Citat:
Ursprungligen postat av
ShyPooper
Det kan vi vara helt överrens om. Du har helt rätt. Jag rättfärdigar inte det han har gjort på något vis. Han är uppenbarligen utvecklingsstörd när han är full och laddad. Men samtidigt tror jag inte att han kommer bli dömd oavsett. Man undrar ju vad hon tänkte i ögonblicket som hon lät honom följa med in på toaletten, dra en massa ladd samtidigt som hon tar av sig trosorna och sätter sig och pissar framför honom? Det är ju inte allt för långsökt att hon faktiskt ville ligga men att han var lite hårdhänt för hennes smak?
Hon kanske hade tänkt att stanna vid lite hångel med detta djur, men eftersom han verkar tro att han är Guds gåva till kvinnan på denna jord, så tar han nog det han vill ha med de medel han vill.
Han fixar ju inte ens att vara trogen sina flickvänner. Det är ingen respektfull eller mogen man precis vi har att göra med här, utan en 30-årig loser som drar ladd på en bar-toa. Kom igen! Patetiskt så det skriker om det.
Om han nu inte skulle bli dömd för våldtäkt, så borde han bli dömd till uppläxning så han kan skaffa sig en bättre kvinnosyn.
Man hade ju önskat att en person som anser sig vara offentlig, hade lite mer vett i skallen och faktiskt använder sin "offentlighet" till något bra, värdefullt och som gör avtryck.
Och då menar jag inte i form av blåmärken i tjejers gomar där han trycker in sin balle