2022-01-13, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caltero
/.../ Kunden jag jobbar åt bjöd dock in mig till hans familjs firande vilket jag ju av Jobbskäl inte kunde tacka nej till. Planen kvarstod dock i huvudet. Men som alla planer så överlever den aldrig verkligheten och istället så ägnade jag kvällen åt att dels få hans 20-åriga dotters nummer, /.../

Svårigheten med att planera (köpta) sexäventyr (och även oköpta) är att man av "jobbskäl" ibland måste delta i middagar med mera. Speciellt gäller det i Sverige där man för att kunna träffa en bra svensk eskort (med liten risk för inblandning av polisen) gärna bör ha någon dags framförhållning. Fast jag har vid något tillfälle utomlands avstått från att hänga med kollegor (när det inte varit så viktigt för mig att hänga med dem) för att jag har känt mig mera hågad att besöka en bordell. Men, om man hade känt kollegorna riktigt bra och förtroligt så är jag övertygad om att det finns de som hellre hade hängt med till bordellen än att besöka ett museum Det är ju en del av mitt "hemliga" liv att träffa prostituerade och jag vill inte att "fel" personer ska få veta att jag köper sex så jag håller det hemligt – bara påståendet att någon har köpt sex har ju förstört karriärer i Sverige!

Utomlands är det lättare att vara flexibel för där finns ofta bra bordeller man kan besöka utan att ha bokat något långt i förväg som man oftast behöver göra med svenska eskorter. Just i Spanien har jag någon gång hunnit med ett bordellbesök mellan arbete och en "jobbmiddag" senare på kvällen. Och när du lär känna din spanske kund bättre så bli inte förvånad om han föreslår att ni ska besöka en bordell tillsammans och han bjuder. Med utländska kollegor har det hänt mig

Citat:
I baren snackade jag lite med den slaviska bruden som verkade fungera som en bordellmamma och hon förstod snabbt mitt syfte och parade ihop mig med den andra bruden som satt i baren. Det gick på 80€ för en halvtimme och jag tänkte mest, absolut nu kör vi. Tjejen i fråga en colombiansk tjej, Claire, runt 28 skulle jag gissa med fina former. /.../

Sammantaget:

Prestation: 4/10 Hon försökte iaf men kemin fanns liksom inte där

Utseende: 6/10. Inget jag hade raggat på på krogen men den där röven kunde man helt enkelt inte leka med.

Jag har som sagt köpt sex rätt regelbundet i drygt 30 år. Om du fortsätter din inslagna karriär som sexköpare, vilket du ju verkar vara helt inställd på, så får du räkna med att någon gång blir det mindre bra för att "kemin" inte infinner sig eller av diverse andra skäl. Men ju mer erfaren jag har blivit så har de misslyckade besöken blivit färre och färre med åren. Jag gissar att det kommer att bli så för dig också. Och även vid "gratis" sex blir det inte lyckat alla gånger. Jag kan väl också säga att jag å andra sidan har haft flera av mina absolut skönaste samlag med prostituerade som verkligen kunnat älskogskonsten.
Citera
2022-01-13, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Svårigheten med att planera (köpta) sexäventyr (och även oköpta) är att man av "jobbskäl" ibland måste delta i middagar med mera. Speciellt gäller det i Sverige där man för att kunna träffa en bra svensk eskort (med liten risk för inblandning av polisen) gärna bör ha någon dags framförhållning. Fast jag har vid något tillfälle utomlands avstått från att hänga med kollegor (när det inte varit så viktigt för mig att hänga med dem) för att jag har känt mig mera hågad att besöka en bordell. Men, om man hade känt kollegorna riktigt bra och förtroligt så är jag övertygad om att det finns de som hellre hade hängt med till bordellen än att besöka ett museum Det är ju en del av mitt "hemliga" liv att träffa prostituerade och jag vill inte att "fel" personer ska få veta att jag köper sex så jag håller det hemligt – bara påståendet att någon har köpt sex har ju förstört karriärer i Sverige!

Utomlands är det lättare att vara flexibel för där finns ofta bra bordeller man kan besöka utan att ha bokat något långt i förväg som man oftast behöver göra med svenska eskorter. Just i Spanien har jag någon gång hunnit med ett bordellbesök mellan arbete och en "jobbmiddag" senare på kvällen. Och när du lär känna din spanske kund bättre så bli inte förvånad om han föreslår att ni ska besöka en bordell tillsammans och han bjuder. Med utländska kollegor har det hänt mig

Jag har som sagt köpt sex rätt regelbundet i drygt 30 år. Om du fortsätter din inslagna karriär som sexköpare, vilket du ju verkar vara helt inställd på, så får du räkna med att någon gång blir det mindre bra för att "kemin" inte infinner sig eller av diverse andra skäl. Men ju mer erfaren jag har blivit så har de misslyckade besöken blivit färre och färre med åren. Jag gissar att det kommer att bli så för dig också. Och även vid "gratis" sex blir det inte lyckat alla gånger. Jag kan väl också säga att jag å andra sidan har haft flera av mina absolut skönaste samlag med prostituerade som verkligen kunnat älskogskonsten.

Ja, generellt verkar spanjorerna vara väldigt liberala och framförallt verkar de liksom inte bry sig om vad andra gör vilket är ett väldigt sympatiskt drag. Beroende på hur Corona utvecklar sig så tror jag nog att jag har fler jobb på g i Spanien, de var väldigt nöjda med det jag levererat.

Vad gäller den mindre lyckade sessionen så resonerar jag som du gör. Ibland är ett ligg inte bra helt enkelt, det kan bero på tusen saker. Men den här världen har liksom öppnat nya dörrar för mig och jag är fullt inställd på att börja experimentera mycket mer.
Citera
2022-01-16, 04:49
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caltero
Har varit inne och läst på det här forumet ett tag och allt mer känt att jag vill prova på att köpa sex.

Om mig: är runt 30 år och har eget företag. Har alltid levt ett väldigt ordnat liv och i princip aldrig hittat på större dumheter annat än snatteri som tonåring. Ser väldigt bra och jag generellt lätt för att få tjejer och jag anser mig själv vara framgångsrik. Driver ett transportbolag, kommer inte gå in på mer detaljer, som går bra och jag planerar väl att expandera i framtiden. Dock har jag på senare tid känt att livet inte riktigt är rätt för mig, tror jag är deprimerad och jag har bestämt mig för att helt enkelt ta ut svängarna i livet generellt. Att leva by the book har helt enkelt inte gjort mig lycklig.

Fick ett jobb nere i torrevieja området så körde ner till Spanien och började jobba åt en kund där nere och nu såg jag min chans. Här vet ingen vem jag är och går det på röven så kommer ingen hemma få veta något. Nu ska jag göra saker jag aldrig drömt om innan.

Lina: Fick ett jobb i centrala Torrevieja och jag bestämde mig helt enkelt för att nu ska det ske. Har aldrig köpt sex innan så jag var naturligtvis lite nervös. Gick in på nätet och letade runt lite och kontaktade olika men hittade bara en som var tillgänglig just den dagen, Lina 43 år. Hon tog 80€ för en timme. Ville testa sex med en kvinna som var äldre än mig och därför bestämde jag mig för Lina. Tog kontakt och fick omgående svar, hon hade tid inom en timme. Gick och tog en starköl i närheten för att minska nervositeten något innan hon skrev till mig att jag kunde komma nu direkt om jag ville. Nu händer det.

Går mot portdörren och hon öppnar från din lägenhet. Hon säger åt mig att gå in i hissen och upp till tredje våningen. Kliver ur hissen och ser en dörr som är öppen med en röst som säger: ”Come here”. Kliver in och möts av Lina, brasiliansk kvinna, 43 år gammal. Hon såg ut precis som i annonsen och var väldigt trevlig. Var väldigt nervös nu men hon talade med en lugnande röst. Varför blev jag ens nervös? Blir ju aldrig det när jag pratar med tjejer, men det gjorde saken spännande. Hade förberett mig för att vara tvungen att köra en timme enligt annonsen men hon frågade om jag ville ha 30min vilket jag tyckte räckte. Det tog hon 50€ för vilket faktiskt kändes ärligt gjort av henne av någon anledning.

Hon ledde in mig i badrummet och pekade på en bidé och sen på mitt skrev och sa ”wash”. Tvättade mig och la mig sedan på sängen. Väntade på henne medan hon tvättade sig och tankarna snurrade lite. ”Jaha, nu är det jag och Paolo alltså.”

Hon klev in helt naken och klev upp på sängen. Tog tag i min kuk och började suga utan kondom. Hon avbröt kort och frågade om jag ville slicka henne men jag avböjde. Hon sög helt okej och jag började känna att jag var på väg att komma så jag bad henne rida mig. Sagt och gjort så åkte kondomen på och började hon rida mig. Vi bytte ställningar och körde missionär, doggy och sen red hon mig. Kände att jag inte höll på att komma vilket hon märkte. Hon klev av , tog av kondomen och började suga av mig för kung och fosterland. Kändes riktigt bra faktiskt. Jag höll på att komma och varnade henne såklart men hon var redan med på noterna och släppte min lem precis när jag kom. Hon hämtade våtservett och gav mig så att jag kunde torka av mig.

Vi prata lite, sen duscha jag och tog på mig kläderna. Sa adjö och kysste varandras kinder.

Sammanfattning: Nu har jag levt ut två fantasier. En äldre kvinna och köpa sex och jag känner faktiskt att jag verkligen har missat något här vad gäller sexköp. Tyckte genuint om upplevelsen och jag kommer köpa igen(vilket jag gjorde)

Utseende: 5/10. Hon såg okej ut för sin ålder men hade tatueringar vilket jag inte riktigt gillar.(vet att jag är kräsen)

Sex: 6/10. Hon var bra men jag själv hade svårt att slappna av.

Kan skriva fler recensioner om ni kände att det var läsvärt. Tills dess önskar jag er en god fortsättning.

Ta det försiktigt för det är väldigt lätt att bli hooked på detta, speciellt om du har bra upplevelser vilket du verkar kunna få till eftersom du verkar ha tillräckligt med både utseende, charm och pengar.
Citera
2022-01-17, 07:52
Moderator
BlueSwedes avatar
Jag har raderat ett antal inlägg som var OT och absolut inte relaterad några recensioner.
/Mod
Citera
2025-06-09, 11:09
Medlem
Jag testade två tjejer igår. Jag önskade att jag hade samma erfarenhet som TS. Ingen av dessa tjejer ville inte dusha innan och den ena använde plasthandskar under hela akten.

Var kan jag hitta seriösa tjejer? Vart hittar ni dessa tjejer?
Citera
2026-01-06, 08:03
Medlem
Det jag skriver nu utspelar sig i olika tidsperioder sen senast. Så om du upplever att jag hoppar i tid eller dylikt så är det för att jag vill ha det så.

Intro del 1:

Då är vi tillbaka efter något år. Hur ska jag beskriva senaste året. Jesus alltså. Utöver COVID dök kriget upp vilket i stort nästan tagit död på företaget. Utöver det så var jag med i en frontalkrock med lastbilen vilket jag förvisso överlevde men det skapade mig ett diskbråck bland annat. Har fått kämpa sjukt hårt och tyvärr behövt säga upp folk till gränsen att jag varit ensam i några månader trots diskbråck. Det finns ingen hjälp för oss som driver själva riktigt på utan det är bara att kötta.

Har fokuserat på Sverige i några månader och ärligt talat har det varit rätt tufft och jag har inte haft en ledig vecka sen senast utöver sjukhusbesök i några månader. Men jag är glad att jag lever. Nedan följer egentligen några händelser som skett sen senast.

För övrigt så jobbade jag till och med julafton och nyår 23-24 i en lastbil mellan Sthlm och Luleå innan olyckan. Allt för att överleva typ. Det har börjat vända på senaste och återigen har jag börjat få lite körningar till Europa igen. Det kommer nog vända tror jag. Men jag önskar inte ett diskbråck till någon alls. Men jag har återanställt en kille som kör åt mig vilket har lett mig till senaste resa. Fyfan vilken lyx. Kommande recensioner är en sammandragning från sista året eftersom jag inte vill outa mig. Men jag kommer skriva efter eller innan krocken så kan ni kanske förstå min vardag.

Del 1:
Drog tillbaka till Spanien eftersom jag senast hade en helt fantastisk upplevelse där. Så jag drog till samma region igen lite för att hitta jobb igen med samma kund som förra gången men lite för att leva livet så jag planerade resan typ 50/50 vad gäller jobb/kul. Men framförallt så behövde jag få leva lite.

Nr 1:

Landade i Valencia och tog in på mitt hotel och skrev direkt till https://maxxagevlc.com. Stämde träff med Gabriella. Kom dit och leddes in på ett rum av en värdinna. Det luktade sjukt mycket rök på rummet vilket drog ner feelingen lite. Nåja Gabriella dyker upp och ser ut ungefär som på fotona fast med tandställning vilket passade henne. När vi börjar så inleds det med att hon sätter på någon sjukt irriterande latinomusik och därefter börjar suga av mig väldigt halvhjärtat med kondom. Under avsugningen plingar telefonen konstant och hon avbryter då och då för att kolla den.
Vi kör sedan missionären och sedan bakifrån. Hon har en helt fantastisk rumpa vilket höjde upplevelsen men det eviga plingandet i telefonen var sjukt irriterande. Klockan ringer och jag har inte kommit.

Pris: 60€ för 30min

2/10 skulle jag ge det men enbart pga hennes rumpa. Alltså hade lika gärna kunnat krångla med tinder eller stannat hemma. Lite ofräsch plats och ganska dålig upplevelse. Hade undvikit faktiskt. Kommer inte gå tillbaka.

Däremellan körde jag en dag med Tinder vilket slutade väldigt lyckat med en helkväll med en mamma vars man rest bort. 😅

Nr 2:

Nåja dagen efter tog mig till en restaurang och njöt av en riktigt fin måltid. Maten är 10/10 helt klart. Vilade lite på hotellet och jag hade ju bestämt mig för att prova flera kvinnor en kväll och skrev därför till https://soulvalencia.es. Tänkte först att jag skulle boka något men när jag skrev verkade det mest bara vara att dyka upp enligt chatten. Vilket enligt mig verkade lovande. Plingar på någon porttelefon och får gå upp för några trappor. Möts av en trevlig värdinna återigen som var väldigt härlig som var den som tog emot pengar. Men återigen en ganska kraftig rökdoft vilket drog ner stället. Leds in till ett rum där jag ombads att vänta och hon frågar mig om jag vill ha en drink.

Trevligt? Beställer en GT vilket kommer ganska omgående medan jag hör några människor göra sig i ordning utanför. Men vadå en bra GT på den här bordellen ?

Ett antal damer kliver in var för sig och presenterar sig. Som nummer 5 typ kliver en kvinna som jag direkt får sån jävla sensuell kontakt med. Herregud. Fixade läppar, fint svart hår, lite sexiga tatueringar och helt perfekta c-kupor.. Värdinnan kommer in och frågar vem jag vill ha och hur länge och tar emot pengar för 30 min. Jag tänkte att det borde räcka med tanke på doften på stället.

Men till slut kommer Celeste in, jag blir som en tonåring när jag ser henne. Jag och Celeste klickar riktigt bra faktiskt och vi skämtar och skojar innan vi kommer till det. Celeste sög av mig med kondom och med VÄLDIGT mycket ögonkontakt vilket var väldigt sexigt. Därefter följde ett samlag som var riktigt riktigt härligt. Mycket ögonkontakt både i missionären men även via spegel i doggystyle och stundtals blev det naturligt att hångla, ja så blev det. Vi kollade varandra i ögonen och hade inte sex längre utan det var verkligen att älska med varandra. Ja vad fan händer liksom?

Kunde tyvärr inte komma och när tiden var slut så insisterade jag på 30 min till. Värt varenda krona.

Jaha session två då tänker ni….. Ja som jag nämnt ovan har det varit rätt svårt och helt plötsligt hade jag ett enormt behov av att prata av mig. Det hade varit jobbigt i livet helt enkelrum tydligen.
Jag och Celeste hånglade lite, pratade och lyssnade på musik och hon spelade sin favoritmusik som visade sig stämma med mig. Nåväl, blev inte ett ligg för den halvtimman men ärligt så var det värt pengarna. Behövde tydligen bara ha livsråd av en okänd kvinna från Mexiko just där och då. Jag ångra inte en enda krona där. Upplevelsen med Celeste är helt fantastisk, herregud vilken kontakt vi hade när vi låg. celeste

Sex: 10/10
Ställe: 7/10 luktade märkligt men diggade stämningen plus att det ingick GT var ändå ett plus.
Pris: 60€ för 30. Således totalt 120€ varav 60 för en självpåtagen session med terapeut. ( ändå en billig terapeut?). Nästa gång hade jag nog kört 45/60 minuter istället kanske för att minska hetsen.

Nr 3:
Jag skulle sätta mig i en taxi till Torrevieja där jag tidigare haft lite äventyr men en yngre tjej men jag tänkte att jag ville ha lite kul till.

Tog kontakt med https://www.felinavalencia.com/en som verkade vara lite dyrare, 95€ för 30 min. Hade bokat med en av tjejerna låt oss kalla henne Simone. Ringer på i vanlig ordning och släpps in av en värdinna. Ett mycket fräscht ställe. Välstädat och väldesignat. Än så länge bra. Ingen rökdoft här inte.

Leds in i ett rum som är mycket fräscht men väl där säger värdinnan att Simone tyvärr blivit dubbelbokad. (Jaha vad nu då? Magkänslan är fan dålig nu. Aja nu är här jag här så nu provar vi.)

Återigen leder hon in flera damer och alla var mycket fina. Den sista som klev in var inte den vackraste av de som klev in men jag upplevde kemin mellan oss mycket god. Clara hette hon och när hon klev in i rummet var hon riktigt sprudlande. Frågade om jag ville ha något så jag beställer igen en GT. Fick återigen en bra GT. (Vad är grejen med bordeller och schyssta GT?)

Nåväl. Clara började runka av mig medan vi hade ett roligt trevligt samtal om allt möjligt. Clara har uppenbarligen pluggat och levt. Hon frågar om jag vill bli avsugen utan kondom vilket kostar 50€ utan att vara ”selling” så jag slog till på det. Hon börjar suga och har en riktigt speciell teknik när hon suger. Svårt att förklara men då och då stannar hon vid ollonet och göra några snabba sug som påminde om ljudet från en velicoraptor. Mycket sexigare än jag beskriver det som. Sen ligger vi lite olika ställningar och det känns riktigt riktigt bra särskilt eftersom jag inte kommit på ett tag. Mycket ögonkontakt även med Clara

Efter ett tag tittar hon upp och frågar om jag vill ha prostatamassage. Min senaste resa byggde på att prova nya saker så nu slog jag till igen. Men det slog mig ändå; Vad fan innebär det ?.Jag har ju hört om det men vad fan är det här? Jag ber Clara om en till GT, de var ju ändå riktigt bra.

Clara berättar om en kurs hon gått i Japan i att smeka just prostatan. Jag tänkte att nu kör vi. Jag skiter i vad det kostar. Jag kommer tjäna igen allt jag spenderat hela den här resan på jobben här. Tycker jag inte om det så tycker jag inte om det typ?

Clara börjar långsamt leta sig in i mig medan hon suger av mig utan kondom medan hon gör sin prostatamassage och det här var riktigt jävla häftigt. Inte riktigt min grej men jag kan fatta att folk gör det här.
Clara frågar sedan om jag vill ha ett rimjob och återigen så är jag ju tveksam. Men, jag vill ju prova att leva lite och jag har aldrig provat det här. Nu kör vi fan.

Clara kör på med både tunga, fingrar och händer där bak samtidigt som hon runkar av mig tills jag typ inser att det här inte riktigt är för mig helt enkelt. Nåväl. Efter det ligger vi i lite olika ställningar tills tiden är slut. Kom tyvärr inte nu heller. Men jag skyller lite grann på tidigare nämnd mamma som nog tömt det mesta

Sexet med Clara var riktigt kul. Jag har aldrig provat det här och jag upplevde det inte som att Clara försöktr trycka på mig saker utan det kändes ändå naturligt.

Clara 10/10. Inte Celeste i kontakt men gud vad kul vi hade. Riktigt kul experiment.
Stället: 8/10. Det som drar ner är att jag inte fick den jag ville ha men det var väldigt rent och fräscht. Skulle absolut gå tillbaka.
Pris 90€ för 30 min. Jag tror jag spendera cirka 400€ för alltihop kanske? Jag räknade fan inte och det är precis så jag ville ha det.

Jag rekommenderar Valencia skarpt för äventyr generellt men även som besök för en foodie som gillar trevliga matställen.

Stay tuned för del 2.
Citera
2026-01-12, 23:14
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Tack för härlig recension! Ser fram mot del 2!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in