2022-01-10, 20:48
Medlem
Yxmannen högg sig med mening för att bli utmanad och hamna på Torpet.
Citera
2022-01-10, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorkherren
Förmodligen inget grovt för han verkar ha ett arbete där man behöver visa utdrag från brottsregistret. Det räcker väl att vara vittne för att hamna på lexbase mfl.
Fast det står ju "där Levin åtalats".
Så kan väl mrKoll knappast skriva om man är vittne annars riskerar väl mrKoll:s ansvarige åtal för förtal?
Citera
2022-01-10, 21:02
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Vad har en vettig typ som Levin trasslat in sig för typ av brottmål?
” Åtal, domar och rättsprocesser
Levin är förekommande i mål. Ett eller flera ärenden avser brottmål där Levin åtalats vid en eller flera domstolsinstanser."
Innehav för eget bruk eller vad?

Jag känner honom inte personligen på det sättet att jag kan yttra mig om det.
Tror dock, baserat på den tid han fick i synkarna i dagens avsnitt att han kommer att vara kvar en stund. De brukar inte fokusera så mycket på de som åker hem först.

Kan bara hålla med många av er andra gällande Kalle, han verkar vara en lat fegis som inte kan stå upp för sina egna åsikter och val. Vid flera tillfällen hängde han bara omkring när andra jobbade på, sådant brukar inte uppskattas.
Citera
2022-01-10, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Kan du se bilden framför dig när han släpa hem nyhuggna granen bakom sig som om den vore en kvinna
Har nog svårt att se honom släpa sig själv hem utan last....
Fast han kanske är produktionsbolagets favorit i klipprummet så att han får en negativ framtoning som gör att vi hänger kvar framför skärmen i vår längtan att se honom slokörat lämna Farmen för gott.
Citera
2022-01-10, 21:14
Medlem
Zyxel04s avatar
Känns som dessa vardagar-avsnitt kan bli ganska tråkiga med ingen riktig handling.

Det mest dramatiska idag var väl ”bråket” kring om de skulle vattna potatislandet eller inte. Levin var väldigt skeptisk mot de samtidigt som de andra ville göra det. Kändes som om Cecilia och Viktoria var mest positivt inställda till idéen.

Kanske kan bli en love-story mellan Levin och hon Bella. Lol.

Det verkar som om Kalles plan redan fallerat. Hans plan var att försöka styra de andra deltagarna men samtidigt göra detta mer ”indirekt”. Syftet var att de andra inte skulle ”fatta” att han är den egentliga dirigenten bakom ”allt” eftersom de skulle ses som hotfullt. Det har misslyckats eftersom de andra redan pratar om att det är han som styr allt.
Citera
2022-01-10, 21:55
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Noterar även att Flashbacks största idiot givetvis kommit in i tråden, att man aldrig ska få slippa den bajskorven...
Tack! ni slipper aldrig mej! (själv-exponerad smajley)

Citat:
Ursprungligen postat av farling
Han som högg sig i benet - vilket pucko! Om man nu ska yxa sig själv med ett rostigt verktyg bör man ju iallafall tacka ja till en stelkrampsspruta, förstår verkligen inte varför han inte tog den?
Nej han gick bakom ryggen på läkaren och anförtrodde enbart sin kognitiva slutledning med oss tittare https://imgur.com/a/NtV3CMr
han hade tackat ja till att få injicerad stelkramp
(han är nog bara före sin tid, kan tänka mig att vissa sjukdomar med diametralt lealös patogenes kommer kunna botas! genom att injicera andra sjukdomar) om det inte vore för att läkaren skulle utdela hjärtstopp till en chaosig patient istället, så då fick han turligt nog en annan lyhördare läkare som gav honom poliospruta i huvudet istället

Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
1. De fick i alla fall ett fint hus. Känns som Farmen får finare hus för varje år.
2. Dass-diskussionen höll på att ge mig ett mentalt sammanbrott.
3. Jag har sett Kalle i de tidigare programmen han varit med i, och jag kommer få kämpa med honom.
Vill du beskriva varför? jag har redan gjort det och trodde jag satt här allena
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-01-10 kl. 21:57.
Citera
2022-01-10, 22:14
Medlem
Erki122s avatar
Skulle man be Kalle gå ut i skogen och hämta en björk till midsommar, då skulle han garanterat komma hem med en gran.
Citera
2022-01-10, 22:49
Medlem
Citat:
Jag är tydligen ensam om att finna det anmärkningsvärt att ingen skakade på huvudet och tycktes finna dass-diskussionen med 3 hinkar för kiss, bajs & spy ovärdig & ointelligent

Håller med. Mycket illa Hoppas huset står kvar i slutändan.
Senast redigerad av Agoldenage 2022-01-10 kl. 22:52.
Citera
2022-01-10, 22:51
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Känner igen Kalle. Har inte han varit med i Paradise Hotel eller Love Island?
Mycket möjligt. Kalas-Kalle har iaf tidigare medverkat i Robinson Love Edition.
Citera
2022-01-10, 22:59
Medlem
Citat:
Vill du beskriva varför? jag har redan gjort det och trodde jag satt här allena

Nämen alltså vad var det för diskussion? Nu är jag ingen expert på utedass men de kunde ju inte ens enas kring hur många hål det fanns. När de sen började prata om hur de skulle "dela upp" hålen, blev man ju nästan rädd...
Senast redigerad av Hallonsylten1 2022-01-10 kl. 23:58.
Citera
2022-01-10, 23:28
Avslutad
Årets mest onödiga deltagare är Kalle. Så sjukt irriterande, mundiarre utan att ha något vettigt att säga. Varför låter Cissi honom dominera i valen? Vekt. Alexander och Niklas verkar båda vettiga, även elektrikern och Levin känns ok. Tjejerna är väl mestadels vettiga också.

Ska bli spännande att se vilka som blir profiler. Just nu är det bara Kalle som utmärker sig, och då på ett negativt sätt. Man vill bara klippa till honom när han drar igång. Enda trösten är att jag tror han åker rätt snabbt, efter storbondeveckan. Man har inte riktigt fått reda på om det är någon som mörkar gedigna kunskaper för att inte vara ett hot. Kul med ny säsong!
Citera
2022-01-11, 00:02
Medlem
tastass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Recycling ligger i tiden.
Rätt vad det är kommer nog Paolo o Gutta igen.....

Sist jag såg Gutta satt han i rullstol och såg inte så pigg ut, skulle förvåna mig om vi får se honom nå mer i Farmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in