2022-01-13, 17:27
Bannlyst
Är det nu man ska prank calla 112 att man sett rysktalande grodmän i skärgården och periskop-verktyg som tittat upp från vattenytan?
2022-01-13, 17:27
Medlem
Goulburns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FitnessAndWorkout
Varför skulle dom inte göra det?

Dom har 1 miljon soldater och ännu fler reserv soldater. Utan Nato är vi körda. Vi kan inte använda oss av artikel nr.5 som nato medlemmar kan.

Tror någon att det är ett jävla skämt då Vladimir (Rysslands president) säger att Sverige och Finland måste ta avstånd från nato annars kommer han bli fett lack? Sen meddelar Sverige och Finland Ryssland att vi inte kommer ta avstånd från nato och fortsätta alla samarbeten. Alltså HERREGUD DET ÄR INTE FÖRSTA APRIL.
Det var väl om Sverige gick med i Nato och godkände att NATO placerade ut robotar som kunde nå Ryssland på svensk territorium som han skulle bli fett lack.

Om man tänker att både Ukraina och Sverige går med i Nato samtidigt. Vad är sannolikheten för att ukrainsk trupp skickas till Gotland för att försvara ön? Vad är sannolikheten för att svenska trupp skickas till östra Ukraina för att försöka återta Krim?
2022-01-13, 17:28
Avstängd
Vi kan gott skänka bort skåne till ryssland.
tror ingen vettig människa skulle ha något emot det.
2022-01-13, 17:33
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itibixi
Bara jag som tycker att militären gör sig till åtlöje när de visar upp en överviktad kvinna med en dalmatin som ska "patrullera" där hunden liksom går framför henne och hon måste gå på andra sidan

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/militar-upptrappning-patruller-i-hamnar-och-pa-visby-flygplats

Men jag tror ändå att det kan injaga en viss skräck i ryssarna när de får se hur noggrann
gubben vid tiden 00:10 i SVT klippet är, när han går och kikar över kajkanten för att se
så att det inte finns några ryssar där nedanför.
2022-01-13, 17:43
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartasteTjejGang1
Är det nu man ska prank calla 112 att man sett rysktalande grodmän i skärgården och periskop-verktyg som tittat upp från vattenytan?

Eller kopiera några av pinnarna som sitter högst upp på den här ryska u-båten,
https://defbrief.com/wp-content/uploads/2021/08/Russian-Oscar-II-sub-Orel-goes-limp-off-Denmark.jpg
och ställa ner i vattnet utanför riksdagshuset.
2022-01-13, 17:48
Medlem
Sockerhalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tejprulle55
Under natten till idag har 3 ryska landstigningsfartyg seglat in på Östersjön. Varför?! Kommer ryssarna invadera Sverige? Behöver vi vara oroliga, vad tror ni??

Informationen jag läst finns här:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0G0A46/bilder-har-seglar-ryska-landstigningsfartyg-in-i-ostersjon

Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej. Ryssland skiter i lilla Sverige. Den här rysskräcken som svenskar har är skrattretande.

Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Det är en markering att ingen ska lägga sig i när dom går in i Ukraina.

Citat:
Ursprungligen postat av KeepYourHeadUp4
Vilket förräderi prat. Heter du månne Stig?

Gotland är ett strategiskt mål i Östersjön och att Sverige inte mobiliserar eller ökar sin närvaro på ön är för mig helt ofattbart.
Hahaha, nää jag är då inte det minsta orolig eller rädd för ryssen. Dom är så välkomna. Hellre Putin som styr än idioterna i Sveriges ledning. Varför reta Putin? Ganska onödigt. Gör man inte det eller springer runt o demonstrera mot Kreml, händer inget. Folk är jävla bråkstakar. De som vill gå med i nato vill reta Putin för att sen gråta hos nato. Nato ska försvara oss. Nää Trump gillade inte att små skitländer åker snålskjuts på nato och knappt vill betala. Bara jäkla dumheter att gå med där. Varför vill folk gå med i en krigsallians?
2022-01-13, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhals
[/b]

Hahaha, nää jag är då inte det minsta orolig eller rädd för ryssen. Dom är så välkomna. Hellre Putin som styr än idioterna i Sveriges ledning. Varför reta Putin? Ganska onödigt. Gör man inte det eller springer runt o demonstrera mot Kreml, händer inget. Folk är jävla bråkstakar. De som vill gå med i nato vill reta Putin för att sen gråta hos nato. Nato ska försvara oss. Nää Trump gillade inte att små skitländer åker snålskjuts på nato och knappt vill betala. Bara jäkla dumheter att gå med där. Varför vill folk gå med i en krigsallians?
putin kan suga min håriga manliga röv. Han är fjolla delux inga bilder på han ridande på björnar tar bort den fakta att han gillar killar ... han har sina barn av nödvändiget inget annat. Min gaydar spikar när jag lyser den mot honom....
Senast redigerad av corv1 2022-01-13 kl. 18:13.
2022-01-13, 18:32
Medlem
muller25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Ryssarna kan ta Stockholm det är ok för mig.

Ok för mig med.
2022-01-13, 18:34
Medlem
Putins enda sätt att säkra sin makt och sina stulna tillgångar är att spela tuff och utmåla Ryssland som offer för en internationell konspiration. En riktigt toxisk herre det där, på mer än ett sätt. Ju förr han trillar av pinn dess bättre.
2022-01-13, 18:34
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muller25
Ok för mig med.

Javisst så kan kungen och Putin ta ett parti schack ihop. Kungen i en ryssmössa

https://media.fyndiq.se/product/a3/0c/c1/94f988672ded23d9d4848a5c62f2866967/original.png
2022-01-13, 18:35
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Putins enda sätt att säkra sin makt och sina stulna tillgångar är att spela tuff och utmåla Ryssland som offer för en internationell konspiration. En riktigt toxisk herre det där, på mer än ett sätt. Ju förr han trillar av pinn dess bättre.

Han är ju oligarkernas kung dom tar inte bort honom
2022-01-13, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmartasteTjejGang1
Ju fortare muslimlandet Swedistan kan tvångsförvaltas av Ryssland desto snabbare kan muslimerna åka hem. Eftersom svenska regeringen och svenska försvarsmakten vill islamisera varenda kvadratcentimeter av svensk landyta hatar de Ryssland, eftersom de vet muslimerna skulle bli utkastade direkt vid ryskt övertagande!
sug min håriga kuk. Är så långt ifrån imponerad av vår regering men att jag skulle släppa in ryssar som skulle bestämma över oss finns inte ens på kartan...ni kan ju inte ens köra bil. (Youtube) gå hem från trollfabriken och inse att jag inte hatar dig men det du försöker göra. Sluta vara ett rövhål det finns tillräckligt av dom.
..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in