Citat:
Ursprungligen postat av
GjergjFishta
Efter att ha läst inläggen här, trots att tagit i beaktning att internet kryllar av troll så konstaterar jag att:
OM ryssen verkligen kommer, så bör första prio i vårt land vara att avrätta alla jävla råttor till landsförrädare som öppet proklamerar att man skulle välkomna en främmande ockupatör i vårt land. Få folk och länder har terroriserat våra nordiska grannar så mycket som Ryssland. Det är totalbrist på respekt för alla stupade att ens tänka tanken att ryssen skulle föra något gott med sig.
Ni bör hängas, offentligt. Quislingar
Citat:
Ursprungligen postat av
SmartasteTjejGang1
Du vill att dina barn ska prata arabiska/somaliska, vi fattar. Jag vill hellre att mina barn ska prata ryska. Svenska är ju ett utdött språk med en utdöd kultur, eller ja om man inte bor i Djursholm, Östermalm eller Dalarö förstås - men det är bara en tidsfråga! Sverige är inom kort muslimskt, det är dags att välja. Arabisk/afrikansk kultur och språk, eller europeisk (rysk) - vad väljer du?
Citat:
Ursprungligen postat av
ProPapa
Vi som står upp för detta landet kommer att tala svenska. Flytta till Ryssland och håll käften, de kommer att göra korv av dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmartasteTjejGang1
Så ni som står upp för Sverige kommer importera återfallsförbrytande våldtäktsirakier och ge de samhällstjänst i svenska rättegången på svenska språket när de spräckt underlivet och efterlämnat HIV som present hos svenska småtjejer? Aha okej du menar så jaha.

Värt att försvara, eller hur.

Jag vill ha kvar svenska språket (och en del av den svenska kulturen), det vill nog de flesta svenskar. Men jag är inte beredd att dö för att försvara svenska språket.
Jag är inte beredd att dö för något annat än att jag blir gammal eller sjuk, och inte ens det är jag beredd på.
Däremot är jag beredd (iallafall mentalt) att försvara människor i Sverige från att bli dödade av tex soldater från andra länder.
Och jag vill att Ryssland och andra länder ska veta att det är onödigt att anfalla Sverige och döda människor här. De flesta svenskar är samarbetsvilliga och kompromissvilliga om man är snäll mot oss.