2022-01-12, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det er flere som har nevnt at mediene "vet mye mer" som de ikke skriver om. Foreløpig.

Kanskje det kommer mer detaljert informasjon senere en gang? Når saken er blitt løst.

Det er nytt for meg. Har du link.

Skal se hva jeg finner.
Taxisjåføren bekrefter ihvertfall at han har kjørt NOEN hjem til SV4.

"Taxisjåføren som kjørte ekteparet Hagen hjem til Sloraveien på Fjellhamar i Lørenskog, beskriver en helt vanlig tur.

– Jeg husker ikke så mye nå, det er lenge siden, men jeg kan ikke huske at det skjedde noe spesielt på den turen, sier taxisjåføren til VG. Han er avhørt av politiet."

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dOeP2J/venneparet-til-vg-slik-var-anne-elisabeths-siste-kveld-foer-hun-forsvant
Citera
2022-01-12, 22:16
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Det er flere som har nevnt at mediene "vet mye mer" som de ikke skriver om. Foreløpig.

Kanskje det kommer mer detaljert informasjon senere en gang? Når saken er blitt løst.

ja och det är också konstigt, okej att media inte skriver fragment av berättelser men vid det här laget borde det vara möjligt att gräva fram några fler berättelser som kunde ha publicerats...
Citera
2022-01-12, 22:22
Medlem
1,5 time for å tørke opp vannsøl på badet, tross tidsbruken ble han heller ikke ferdig

"Hallo i hytten".. Ett bad er ett våtrom, ett våtrom har selvfølgelig en sluk. I våtrom som inneholder ett badekar er sluket er gjerne under, eller rett ved siden av badekaret. Dersom badekaret overfylles og renner over, så renner det langs den ene sideveggen på karret, ned på gulvet og i sluket

Med mindre TH har helt sement i sluket
Citera
2022-01-12, 22:25
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
1,5 time for å tørke opp vannsøl på badet, tross tidsbruken ble han heller ikke ferdig

"Hallo i hytten".. Ett bad er ett våtrom, ett våtrom har selvfølgelig en sluk. I våtrom som inneholder ett badekar er sluket er gjerne under, eller rett ved siden av badekaret. Dersom badekaret overfylles og renner over, så renner det langs den ene sideveggen på karret, ned på gulvet og i sluket

Med mindre TH har helt sement i sluket

eller så hände det faktiskt inte förrän den 31 och ingen torkade upp det...
Citera
2022-01-12, 22:31
Medlem
bajsmolns avatar
Hvem er MB?
Citera
2022-01-12, 22:32
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajsmoln
Hvem er MB?
kontorsdamen på Futurum...
Citera
2022-01-12, 22:38
Medlem
bajsmolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
kontorsdamen på Futurum...
Ok, takk!
Citera
2022-01-12, 23:32
Medlem
bajsmolns avatar
Når snakket AEH med MB, og er det sikkert at AEH fortsatt var i live da?
Citera
2022-01-12, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajsmoln
Når snakket AEH med MB, og er det sikkert at AEH fortsatt var i live da?

MB skal ha ringt fra Futurum 08:44 til AEs mobil, anropet ble ikke besvart, AEs mobil ringte tilbake til MB 08:45, de skal ha snakket i 11 minutter, blant annet om hvor mange timer AE hadde jobbet i forbindelse med lønnskjøring den siste i mnd, den 31. oktober, samtalen ble avsluttet 08:56.

Om AE var i live da eller ikke, er det delte meninger om. Jeg tror ikke hun var i live, og at samtalen ble forfalsket ved hjelp av stemmekloning.

Mange andre her mener at AE var i live og at hun ringte og snakket med MB selv.

Vi vet jo ikke helt sikkert hva som skjedde. Utover at oppringingen og samtalen er dokumentert av telefonoperatørene.
Citera
2022-01-13, 00:43
Medlem
Enneagrams avatar
Citat:
MB skal ha ringt fra Futurum 08:44 til AEs mobil, anropet ble ikke besvart, AEs mobil ringte tilbake til MB 08:45, de skal ha snakket i 11 minutter, blant annet om hvor mange timer AE hadde jobbet i forbindelse med lønnskjøring den siste i mnd, den 31. oktober, samtalen ble avsluttet 08:56.

Om AE var i live da eller ikke, er det delte meninger om. Jeg tror ikke hun var i live, og at samtalen ble forfalsket ved hjelp av stemmekloning.

Mange andre her mener at AE var i live og at hun ringte og snakket med MB selv.

Vi vet jo ikke helt sikkert hva som skjedde. Utover at oppringingen og samtalen er dokumentert av telefonoperatørene.

Kan 31.10 være valgt bevisst som dato? Om TH skulle stå bak denne grusomme handlingen, visste han kanskje at MB brukte å ringe om timeliste den siste i hver måned. Da kunne en «skuespiller» eller en dame med ganske lik stemme som AH, klare å narre MB. Derfor var det kanskje viktig at TH var i bakgrunnen for å sufflere om nødvendig?
Citera
2022-01-13, 01:10
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enneagram
Kan 31.10 være valgt bevisst som dato? Om TH skulle stå bak denne grusomme handlingen, visste han kanskje at MB brukte å ringe om timeliste den siste i hver måned. Da kunne en «skuespiller» eller en dame med ganske lik stemme som AH, klare å narre MB. Derfor var det kanskje viktig at TH var i bakgrunnen for å sufflere om nødvendig?

Ja dagen är vald speciellt för att det ska fungera enligt plan, TH visste nog att MB skulle ringa för att få reda på TEH:s kontonummer,
men som många nämnt tidigare är det konstigt att MB ringer AEF för att få reda på TEH:s kontonummer, försökte kanske MB ringa TEH innan hon ringde AEF men utan att få svar?
Citera
2022-01-13, 01:16
Medlem
Enneagrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Ja dagen är vald speciellt för att det ska fungera enligt plan, TH visste nog att MB skulle ringa för att få reda på TEH:s kontonummer,
men som många nämnt tidigare är det konstigt att MB ringer AEF för att få reda på TEH:s kontonummer, försökte kanske MB ringa TEH innan hon ringde AEF men utan att få svar?

Etter det jeg har forstått (lest meg til), var sprørsmålet hvor mange timer AE hadde jobbet på Futurum siste måned. Muligens også hvor mange timer TEH skulle lønnes for.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in