2022-01-15, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
det gör inte historien mer sannolikt, varför krossades inte spegeln?
hur kan en man på över 30 år klara av att inte inse att när vattnet inte rinner ner så kan man åtminstone flytta på det som stänger avloppet?
varför är det bara TEH som bryr sig och inte minst 1,5 timme utan att vrida upp ett par handdukar och det är på översta baden, det finns inga torra handdukar mer än en i ett badrum? vad han behövde var inte en hög med handdukar utan en trasa som han vred upp efter som...
nej den historien stämmer inte och ditt försök hjälper verkligen inte det heller....
Kuppelen var plassert over døren, ingen speil der. Det er vel ikke så mange andre muligheter for plassering hvis den skal skade ryggen hans.

Sluket befinner seg under badekaret, det er derfor det er tett og det er derfor han sliter med å fikse det, vanskelig tilgjengelighet.

Håndklær og slikt er ikke tidsbruk, mer at han ikke ble ferdig.
I verste fall har vannet rent over terskelen og ut i gangen utenfor.
Citera
2022-01-15, 00:21
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Kuppelen var plassert over døren, ingen speil der. Det er vel ikke så mange andre muligheter for plassering hvis den skal skade ryggen hans.

Sluket befinner seg under badekaret, det er derfor det er tett og det er derfor han sliter med å fikse det, vanskelig tilgjengelighet.

Håndklær og slikt er ikke tidsbruk, mer at han ikke ble ferdig.
I verste fall har vannet rent over terskelen og ut i gangen utenfor.

ett badrum utan spegel och ljus över dörren, bevisar du det i ett hus byggt efter 1975?
resten är bara nonsens, pojken har bott hemma från och så länge hans mamma eller flickvän inte tvättat allt stadigt där han har bott så vet han att det mest effektiva inte är 200 handdukar utan tvättlapp som man vrider upp som och en avlopp under badet i hans barndomshem som han inte förstår något om, hur berusad var han hur berusad är du? det här är ren sjær molbo och jag vill se bevis på den historien? inte minst varför det inte är ett mycket större samtalsämne för föräldrarna, skulle detta stämma så klarar inte TEH att leva ensam, faktiskt är han en fara för sig själv....
Citera
2022-01-15, 00:24
Medlem
Citat:
ett badrum utan spegel och ljus över dörren, bevisar du det i ett hus byggt efter 1975?
resten är bara nonsens, pojken har bott hemma från och så länge hans mamma eller flickvän inte tvättat allt stadigt där han har bott så vet han att det mest effektiva inte är 200 handdukar utan tvättlapp som man vrider upp som och en avlopp under badet i hans barndomshem som han inte förstår något om, hur berusad var han hur berusad är du? det här är ren sjær molbo och jag vill se bevis på den historien? inte minst varför det inte är ett mycket större samtalsämne för föräldrarna, skulle detta stämma så klarar inte TEH att leva ensam, faktiskt är han en fara för sig själv....
ok
Citera
2022-01-15, 00:31
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
ok

ok?
Tror du på allvar att en normal dam har bott där i över 40 år och dessutom har två tjejer vuxit upp där utan att det finns speglar i båda badrummen?
Citera
2022-01-15, 00:37
Medlem
Citat:
ok?
Tror du på allvar att en normal dam har bott där i över 40 år och dessutom har två tjejer vuxit upp där utan att det finns speglar i båda badrummen?
Du har fått det med teskje men er for dum til å forstå, jeg tviler på at det hjelper å prøve en gang til, men ok.

Det er en lampe over døren, der er det naturlig nok ikke speil.
Det er et speil der også, med egen lampe, det er ikke en del av denne historien, det er langt mer tydelig enn den gamle lampen over døren.
Den knuser TEH mens han står på terskelen. Det er en høy terskel, siden er den er til et baderom og TEH står på den for å ikke bli våt.

Da knuser han lampen med med bakenden på kosteskaftet.

Hvis du ikke forstår det nå, få noen som er smartere enn deg til å forklare, det vil si hvem som helst.
Citera
2022-01-15, 00:53
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Du har fått det med teskje men er for dum til å forstå, jeg tviler på at det hjelper å prøve en gang til, men ok.

Det er en lampe over døren, der er det naturlig nok ikke speil.
Det er et speil der også, med egen lampe, det er ikke en del av denne historien, det er langt mer tydelig enn den gamle lampen over døren.
Den knuser TEH mens han står på terskelen. Det er en høy terskel, siden er den er til et baderom og TEH står på den for å ikke bli våt.

Da knuser han lampen med med bakenden på kosteskaftet.

Hvis du ikke forstår det nå, få noen som er smartere enn deg til å forklare, det vil si hvem som helst.
det är nog ni o`stora trådstartare som är för dumm för att förstå...
du kan åtminstone inte förklara för mig att den här molbohistorien är trovärdig och idiot kan du kalla andra...
men historien är ännu inte sann, du kommer med svada och tycker att den höjer trovärdigheten, nej det gör det inte...
oavsett hur mycket din nya version pryder allt,
TEH kan inte leva ensam utan tillsyn baserat på din version ...
och hur kan en sådan sak med vatten i både badrum och hall ha undvikit att bli upptäckt av föräldrarna, lite vatten i badrummet och en våt trasa (som det inte är i det huset) är en sak men med så mycket kaos är det omöjligt att det inte är ett tema både 31 och senare...
Citera
2022-01-15, 00:56
Medlem
Citat:
det är nog ni o`stora trådstartare som är för dumm för att förstå...
du kan åtminstone inte förklara för mig att den här molbohistorien är trovärdig och idiot kan du kalla andra...
men historien är ännu inte sann, du kommer med svada och tycker att den höjer trovärdigheten, nej det gör det inte...
oavsett hur mycket din nya version pryder allt,
TEH kan inte leva ensam utan tillsyn baserat på din version ...
och hur kan en sådan sak med vatten i både badrum och hall ha undvikit att bli upptäckt av föräldrarna, lite vatten i badrummet och en våt trasa (som det inte är i det huset) är en sak men med så mycket kaos är det omöjligt att det inte är ett tema både 31 och senare...
ok
Citera
2022-01-15, 01:14
Medlem
Nuvel.

Er det i boka det står nøyaktig beskrevet hvor den knuste lampen på badet var plassert, og resten av den tvilsomme historien.

Jeg synes badekarhistorien faller på plass med delvis dna og at politiet oppfattet det som uavklart om blodet stammet fra TH eller TEH. Og at TH da presenterte badekarhistorien, slik at TEH måtte ta på seg skylden for blodvask på badet.

Men så slo det tilbake da. Da dna-prøvene, mest sannsynlig ved hjelp av ny teknologi, plutselig var fullverdige og 100% identifiserte TH, og samtidig utelukket TEH.

Dette skjedde nok like før pågripelsen 28. april 2020. Kan hende retten vil kreve at alle dna-prøver fra blodvasken på badet i 2. etasje blir identifisert som TH, og samtidig utelukker TEH.

Uansett, alle forstår jo at TEH ikke kan ha blødd THs blod. Det er jo umulig.

Noe har skjedd på badet i 2. etasje. Uvisst hva. Selv om det virker som enkelte debattanter kjenner mange detaljer som er nye for meg.
Citera
2022-01-15, 01:20
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Nuvel.

Er det i boka det står nøyaktig beskrevet hvor den knuste lampen på badet var plassert, og resten av den tvilsomme historien.

Jeg synes badekarhistorien faller på plass med delvis dna og at politiet oppfattet det som uavklart om blodet stammet fra TH eller TEH. Og at TH da presenterte badekarhistorien, slik at TEH måtte ta på seg skylden for blodvask på badet.

Men så slo det tilbake da. Da dna-prøvene, mest sannsynlig ved hjelp av ny teknologi, plutselig var fullverdige og 100% identifiserte TH, og samtidig utelukket TEH.

Dette skjedde nok like før pågripelsen 28. april 2020. Kan hende retten vil kreve at alle dna-prøver fra blodvasken på badet i 2. etasje blir identifisert som TH, og samtidig utelukker TEH.

Uansett, alle forstår jo at TEH ikke kan ha blødd THs blod. Det er jo umulig.

Noe har skjedd på badet i 2. etasje. Uvisst hva. Selv om det virker som enkelte debattanter kjenner mange detaljer som er nye for meg.

ja att något har hänt i badrummet kan vara sant, men det är mycket som är mer troligt än historien som serveras om det, att det var där AEF först attackerades kan jag hålla med om, det stämmer med andra uppgifter som har varit i media också...
Citera
2022-01-15, 01:52
Medlem
Citat:
ja att något har hänt i badrummet kan vara sant, men det är mycket som är mer troligt än historien som serveras om det, att det var där AEF först attackerades kan jag hålla med om, det stämmer med andra uppgifter som har varit i media också...

Ja, er enig.

Det er litt rart, synes jeg, at GM når han må lyve, må smøre så innmari tjukt på.

Det går jo ikke an å tro på sånt.

Dette med de angivelige afghanske tenåringene som hadde funnet en pistol på isen, og viste den frem til TH. Jeg bare rister på hodet.
Citera
2022-01-15, 02:03
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ja, er enig.

Det er litt rart, synes jeg, at GM når han må lyve, må smøre så innmari tjukt på.

Det går jo ikke an å tro på sånt.

Dette med de angivelige afghanske tenåringene som hadde funnet en pistol på isen, og viste den frem til TH. Jeg bare rister på hodet.

ja varför sådane berättelser om det inte ska få TH att ses som åtminstone lite dement...
Citera
2022-01-15, 02:35
Avslutad
Citat:
Jeg har også sett på muligheten for at den historien stemmer, spesielt at han brukte 1,5 time uten å bli ferdig.

For å få det til å gå opp så er sluket tett, du kan tappe ut badevannet uten problem, men når det renner over så er gitteret som dekker sluket under badekaret tett av gammelt hår og fett.
Det gjør at badet fylles med vann, inkludert en kommode eller annet møbel som inneholder håndklær og slikt som blir fuktig.
Papirkurv velter og innhold spres utover.

Når TEH står på terskelen og jobber med langkost knuser han en gammeldags glasskuppel som er montert over døren med kosteskaftet.
Den ser jeg veier hele 770g, den knuser og gir han et kutt på ryggen.
https://www.elektroimportoren.no/skrubeslag-m-glasskuppel-b22/3003200/Product.html

At han ikke er ferdig kan være at ting henger til tørk.
Fullt mulig, men jeg forholder meg uansett til at politiet ikke har funnet noe galt med historien, DNA knytter nok TEH til glasskårene og langkosten, han har nok lagt igjen rikelig med det.
Ja, sånn kan det også ha foregått. Jeg forholder meg også til historien som om den er sann, ellers hadde TEH vært siktet/tiltalt forlengst. Når det ikke har skjedd, så er det nok grunn til å tro at historien er sann.
Det at badet ikke var ferdig tørket opp, kan være pga at han ikke hadde tatt av panelet for å rengjøre under badekaret, så politiet fant nok mye spor under der.
Det er ikke så veldig rart egentlig at det tok lang til å rydde opp på badet. Glasskår sprer seg jo over hele gulvet, og man må være forsiktig, sammen med vann, blir det enda verre. Det å vri en fille full av glasskår og vann vil jeg ikke anbefale. Men noen ganger må man, og da er det best å ta tiden til hjelp, noe små glasskår gjenstår, selv etter du har krøpet rundt på alle 4 og plukket de største og farligste. Kan jo ikke støvsuge når det ligger vann på gulvet. 1,5 time går fort, særlig hvis man skal finne hvite glasskår, som ligger i vann på hvitt flisegulv. Uansett farge så tar det lang tid!

Ikke sikkert AEH så hva som hadde skjedd på badet engang, når hun pusset tennene osv før hun la seg. Gulvet kan ha vært tilsynelatende tørt og fritt for glasskår, bortsett fra under badekaret. Hvis samme lysbryter er til samtlige lamper på badet, så fikk hun jo lys nok til å stelle seg, om det fantes en lampe ved speilet over vasken. Slik det er i de fleste hjem. Det hender ganske ofte at en lyspære har gått, ikke alltid jeg ser opp på taklampen, selv om jeg registrerer at en av lyskildene ikke virker.

Vaskebøtten ble nok brukt til glasskårene og kastet i søppelet ved utkjørselen når TEH dro hjem. Evt kan TEH bare tømt glasskårene i søppelet, og satt vaskebøtta i garasjen, samtidig som han la ifra seg husnøkkelen der. Da vil det i såfall være spor av glasskår i vaskebøtta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in