2022-01-15, 15:55
Medlem
DeDeThes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Du förstod givetvis att jag har rätt så bra kolla på detta.
Då tar du till vanliga metoden att börja snacka annat.

Jobbigt när folk fattat hur det funkar?
Givetvis kollade jag upp vad vaccinet var innan jag lät någon ge mig det. Ett otroligt smart vaccin för oss som gillar ny teknik.

Sedan bör du acceptera folk som tar vaccin likväl som jag förstår de som inte tar vaccin. Det kallas ömsesidig acceptans.

Nej jag refererade till dina procentsatser som var RRR.
ARR not so good. Men det beror ju mest att det inte är en så allvarlig smitta.

Men jag antar att du är gammal, överviktig eller har en eller flera underliggande sjukdomar.
Annars finns det ingen anledning (hälsomässigt sett) att ta vaccinet.
Men... Jag respekterar att du gör ditt eget val. Aldrig tyckt något annat.
Men jag respekterar ingen som tar det som inte behöver det.

Sen förklarade jag varför vi alla är butt-fucked för att du försökte få det till en sexuell referens.
Citera
2022-01-15, 15:57
Medlem
Citat:
Givetvis kollade jag upp vad vaccinet var innan jag lät någon ge mig det. Ett otroligt smart vaccin för oss som gillar ny teknik.
.
Så det var därför du tog vaccinet? För att du gillar ny teknik..
Citera
2022-01-15, 16:04
Medlem
Citat:

Sedan bör du acceptera folk som tar vaccin likväl som jag förstår de som inte tar vaccin. Det kallas ömsesidig acceptans.

” Ett otroligt smart vaccin för oss som gillar ny teknik.”

Hahahahahahha Fyfan bland det bästa/roligaste jag läst! Tack för garvet ! 🤣🤣
Citera
2022-01-15, 16:08
Avslutad
Citat:
Ny teknik? Är det såna där chipsrobotar du pratar om nu?
Citera
2022-01-15, 16:09
Medlem
Jag gillar också ny teknik! Tänk dig bli överkörd av nya Teslan! 🤤 Helst mot ett stort träd eller en betongvägg.
Citera
2022-01-15, 16:29
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:

OK, så du gillar att vara försökskanin för ny teknik som sprutas in kroppen på dig, men du kan väl visa lite förståelse för de som inte tycker om att behandlas som försöksdjur för ny teknik.
Citera
2022-01-15, 16:50
Medlem
Citat:
Ett otroligt smart vaccin för oss som gillar ny teknik.
Är vaccinet verkligen så smart? Är väl mer vaccinprofitörerna som är smarta! Sälja på mänskligheten ett "vaccin" de själva vet snabbt blir värdelöst..
Citera
2022-01-15, 17:13
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Viruset har haft ihjäl över 5,5 miljoner människor, du tycker kanske även att förintelsen är trams?

Hehe ja eller hur. Jämföra en förkylning med gasning av judar. Du borde fanimig låsas in på rättspsyk.
Citera
2022-01-15, 17:16
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeDeThe
Nej jag refererade till dina procentsatser som var RRR.
ARR not so good. Men det beror ju mest att det inte är en så allvarlig smitta.

Men jag antar att du är gammal, överviktig eller har en eller flera underliggande sjukdomar.
Annars finns det ingen anledning (hälsomässigt sett) att ta vaccinet.
Men... Jag respekterar att du gör ditt eget val. Aldrig tyckt något annat.
Men jag respekterar ingen som tar det som inte behöver det.

Sen förklarade jag varför vi alla är butt-fucked för att du försökte få det till en sexuell referens.
Nej upplever mig inte speciellt gammal. Frisk och välmående men vill inte ha skiten då den slår fel hos en del. T.ex. tappa smak och lukt. Sedan vem gillar att ligga nedbäddad 1-2 veckor och må skit.
Gör du det?
Citera
2022-01-15, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Är vaccinet verkligen så smart? Är väl mer vaccinprofitörerna som är smarta! Sälja på mänskligheten ett "vaccin" de själva vet snabbt blir värdelöst..

Nej de är inte smart! Jag skulle tro att nästan alla som tagit vaccinet faktiskt hade noll koll på vad dom valde att spruta in i deras kroppar. Naiva människor som gör som dom blir tillsagda att göra. Tror på allt dom hör och läser från källor som Aftonbladet.se och SVT. Tragiskt.
Citera
2022-01-15, 17:21
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Så det var därför du tog vaccinet? För att du gillar ny teknik..
Enkelt, jag ogillar att bli sjuk och av en sjukdom vi ännu inte sett konsekvenserna fullt ut av.

Jag gillar att vara frisk och därför jag äter bra mat, D-vitaminer K2 samt en del till, motionerar mm.

Dessutom håller jag mig mentalt frisk och där har du nog en del att lära dessutom undviker jag att kasta skit på fina människor som du gör. Adam Alsing kanske inte åt och drack helt perfekt men hade goda vänner och trivdes med sitt liv vilket jag betvivlar du gör.
Citera
2022-01-15, 17:24
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outoftheblue
OK, så du gillar att vara försökskanin för ny teknik som sprutas in kroppen på dig, men du kan väl visa lite förståelse för de som inte tycker om att behandlas som försöksdjur för ny teknik.
Nej knappast och det var väl ett antal miljoner som fått vaccinet före jag fick min första dos. Ett testat och godkänt vaccin vilket vissa vägrar att fatta.

Men du prövade väl istället det relativt outforskade viruset SARS-CoV-2.
Ingen kul sak att bli våldtagen av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in