2022-01-13, 23:36
Medlem
Alla krig är planerade. Förhoppningsvis kan våra soya boys bli män nu när dom får kriga lite.

Men jag tycker Sverige är så hopplöst så dom får göra vad dom vill för mig med Sverige. Känner att Sverige inte är något jag försvarar eller känner igen idag.
2022-01-13, 23:37
Medlem
Kalliss avatar
Ryska All-Russia State Television and Radio Broadcasting Company (Всероссийская государственная телевизионная и радиовещательная компания) som är finansierad av den ryska regeringen sänder varje kväll ett 60 minuter långt "debattprogram"/progagandaprogram på bästa sändningstid.

Kallas lite amerikaniserat för 60 minutes, känns namnet igen? Programmet, 60 минут, handlar i princip uteslutande om Ukraina, men den 6 december förra året, stod Gotland lite i centrum.

https://youtu.be/zawCrrvuD2k?t=1565

Spana in deras klädstil, de ser ut som busschaufförer som rattar landsortsbussar, som gafflar lite med varandra om nya körsträckor. Förutom han som småfnittrar, som bär en motsvarighet till en Dressman dress anno millennieskiftet.
Senast redigerad av Kallis 2022-01-13 kl. 23:47.
2022-01-13, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tejprulle55
Under natten till idag har 3 ryska landstigningsfartyg seglat in på Östersjön. Varför?! Kommer ryssarna invadera Sverige? Behöver vi vara oroliga, vad tror ni??

Informationen jag läst finns här:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0G0A46/bilder-har-seglar-ryska-landstigningsfartyg-in-i-ostersjon

Hellre leva under Putin än sossarna!
2022-01-13, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tejprulle55
Under natten till idag har 3 ryska landstigningsfartyg seglat in på Östersjön. Varför?! Kommer ryssarna invadera Sverige? Behöver vi vara oroliga, vad tror ni??

Informationen jag läst finns här:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0G0A46/bilder-har-seglar-ryska-landstigningsfartyg-in-i-ostersjon

Putin ställer sig upp och gormar mot globalisterna helt enkelt. Detta är bra mycket större än vad folk tror.
För att förstå måste man gräva ner sig i konspirationsdelen av forumet.

1. Det är en del av planen mot världsordningen, och det kaos som väntas komma innan.

2. Putin har satt sig på sniskan mot västvärldens planer att genomföra en sådan världsordning tillsammans med Kina. Och känner sig, med all rätt, mycket hotad. Och Gotland är en mycket viktig strategisk punkt.

Men som Klaus Scwhab sa ”Politikerna måste våga utsätta sin befolkning för ett enormt lidande”.

Så kan vi också vänta oss ett enormt lidande.
2022-01-13, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Ryska All-Russia State Television and Radio Broadcasting Company (Всероссийская государственная телевизионная и радиовещательная компания) som är finansierad av den ryska regeringen sänder varje kväll ett 60 minuter långt "debattprogram"/progagandaprogram på bästa sändningstid.

Kallas lite amerikaniserat för 60 minutes, känns namnet igen? Programmet, 60 минут, handlar i princip uteslutande om Ukraina, men den 6 december förra året, stod Gotland lite i centrum.

https://youtu.be/zawCrrvuD2k?t=1565

Hört talas om gruppen ”fullständigt ointressant information” på Facebook? Ditt inlägg skulle passa perfekt där.
Varför länkar du till något som visar Rysslands Rit-Ola som står och kladdar på en karta och pratar det fulaste språket som finns, som man dessutom inte förstår ett jävla ord?
Provocerande ointressant!
2022-01-13, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunisastar
Alla krig är planerade. Förhoppningsvis kan våra soya boys bli män nu när dom får kriga lite.

Men jag tycker Sverige är så hopplöst så dom får göra vad dom vill för mig med Sverige. Känner att Sverige inte är något jag försvarar eller känner igen idag.

Jag välkomnar nästan Putin. Då kanske det blir lite styrsel i landet igen, få bort gängen i förorten och lite mindre soya-pojkar som springer runt och är kränkta för minsta lilla.
2022-01-13, 23:49
Medlem
Efter att ha läst inläggen här, trots att tagit i beaktning att internet kryllar av troll så konstaterar jag att:

OM ryssen verkligen kommer, så bör första prio i vårt land vara att avrätta alla jävla råttor till landsförrädare som öppet proklamerar att man skulle välkomna en främmande ockupatör i vårt land. Få folk och länder har terroriserat våra nordiska grannar så mycket som Ryssland. Det är totalbrist på respekt för alla stupade att ens tänka tanken att ryssen skulle föra något gott med sig.

Ni bör hängas, offentligt. Quislingar
2022-01-13, 23:51
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaisersmamma
Putin ställer sig upp och gormar mot globalisterna helt enkelt. Detta är bra mycket större än vad folk tror.
För att förstå måste man gräva ner sig i konspirationsdelen av forumet.

1. Det är en del av planen mot världsordningen, och det kaos som väntas komma innan.

2. Putin har satt sig på sniskan mot västvärldens planer att genomföra en sådan världsordning tillsammans med Kina. Och känner sig, med all rätt, mycket hotad. Och Gotland är en mycket viktig strategisk punkt.

Men som Klaus Scwhab sa ”Politikerna måste våga utsätta sin befolkning för ett enormt lidande”.

Så kan vi också vänta oss ett enormt lidande.
Nja, man måste förstå historien för att kunna förstå nutid!

För att citera Churchill:
Ryssland är en gåta insvept i mystik i en rebus. Kanske finns det en nyckel, den nyckeln är Rysslands nationella intresse.

Jag är övertygad om att det inte finns något ryssarna beundrar mer än styrka!
Det inte finns något ryssarna hyser mindre respekt för än svaghet, speciellt militär sådan.
2022-01-13, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GjergjFishta
Efter att ha läst inläggen här, trots att tagit i beaktning att internet kryllar av troll så konstaterar jag att:

OM ryssen verkligen kommer, så bör första prio i vårt land vara att avrätta alla jävla råttor till landsförrädare som öppet proklamerar att man skulle välkomna en främmande ockupatör i vårt land. Få folk och länder har terroriserat våra nordiska grannar så mycket som Ryssland. Det är totalbrist på respekt för alla stupade att ens tänka tanken att ryssen skulle föra något gott med sig.

Ni bör hängas, offentligt. Quislingar

Jag ställer mig neutral, hittills. Jag anser att Sverige inte är mycket att försvara längre, men jag älskar inte ryssar heller. Avrättar de Magdalena Andersson, Romson, Bodin och några till så kommer jag dock sålla mig till att stödja ockupationsmakten utan förbehåll.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Sverige skiter de i, men Gotland tar de gärna.

Vad fan skulle de med den där ön till som inte ubåtar och kryssningsmissiler fixar.

Naturligtvis tar ryssen Norrland, klipper kranen och sedan är det bara önska lycka till längre söderut.

Gjorde inte Stalin och Churchill upp om hur Sverige skulle styckas upp efter svennebanans smaskande runt köttgrytorna med Hitler?

Sånt där glöms liksom bara inte för att några generationer har passerat.
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valtyr
Hört talas om gruppen ”fullständigt ointressant information” på Facebook? Ditt inlägg skulle passa perfekt där.
Varför länkar du till något som visar Rysslands Rit-Ola som står och kladdar på en karta och pratar det fulaste språket som finns, som man dessutom inte förstår ett jävla ord?
Provocerande ointressant!
Du är provocerande oinsatt
2022-01-13, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herter
Tror du själv på det du skriver?

Ja, jag tror att det är en bra idé att Sverige är mer vänligt och fredligt mot Ryssland.

Vad tror du själv om det jag skriver?
Och vad tror du själv om vad som är bäst för Sverige att göra när det gäller Ryssland?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in