2022-01-11, 22:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Ännu ett platt avsnitt.

Öh de mest intressanta var väl att gröten var äcklig. Nä skojar.

Josefine fick lite mer tv-tid idag. Hon är snygg men tvek att hon är intresserade av en incel likt mig.

Levin börjar störa sig på Alex eftersom han har låg arbetsmoral. Alex ser det i sin tur som en taktik. Han vill få folk att störa sig på honom så han blir vald i tinget. I tinget vill han visa sin storhet så han framstår som cool. Konstigt. Kanske en ursäkt om han skulle åka ut.

Josefin blev förövrigt vald till första-kämpe. Tråkigt eftersom hon är snygg. Dagens första-kämpeval var förövrigt väldigt svårtippat eftersom man knappt känner deltagarna.

Verkar som om Keshia, Bella och Kalle hittat varandra och det finns potential för en pakt. Det är ju paktande som är intressant eftersom de öppnar upp för svek och dylikt.

Det var förövrigt första gången jag såg Keshia idag. Hon har kanske ”flammrat” förbi någon gång men jag har inte uppfattat henne förrän idag.

Kalle har skön stil med att han vill att uppdragen ska faila så det blir dålig stämning. Sånt gillas för oss tv-tittare.

Levin och Bella har en potentiell love-story. Ska detta bli något paradise hotel-liknande? Ifjol var det lite snack kring Jennifer och Alexander Kacanicklics bror men det var inte så seriöst.

Förra året vill jag minnas att någon stal smör och även då var Jennifer inblandad. I år har Levin, Keshia, Kalle och Balle stulit morötter.

En annan potentiell konflikt är väl det där att Victoria vill ha sovmorgon.

Det känns som produktionen är allmänt ”svag” och deltagarna är rädda. Ingen förutom möjligen han Kalle kommer våga agera på ett sätt som riskerar att öppna upp för konflikt. Istället är det mycket skitsnack.

Men klart, om de skulle faila ett uppdrag så kan Victorias sovmorgon-förslag balla ur. Men högst tveksamt.
Håller med om att det än så länge är väldigt platt. Tycker inte det finns några roliga karaktärer. Var är personligheterna? Inte tjafsputtarna utan personligheterna. Jag hoppas att det finns några roliga människor när det äldre gänget ska in.
Citera
2022-01-11, 22:10
Medlem
Hon den tatuerade var först arg över matsstöld men när visade sig att Levin var inblandad då skrattade hon istället för att visa ilska.
Citera
2022-01-11, 22:21
Medlem
Har aldrig sett serien, knullas det något? Får man veta/se något smaskigt eller är det mest bara trams?
Citera
2022-01-11, 23:07
Medlem
picapicans avatar
Det behövs en karaktär som "Patatis" för att lyfta detta.
Citera
2022-01-11, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Har aldrig sett serien, knullas det något? Får man veta/se något smaskigt eller är det mest bara trams?

Kan kanske förekomma snuskerier på Farmen men inget som tar sig vidare till TV:n och oss tittare. Är ett rätt oskyldigt program. Men det kanske det måste vara för att få sändas kl 19.30 på TV4 också.

Ett tips är att börja titta en av de gamla säsongerna, de var bättre. Jag har precis kollat klart på säsong 1 och börjat på säsong 3.
Citera
2022-01-11, 23:23
Medlem
Enmansdemos avatar
Alla kvinnor som använder ordet "facking" för att beskriva något är stor varnings-flagg,
(Att snubbarna har bakåtvänd-keps tyder också på en matchande jämlike) att tjejerna här attraheras av killar som är laidback, som tar initiativet till att närma sig dom, samt inte tar allting på så himla stort allvar är lika avtändande att höra, och ja förstår att snubbar väljer incell-livet framför att leva ett gråttliv/grottliv
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-01-11 kl. 23:33.
Citera
2022-01-11, 23:42
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Hon den tatuerade var först arg över matsstöld men när visade sig att Levin var inblandad då skrattade hon istället för att visa ilska.

Skådespel väl med tanke på att hon var en av tjuvarna... (Levin, Keisha, Kalle, Bella).
Citera
2022-01-11, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Håller med om att det än så länge är väldigt platt. Tycker inte det finns några roliga karaktärer. Var är personligheterna? Inte tjafsputtarna utan personligheterna. Jag hoppas att det finns några roliga människor när det äldre gänget ska in.

Det är väl på väg in fler såg jag i deltagarna farmen 2022.. Men vänta någon vecka när dom är trötta och inte ätit bra då kommer de börja bråkas.
Citera
2022-01-12, 02:40
Medlem
Tycker den enda som är någorlunda rolig att kolla på är Alex, han har nåt, kan inte sätta fingret på vad det är men det finns nåt där.
Han verkar köra sitt eget race, ser han aldrig med dem andra (verkar tycka alla där är dumma i huvudet) och har en helt egen taktik (att få så många amuletter som möjligt).
Tror dock han kommer faila hårt i kunskap då han inte har någon erfarenhet av ”farmen”-liv.
Citera
2022-01-12, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnatte112
Tycker den enda som är någorlunda rolig att kolla på är Alex, han har nåt, kan inte sätta fingret på vad det är men det finns nåt där.
Han verkar köra sitt eget race, ser han aldrig med dem andra (verkar tycka alla där är dumma i huvudet) och har en helt egen taktik (att få så många amuletter som möjligt).
Tror dock han kommer faila hårt i kunskap då han inte har någon erfarenhet av ”farmen”-liv.

Håller med. Han är rätt rolig
Citera
2022-01-12, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Ännu ett platt avsnitt.

Dagens avsnitt är om möjligt, ännu mer ointressant. Händer ingenting och gänget har inget intresse av att göra något. Sova sova sova.
Citera
2022-01-12, 19:21
Medlem
XtraXs avatar
Får de döda vilda djur? Om nån tex skulle veta hur man gör snaror och fånga en hare eller två. För mat verkar du ju inte ha ett överflöd av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in