Citat:
Jo men allt är inte lögn för att det inte blir domstolsmål/nr av det...
i detta fall beror det nog på att absolut ingen vill samarbeta i utredningen...
Och varför tror du Nisse plötsligt ville skaffa både skottsäkerbil och livvakter direkt efter händelsen, för att det var en trådsanning?
Sedan har jag bla men även flera andra avhandlat F* mycket ingående tidigare i tråden, vissa inlägg finns dock inte kvar...
Du ser inget samband med detta?
Gripen för mordförsök ➡️
Väsentligt ökad hotbild som Nisse själv tar på högsta allvar ➡️
Kort efter blir han mördad på ett långt ifrån "optimalt" sätt, man skulle kunna se det som stressat drivet av känslor tex hat och hämd?
Sedan tycker jag förövrigt att du är mycket duktig på det du gör och bidrar med här på Flashback.
i detta fall beror det nog på att absolut ingen vill samarbeta i utredningen...
Och varför tror du Nisse plötsligt ville skaffa både skottsäkerbil och livvakter direkt efter händelsen, för att det var en trådsanning?
Sedan har jag bla men även flera andra avhandlat F* mycket ingående tidigare i tråden, vissa inlägg finns dock inte kvar...
Du ser inget samband med detta?
Gripen för mordförsök ➡️
Väsentligt ökad hotbild som Nisse själv tar på högsta allvar ➡️
Kort efter blir han mördad på ett långt ifrån "optimalt" sätt, man skulle kunna se det som stressat drivet av känslor tex hat och hämd?
Sedan tycker jag förövrigt att du är mycket duktig på det du gör och bidrar med här på Flashback.
Det beror på vad du avser med lögn i den kontexten. Poliser kan välja att lägga in lite vad som helst i RAR eller DurTvå initialt, men det innebär inte att det är vad man arbetar utifrån i praktiken. En person blev knivskuren på N&C, definitivt, men det är inte rubricerat som mordförsök och Einár kvarstår inte som misstänkt för den händelsen. En person är misstänkt för grov misshandel i det ärendet. Inte tre.
Einár började titta på livvakter och annat långt innan N&C. Med hans mammas goda minne. För hon var betydligt mer orolig än han. Vill inte röja någon, så hoppas antingen folk väljer skriva öppet här eller så får ni andra helt enkelt välja lita på det jag skriver eller inte.