2022-01-15, 20:04
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
aaa dåså då ligger han ju inte lågt det är bara flashback som inte har koll som vanligt.

Nej det stämmer inte att han skulle vara häktad.
Citera
2022-01-15, 20:07
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Dumle rör sig inte med de riktiga DP grabbarna som är ute nu och gillas inte ens av dem. MoneyWay är ännu mindre trovärdiga än TMT. De är inga torpeder och har 0 motiv eller saker som tyder på dem.

benjigolds osläppta låt spelades i bakgrunden till en video på påstodda mördarna bla...
Citera
2022-01-15, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
benjigolds osläppta låt spelades i bakgrunden till en video på påstodda mördarna bla...

Bland annat? Vad Annas förutom det finns det. Den där videon fanns innan mordet och lades upp på en kille från Jakans insta (en av moneyways yngre) innan mordet hände. Du har ingen aning om vad du snackar om eller vilka som har en del av de här det är väldigt tydligt
Citera
2022-01-15, 20:23
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Bland annat? Vad Annas förutom det finns det. Den där videon fanns innan mordet och lades upp på en kille från Jakans insta (en av moneyways yngre) innan mordet hände. Du har ingen aning om vad du snackar om eller vilka som har en del av de här det är väldigt tydligt

Ok vi säger så, men berätta då gärna hur det ligger till.

Skyttarna?

Anstiftare?

Bonus vem högg Leis?

Och vad tycker guldtand om att de klippte Nisse?
Citera
2022-01-15, 20:27
Medlem
Citat:

Skyttarna?

Anstiftare?

Bonus vem högg Leis?

Jag förklara i en av mina svar vad den mest troliga händelse beloppet är. Och Guldtanden skiter i eftersom Nils slutade betala honom för skydd vilket han gjorde ett kort tag och antagligen slutade när hans blev efterlyst. Han är ju fortfarande i Somalia och Evy ryktades det är i Kongo.
Citera
2022-01-15, 20:28
Medlem
Citat:

Skyttarna?

Anstiftare?

Bonus vem högg Leis?

Och vadå vi säger så? Snälla sluta låtsas som att du vet vad du snackar om och att du sitter på information. Du går på instagram rykten och är inte insatt alls i vad som händer i gatan.
Citera
2022-01-15, 20:32
Medlem
Vet nån vem thaien121 är på instagram? Ville kolla på elias afen och einar live dom hade tillsammans så ser jag att både scar och thaien är i samma live och skriver.
Citera
2022-01-15, 20:35
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Och vadå vi säger så? Snälla sluta låtsas som att du vet vad du snackar om och att du sitter på information. Du går på instagram rykten och är inte insatt alls i vad som händer i gatan.

Har aldrig påstått att jag är gata 😉
Citera
2022-01-15, 20:37
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Jag förklara i en av mina svar vad den mest troliga händelse beloppet är. Och Guldtanden skiter i eftersom Nils slutade betala honom för skydd vilket han gjorde ett kort tag och antagligen slutade när hans blev efterlyst. Han är ju fortfarande i Somalia och Evy ryktades det är i Kongo.

Och hur var det med 04an från skarpnäck?

Du vet att det var HH som la ut det ryckte va...
Citera
2022-01-15, 20:42
Medlem
Citat:
Vilken fup står de här i? Kan du länka?
B 3712-21 ab 19 Protokollbilaga Nr. 2
B 3712-21 ab 17 Huvudprotokoll
Citera
2022-01-15, 20:46
Medlem
Citat:
Och hur var det med 04an från skarpnäck?

Du vet att det var HH som la ut det ryckte va...

Nej ryktet att det var en 04a från Skarpnäck spreds sig bland folk från dalen och Skarpnäck. Hörde själv ryktet när jag var i Skarpnäck av några killar därifrån.

Och No shit du inte är gata men du leker som att du sitter på information fast du kommer me helt efterblivna teorier utan någon form av uppbackning eller logik bakom sig. MoneyWay för den delen är i princip töntar hela bunten och är alla bara outcasts från sina egna trakter.

Förresten om du nu tror att Manolo fortfarande är var nära med Einar hur kan du då tro att HH har med mordet att göra? Ahahah vilket skämt HH är sponsrade av BRD och har varit det länge
Citera
2022-01-15, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
aaa dåså då ligger han ju inte lågt det är bara flashback som inte har koll som vanligt.

Läs ryktas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in