors tror jag det var å skadeprproblematik samt Sotte å Milosevic framför sig så kommer det dessvärre bli minimalt med speltid för vår trotjänare i fortsättningen

Anyway, att Wålemark inte kommer spela mot oss i premiären känns ju hyfsat bra.
2022-01-16, 00:04
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
MFF bör komma med minst en värvning i samma klass eller högre. Colak för 20 miljoner eller något annat.

Frågan är bara vem det blir om det inte blir Colak?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in