2022-01-11, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Är hon helt utan skuld tror du?

misuppfattade frågan. GM förra fru är inte inblandad i detta.
Citera
2022-01-11, 15:26
Medlem
Kanske BO tidigare sålt sex, i småskalig omfattning och hade oturen att få GM som kund. Han fick en hållhake på henne och hotade med att outa henne o.s.v.
Citera
2022-01-11, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solitus
Vet inte.

Men min gissning är att GM har hittat en hållhake och använde den för utpressning. Kanske att BO har sålt sex tidigare? Hur dom har kommit i kontakt med varandra vet jag inte heller.

Men större delen av pengarna lär ju ha kommit från BO belåning/försäljning av huset.

Känner GM, men har inte haft kontakt med GM på flera år. Såg inte detta komma.

Vad vet du om BO?

Är hon kanske av samma bakgrund som honom?
Han hotade kanske med att avslöja hennes prostitution till turkiska parallellsamhället i Sverige?
Citera
2022-01-11, 18:23
Medlem
BoISarens avatar
Rubrik ändrad

//Mod
Citera
2022-01-11, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Är hon helt utan skuld tror du?

Ja hon och alla andra närstående är utan skuld allt han sagt ärhan vunnit pengarna. Han har barn med två svenska kvinnor. Stackars barn.

Rättegången börjar på torsdag o det står att den ska vara i 5 dar. Man skulle vilja vara med där men det är nog stängda dörrar för kvinnans skull! 😟[/quote]

Jag ska dit så inte stängda dörrar vad jag vet.
Citera
2022-01-12, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Vad vet du om BO?

Är hon kanske av samma bakgrund som honom?
Han hotade kanske med att avslöja hennes prostitution till turkiska parallellsamhället i Sverige?

Vet inget om BO
Citera
2022-01-12, 07:30
Medlem
R5As avatar
Och folk som tror att majoriteten av prostitution är frivillig.
Citera
2022-01-12, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fattafakta
Ja hon och alla andra närstående är utan skuld allt han sagt ärhan vunnit pengarna. Han har barn med två svenska kvinnor. Stackars barn.

Jag ska dit så inte stängda dörrar vad jag vet.

Då kanske det är värt ett försök! Är väldigt intresserad av hur allt började och vad idioten har att säga.
Citera
2022-01-12, 09:21
Medlem
Det är stängda dörrar så spar eran tid.
Citera
2022-01-12, 09:25
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Idiot.

Spenderade hela tonåren och åren efter 20 att slåss, var bra boxare och skickade ett par ut gängen från tensta, hässelby osv till akuten, det var innan akjutvapen. Gjorde lumpen i totalt två år med reservofficersutbildning och var allmänt aggressiv. På min sida av stan visste de flesta i min ålder vem jag var när jag gick i gymnasiet. Lyckades klara mig ifrån straff med ren tur ett par gånger, har två ärr efter knivskärning.

Vet inte hur du levt ditt liv men utgår ifrån att du har liknande bakgrund eller bättre så höga hästar som du sitter på.

Därefter universitet - jobb - familj - toppjobb

Spola fram 15år, dels har jag inte våldskapitalet.
Ja, jag kan köpa ett vapen och skjuta dom men blir då lagförd och lämnar fru och fyra barn ensamma.
Finns inget gäng jag kan ställa upp som skrämmer organiserad brottslighet.
Bränner dom mitt hus bränner dom allt jag har.
Det tar tid att bygga ett helt liv.

Bränner jag deras hyreslägenhet är fan så mycket svårare att göra obemärkt mitt i mörkaste tensta men säg att jag gör det då får dom en ny av socialen veckan efter.

Skall jag sitta på vakt hela nätterna tycker du?
Vill dom bränna skickar dom ju dit en 15årung med dunk 3 på morgonen som tänder på eller drar sin bomb.

Nu är 100% av min energi barnen och jobbet. Skall jag börja kriga med ett gatugäng går jobbet och familjen sämre.

Förstår du poängen?

Förväxla inte det med självförsvar och nödvärn.

Man kan alltid gå tillbaka till ett dog-eat-dog samhälle men det ligger 10-15 år fram i tiden om itvecklingen fortsätter. Försöker du sätta upp en beväpnad milis i området idag blir du lagförd direkt.

Klanerna ligger steget före
Ja det är besvärligt. Så då är det bättre att lägga sig platt tänker du? Ditt ordnade liv kommer inte vara så ordnat efter ett tag. Det du beskriver om ditt tidigare liv tyder på att du letade problem. Det är klart det blir problem då. Det är skillnad på att ta strid för att någon muckar med dig och ta strid när du, som i trådens exempel, blir sexslav om du inte gör något.
Citera
2022-01-12, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VStich
Det är stängda dörrar så spar eran tid.

Okej, kanske bäst så. Hur fick du veta det?
Citera
2022-01-12, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fattafakta
Okej, kanske bäst så. Hur fick du veta det?
Fupen är sekretessbelagd, alltså är rättegången stängd med hänsyn till BO och hennes anhöriga. Respektera det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in