2022-01-15, 20:24
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idevaerlden
Levin är tveklöst bland dom skönaste snubbar jag träffat, håller hårt på han.
Låt höra - utan å avslöja nåt om det som ska hända. Jag tycker han uppträder som en tölp. Nåja, han kan ju ändra sig - early days som sagt
Citera
2022-01-15, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan
Kikat på första säsongen av Farmen. Tycker inte Qristina var så hemsk och elak som folk tyckte

Jag har också precis tittat första säsongen och kan hålla med dig även om hon gjorde vissa onödiga saker då. Sen får vi inte glömma att när hon slog igenom så var Farmen helt nytt, och folk var inte vana vid den typen av karaktärer. Tänk vad roligt om nån som henne hade kommit in i Farmen 2022!
Citera
2022-01-16, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Låt höra - utan å avslöja nåt om det som ska hända. Jag tycker han uppträder som en tölp. Nåja, han kan ju ändra sig - early days som sagt

Privat är han sjukt ödmjuk och omtänksam, ställer upp och är en reko gubbe.

Men ibland får man spela spelet.
Citera
2022-01-16, 10:46
Medlem
Leipreachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Jag har också precis tittat första säsongen och kan hålla med dig även om hon gjorde vissa onödiga saker då. Sen får vi inte glömma att när hon slog igenom så var Farmen helt nytt, och folk var inte vana vid den typen av karaktärer. Tänk vad roligt om nån som henne hade kommit in i Farmen 2022!

Gillade när hon kom in som storbonde Farmen 2003. Då hon satte en riktig mobbare på plats som tillslut lämnade.
Citera
2022-01-16, 12:39
Medlem
Citat:

När han var yngre jobbade han till och från i en lokal butik. Han verkade alltid sympatisk.
Citera
2022-01-16, 13:24
Medlem
Tråkiga karaktärer denna säsong förutom Alex. Han verkar rolig men speciell. Går runt och ser ut som om han tycker alla är idioter. Hoppas han varar länge men känner på mig att han snabbt kommer hamna utanför gänget, även om han vinner sin tävling ikväll.
Citera
2022-01-16, 15:32
Medlem
kubuns avatar
Citat:

Okey, kanske det är Levin som krokat Alex och inte tvärsom spännande å följa dessa två för något är det som händer där

Kan man redan nu se dagens avsnitt eller måste man vänta på direkt-TV?
Citera
2022-01-16, 15:45
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Okey, kanske det är Levin som krokat Alex och inte tvärsom spännande å följa dessa två för något är det som händer där

Kan man redan nu se dagens avsnitt eller måste man vänta på direkt-TV?

Söndagsavsnitten släpps först 19:55.
Citera
2022-01-16, 19:17
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Mitt tips går till elektrikern.
Han ser hyfsat vältränad ut, borde kunna mer byggande(hus inte muskler) än övriga deltagare och kan tolka ett elschema(gissningsvis jag vet ju inte hur kunderna recenserar honom).
Och provocerar än så länge inte dom andra.
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Han kan läsa och har logiskt tänk.
Så han kan plöja bondepraktikan och är han en duktig hantverkare tänker han framåt och ser till att problem inte uppstår istället för att reaktivt försöka lösa problem i den stund problemet uppstår.

WTF??
Citera
2022-01-16, 20:06
Medlem
Dr.Katis avatar
Hahaha, babbeluringen "Kalle" försöker hugga vedträn mot fibrernas riktning!
😆
Citera
2022-01-16, 20:20
Medlem
tastass avatar
Haha, inte nog med att Alex förlorade i "sin" gren, nu måste han möta Viktoria i kunskap för sin överlevnad i spelet
Citera
2022-01-16, 20:24
Medlem
vilken jävla twist detta året
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här