2022-01-14, 01:23
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Sånt är bara trams. Han hade gjort det för länge sen om han hade velat. Ingen tjänar på att demonisera och svartmåla Putin och Ryssland. Om han gör något kan man göra något då. Men man ska inte sanktionera för att man tror att det finns en risk att han gör så.

Ryssland har försökt närma sig Europa och USA flera gånger. Både Jeltsin och Putin har gjort det men har alltid fått nobben. Det är alltså inte Ryssland som inte vill samarbeta. Det är EU och USA som måste ändra attityd innan det kan bli bättre. Bollen ligger på den här sidan.
En fråga om att man vill stjäla resurser och naturtillgångar samtidigt som man vill ha gratis arbetskraft.
Från Tyskarnas propaganda där man kallade alla österut för "untermensch" till det kollektiva Väst de sk "demokraterna" och PK-folket med samma inställning dvs. ren rasism mot de Slaviska folken.
De värsta rasisterna är de som kallar sig för antirasister.

Tre ynka landstigningsfartyg i Östersjön gör ingen invasion men utgör en anledning för hycklarna rasisterna imperialisterna och herrefolket att skrika varg ännu en gång.
Senast redigerad av RobbanUC 2022-01-14 kl. 01:29.
2022-01-14, 01:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GjergjFishta
Efter att ha läst inläggen här, trots att tagit i beaktning att internet kryllar av troll så konstaterar jag att:

OM ryssen verkligen kommer, så bör första prio i vårt land vara att avrätta alla jävla råttor till landsförrädare som öppet proklamerar att man skulle välkomna en främmande ockupatör i vårt land. Få folk och länder har terroriserat våra nordiska grannar så mycket som Ryssland. Det är totalbrist på respekt för alla stupade att ens tänka tanken att ryssen skulle föra något gott med sig.

Ni bör hängas, offentligt. Quislingar

Citat:
Ursprungligen postat av SmartasteTjejGang1
Du vill att dina barn ska prata arabiska/somaliska, vi fattar. Jag vill hellre att mina barn ska prata ryska. Svenska är ju ett utdött språk med en utdöd kultur, eller ja om man inte bor i Djursholm, Östermalm eller Dalarö förstås - men det är bara en tidsfråga! Sverige är inom kort muslimskt, det är dags att välja. Arabisk/afrikansk kultur och språk, eller europeisk (rysk) - vad väljer du?

Citat:
Ursprungligen postat av ProPapa
Vi som står upp för detta landet kommer att tala svenska. Flytta till Ryssland och håll käften, de kommer att göra korv av dig.

Citat:
Ursprungligen postat av SmartasteTjejGang1
Så ni som står upp för Sverige kommer importera återfallsförbrytande våldtäktsirakier och ge de samhällstjänst i svenska rättegången på svenska språket när de spräckt underlivet och efterlämnat HIV som present hos svenska småtjejer? Aha okej du menar så jaha. Värt att försvara, eller hur.

Jag vill ha kvar svenska språket (och en del av den svenska kulturen), det vill nog de flesta svenskar. Men jag är inte beredd att dö för att försvara svenska språket.
Jag är inte beredd att dö för något annat än att jag blir gammal eller sjuk, och inte ens det är jag beredd på.

Däremot är jag beredd (iallafall mentalt) att försvara människor i Sverige från att bli dödade av tex soldater från andra länder.

Och jag vill att Ryssland och andra länder ska veta att det är onödigt att anfalla Sverige och döda människor här. De flesta svenskar är samarbetsvilliga och kompromissvilliga om man är snäll mot oss.
2022-01-14, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smalt-juiceglas
NATO kan bara kanske försvara baltländerna i nuläget. Får NATO utnyttja det osänkbara och mycket strategiskt utplacerade "hangarfartyget" Gotland så blir läget helt annorlunda.

För att ha god chans att lyckas vid ett ryskt anfall mot Baltikum behöver Ryssland ta kontroll över Gotland. De skiter i resten av Sverige i detta läge.

Tror det vore för mycket för Ryssland att invadera Baltikum och Ukraina samtidigt. Men det finns vid ett storkrig risk att NATO anfaller denna flank. Och därmed är Gotland intressant i vilket fall.

För övrigt tycker jag att efter kriget bör det skrivas in i fredsfördraget att Kaliningrad ska tillfalla Sverige och Karelen till Finland. Samt att Putin förbjuds ta fler botoxsprutor.

Jag kanske är helt ute och cyklar men har inte Gotland tappat sin militära betydelse för länge sedan?
2022-01-14, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfizervaccinslayer
Helt ärligt nu, skulle ni våga gå upp mot den här styrkan?

Tror ni att pride Byden och flickpojkarna hade vågat?

Vakna snälla....

https://youtu.be/IG3LAUonvCc

Japp varje dag i veckan så länge det skulle krävas. Detta är bara propaganda och du sprider den. Hur mycket får du i betalt?
2022-01-14, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfizervaccinslayer
https://youtu.be/IG3LAUonvCc

Jag ser bara verkligheten.

Tror du nån orkar se en lång och seg parad på 1.40 min med soldater och annat skit från en främmande makt? Men flytta dit då om du tycker att dom är så mäktiga!
2022-01-14, 03:23
Medlem
Om det var en riktig invasion som var på gång skulle alla på Gotland få vapen, men det händer inte så det här är bara trams
2022-01-14, 03:51
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PKsluddret
Om det var en riktig invasion som var på gång skulle alla på Gotland få vapen, men det händer inte så det här är bara trams
Och vilka vapen skulle det vara.. och ifrån var & vem?!
Vässade kvastskaft?
2022-01-14, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Och vilka vapen skulle det vara.. och ifrån var & vem?!
Vässade kvastskaft?
Från dom nedmonterade mobförråden, där borde det finnas en del
2022-01-14, 04:02
Medlem
WoodyLongschlongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PKsluddret
Från dom nedmonterade mobförråden, där borde det finnas en del
Nej. Där är det tomt.
2022-01-14, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WoodyLongschlong
Nej. Där är det tomt.
Det tror jag inte, det här är bara trams ändå, ett försök att rikta fokus från annat håll och det faktum att Joe Biden är senil
2022-01-14, 05:46
Medlem
isislisasfisas avatar
Ge mig en ak4 så ska jag skydda den svenska folkstammen från både jewtin och Mohammed.
2022-01-14, 06:25
Medlem
fittknullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej. Ryssland skiter i lilla Sverige. Den här rysskräcken som svenskar har är skrattretande.

Så sant som det är sant, bara riktiga jävla idioter som är rädda för att ryssarna ska invardera Sverige

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in