2022-01-13, 20:05
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Haha, ryssarna tar Ukraina snart ändå.

Hela? Tvek. Men att dom naggar lite i kanten och norpar ställen som Luhansk, Donetsk och Charkiv känns inte osannolikt.
2022-01-13, 20:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Hela? Tvek. Men att dom naggar lite i kanten och norpar ställen som Luhansk, Donetsk och Charkiv känns inte osannolikt.

Sant, Kiev är väl tveksamt. Donetsk är väl redan avhugget?
2022-01-13, 20:07
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Sant, Kiev är väl tveksamt. Donetsk är väl redan avhugget?

Donetsk hänger väl lite i luften?
2022-01-13, 20:10
Avstängd
Citat:

Jupp.
2022-01-13, 20:11
Avstängd
Citat:

Vad tror du om resten? Vågar ryssarna gå längre? Kommer EU/USA svara?
2022-01-13, 20:12
Bannlyst
Tycker ni är för goa ändå. Ständigt pokeande av den ryska björnen och sen när dom väl kommer som ni vill då flyr ni och är livrädda. Ni som hetsar om krig helatiden kommer väl skicka era barn till fronten...ELLER?
2022-01-13, 20:13
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Vad tror du om resten? Vågar ryssarna gå längre? Kommer EU/USA svara?

Jag tror inte att det är intressant att ta hela Ukraina. Det är för svårt att hålla det. Ta en bit, få ukrainarna i området att flytta till det som är kvar av Ukraina, fyll på med ryssar, låt tid gå, sen har man en respekterad gräns.
2022-01-13, 20:16
Medlem
Citat:
Jag tror inte att det är intressant att ta hela Ukraina. Det är för svårt att hålla det. Ta en bit, få ukrainarna i området att flytta till det som är kvar av Ukraina, fyll på med ryssar, låt tid gå, sen har man en respekterad gräns.

Är där någon skillnad genetiskt på ukrainare och ryssar? Har för mig att test visat att det är samma folk till 100% genetiskt (bortsett från vissa delar av västra Ukraina där folk med polskt, rumänskt och ungerskt på lever).

Så vad vi ser här är globalister som vill splittra ett folk. Ukrainare är ju inget annat än ryssar med.
2022-01-13, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Nja… Jag hade inne ett par som gjort lumpen under 80- och 90-tal nu för några månader sedan. 25% av dem behövde vapenutbildning på nytt.
Och hur lång tid tar den? En halv dag?
2022-01-13, 20:21
Avslutad
Citat:
Hellre Putin sa idioten.

Det handlar inte om att reta Putin, det handlar om att inte vika sig för när han försöker inkräkta på vår suveränitet.

Går vi med i Nato står vi till USAs och Natos förfogande och förlorar därmed vår suveränitet.
2022-01-13, 20:34
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Är där någon skillnad genetiskt på ukrainare och ryssar? Har för mig att test visat att det är samma folk till 100% genetiskt (bortsett från vissa delar av västra Ukraina där folk med polskt, rumänskt och ungerskt på lever).

Så vad vi ser här är globalister som vill splittra ett folk. Ukrainare är ju inget annat än ryssar med.

Ukrainarna tycker inte att dom är ryssar. Är vi danskar? Nej.
2022-01-13, 20:35
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Går vi med i Nato står vi till USAs och Natos förfogande och förlorar därmed vår suveränitet.

Du missar poängen. Ryssland ska inte lägga sig i det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in