2022-01-13, 21:44
Medlem
Alla som ser Johanna Möller och hör henne prata förstår att hon är ett jävla kromosomhaveri. Men man fann ändå aldrig att hon hade en allvarlig psykisk störning vid tidpunkten för brottet.

Vid rättspsykiatrisk undersökning letar man efter psykotiska tillstånd: hallucinationer och föreställningar, till exempel. Det gäller tvångsmässiga beteenden som man inte kan kontrollera vid tidpunkten för gärningen.

Är Möller oskyldigt dömd i något avseende? Nej för helvete, hon ska bara tugga i sig sin livstid och be tio pater noster för att hon inte föddes i ett annat land där hon blivit processad i en köttkvarn.
Citera
2022-01-13, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aldrigexisterat
Det finns en ny dokumentärserie på Viaplay med titeln "Johanna Möller - Sveriges mest hatade kvinna". I serien ämnar man söka svar på om Möller är orättvist dömd och jag vill höra om era tankar som sett serien. Jag, personligen, börjar ifrågasätta grunderna till domen och tycker inte Afghanen Mohammad är trovärdig för fem öre. Och förstår inte heller hur hans vittnesmål, nästan enbart ligger till grund för hennes livstidsstraff. Vad tycker och tänker ni?
https://viaplay.se/serier/johanna-moller-sveriges-mest-hatade-kvinna?seasonNumber=1

Är det inte uppenbart att JM är skyldig? Hon är anstiftare till mordet på sin far och mordförsöket på modern. Hon är arvinge, inte Mohammad. J.M var en spoiled och curlad fröken, med sin pappa Görans goda minne. När han plötsligt började ställa krav och backa som mecenat blev han passande nog dödad.

Journalisten som driver denna fråga är antingen kär i J.M eller behöver uppmärksamhet kring sin egen person. Eller så är vederbörande allmänt korkad. J.M är personlighetsstörd, hon hade behövt gränser under uppväxten, inte leva som pappas lilla flicka ända fram till vuxen ålder.
Citera
2022-01-13, 21:55
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Tvärtom kom hon undan för billigt. Mordet på maken slapp hon. Gud vet vad hon gjort mer.

Exakt. Hon är en genomvidrig människa som aldrig borde få komma ut.
Citera
2022-01-13, 22:06
Medlem
XtraXs avatar
Konstig dokumentär.
Citera
2022-01-13, 22:25
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Konstig dokumentär.

Nån på viaplay har väl varit på besökstid hos häxan och fått smaka lite på johannas förtrollande ögon och fitta?
Jag tror de flesta som tittar känner avsky i munnen oavsett vad som sägs.
Det finns inget försvar i världen som kan fria denna psykopatiska kvinna.
Men jag håller med, konstigt koncept för dokumentären.
Citera
2022-01-13, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Alla som ser Johanna Möller och hör henne prata förstår att hon är ett jävla kromosomhaveri. Men man fann ändå aldrig att hon hade en allvarlig psykisk störning vid tidpunkten för brottet.

Vid rättspsykiatrisk undersökning letar man efter psykotiska tillstånd: hallucinationer och föreställningar, till exempel. Det gäller tvångsmässiga beteenden som man inte kan kontrollera vid tidpunkten för gärningen.

Är Möller oskyldigt dömd i något avseende? Nej för helvete, hon ska bara tugga i sig sin livstid och be tio pater noster för att hon inte föddes i ett annat land där hon blivit processad i en köttkvarn.

Det hade inte behövts göra någon rättspsykiatrisk undersökning på henne.
Det räcker med att höra henne prata för att förstå hur jävla sjuk i huvudet hon är!
Citera
2022-01-13, 22:29
Medlem
Elekensas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Nu var det längesen jag satte mig in i detta och det börjar bli aningen tjatigt att höra om denna psykopatkvinna.

Att domen står och faller på afghanens vittnesmål stämmer ju inte alls, fanns en hel uppsjö med bevis.

Exempelvis ljudinspelningarna från bilen är svåra att glömma och är gravt försvårande för fröken Möller.

Håller helt med. Har man läst FUP och allt kring fallet så är det ingen tvekan om att hon är inblandad och skyldig. Jag förstår inte varför någon produktion ens lägger tid på att göra en dokumentär om henne och ger henne uppmärksamheten. Det är precis det hon vill ha för att hon är en psykopat.
Citera
2022-01-13, 22:33
Medlem
Tycker verkligen inte hon stärker sitt eget fall i dokumentären. Så fort hon öppnar munnen snärjer hon in sig i olika resonemang och har märkliga förklaringar till vad hon gjort på mordnatten. Jag brukar ändå va skeptisk till vårt rättsväsendet men i hennes fall känns det som domen föll rätt. Hon sitter helt rätt där hon sitter,
Citera
2022-01-13, 22:41
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Nån på viaplay har väl varit på besökstid hos häxan och fått smaka lite på johannas förtrollande ögon och fitta?
Jag tror de flesta som tittar känner avsky i munnen oavsett vad som sägs.
Det finns inget försvar i världen som kan fria denna psykopatiska kvinna.
Men jag håller med, konstigt koncept för dokumentären.

Haha, skulle inte förvåna mig.
Citera
2022-01-13, 23:10
Medlem
Casual-Cultures avatar
Ja för hon åkte fast men Johanna Möller är inte unik det finns massvis med socialsekreterare, lärare mm som håller på med sånt här.

Kom till Sverige här får du både bidrag och vagina på mötet.
Citera
2022-01-13, 23:43
Medlem
Niggwards avatar
Hon kom billigt undan. Borde varit dödstraff på att vara en batikhäxa som smaskar på unga afghaner. Ushh
Citera
2022-01-13, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Märkligt att försvaret får 95 preocent av tiden, dessutom med en massa biträden som får prata fritt och som är nytvättade från juristutbildningen. Dessutom kringår de en av de mest centrala frågorna (har inte sett allt), motivet. Motivet avhandlas gällande Johanna, och då är hon såklart skyldig. Men varför skulle Mohammad döda Johannas föräldrar utan hennes inblandning? Har sett ett och ett halvt avsnitt och tycker bara det är trams, min åsikt. Man ska heller inte glömma att det finns ett ekonomisk incitament hos alla dessa skeptiker... som programet fokuserar på. Och Johanna och alla andra får i vanlig ordning stå oemotsagda, inga kritiska frågor.
För om båda hennes föräldrar blev mördade skulle Johanna få arv och sen skulle Mohammad få ta del av arvet. Precis som alla andra ville ha och fick pengar av Johanna. Hon hade en hel del snyltare omkring sig, vad jag minns.

Johanna Möller horade med afghaner, begick mord direkt eller indirekt på sin far - modern strök nästan med på kuppen. Sen har vi hennes make som dog på ett märkligt sätt. Johanna Möller får skylla sig själv för detta är bara för mycket.

Om jag inte minns fel använde afghanen kniv för att mörda hennes föräldrar. Fatta en sån jävla chock att ligga i sin säng och så kommer en girig afghan och attackerar en med kniv mitt i natten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in