Citat:
Ursprungligen postat av
johkv637
Märkligt att försvaret får 95 preocent av tiden, dessutom med en massa biträden som får prata fritt och som är nytvättade från juristutbildningen. Dessutom kringår de en av de mest centrala frågorna (har inte sett allt), motivet. Motivet avhandlas gällande Johanna, och då är hon såklart skyldig. Men varför skulle Mohammad döda Johannas föräldrar utan hennes inblandning? Har sett ett och ett halvt avsnitt och tycker bara det är trams, min åsikt. Man ska heller inte glömma att det finns ett ekonomisk incitament hos alla dessa skeptiker... som programet fokuserar på. Och Johanna och alla andra får i vanlig ordning stå oemotsagda, inga kritiska frågor.
För om båda hennes föräldrar blev mördade skulle Johanna få arv och sen skulle Mohammad få ta del av arvet. Precis som alla andra ville ha och fick pengar av Johanna. Hon hade en hel del snyltare omkring sig, vad jag minns.
Johanna Möller horade med afghaner, begick mord direkt eller indirekt på sin far - modern strök nästan med på kuppen. Sen har vi hennes make som dog på ett märkligt sätt. Johanna Möller får skylla sig själv för detta är bara för mycket.
Om jag inte minns fel använde afghanen kniv för att mörda hennes föräldrar. Fatta en sån jävla chock att ligga i sin säng och så kommer en girig afghan och attackerar en med kniv mitt i natten.