2021-08-27, 17:28
Medlem
-Ines-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-03-01
Hon har tagit bort mig på Snapchat nu men inte från Tinder. Jag väntar tills imorgon och sedan skriver jag ett meddelande och ber om ursäkt samt skriver mitt nummer och sen en FÖRFRÅGAN om hon kan betala lite pengar. Tack för all hjälp ändå.

Neeeej, räcker det inte med att du har gett henne en pinsam historia att berätta för sina vänner livet ut? Dra inte upp pengarna
Citera
2021-08-27, 17:41
Medlem
Adelaides avatar
Du har indirekt kallat henne hora. Ja, det är klart hon sticker och slutar höra av sig efter det.
Citera
2022-01-11, 14:04
Bannlyst
Jag har inte pratat med tjejen sedan dess men hon jobbar på ica men inte i kassan tyvärr utan hon står alltid vid dom där självskanningsapparaterna. Själv handlar jag på coop för det ligger tvärs över gatan ett stenkast bort men jag funderar på att bli medlem hos ica så jag får självscanna. Hon kanske har glömt vår första dejt menar jag. Har haft koll på henne sedan den dagen och följer henne från ett fakekonto (min vanliga är buggad så hittar inte henne) och hon verkar inte ha kille.
Citera
2022-02-14, 16:24
Medlem
flashbackkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-03-01
Jag har inte pratat med tjejen sedan dess men hon jobbar på ica men inte i kassan tyvärr utan hon står alltid vid dom där självskanningsapparaterna. Själv handlar jag på coop för det ligger tvärs över gatan ett stenkast bort men jag funderar på att bli medlem hos ica så jag får självscanna. Hon kanske har glömt vår första dejt menar jag. Har haft koll på henne sedan den dagen och följer henne från ett fakekonto (min vanliga är buggad så hittar inte henne) och hon verkar inte ha kille.
Fan har suttit och garvat genom hela tråden, roligaste jag läst på länge, ditt jävla ess! TS, 100% hon har inte glömt er första dejt.
Citera
2022-02-14, 19:12
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackkalle
Fan har suttit och garvat genom hela tråden, roligaste jag läst på länge, ditt jävla ess! TS, 100% hon har inte glömt er första dejt.

hahaha herregud, råkade dyka in i denna tråd. Har du gjort något nytt move än TS?

Tror storyn har skrattats rejält om kring tjejmiddagarna.
Citera
2022-02-14, 19:17
Medlem
flashbackkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
hahaha herregud, råkade dyka in i denna tråd. Har du gjort något nytt move än TS?

Tror storyn har skrattats rejält om kring tjejmiddagarna.
Hoppas verkligen hon svarar, hon är ju så himla snygg och TS hade ju faktiskt spenderarbyxorna på sig!
Citera
2022-02-14, 19:22
Avslutad
Hon kom ut som hora. Vill du verkligen ha med henne att göra? Är det verkligen du som gjort bort dig? Hon trodde att hon skulle få 100 lax och när hon insåg att du lekte med henne drog hon skamsen iväg.
Senast redigerad av epadator 2022-02-14 kl. 19:24.
Citera
2022-02-14, 19:28
Medlem
Xpander-s avatar
Hon blev troligen arg för 100kr är ett skambud.
Citera
2022-02-28, 23:03
Medlem
rytaris avatar
du hade helt rätt och det kanske var bra att du frågade frågan, skulle inte spela någon roll för mig om en tjej säljer sig för 100 k eller en hundring, hora som hora, dessutom en picky och högfärdig hora
Citera
2022-03-06, 20:05
Medlem
Hahaha vilken rolig tråd. Jag hade lätt kunnat vara tjejen på dejten, så kul med lightpsykopater och se hur långt man kan driva med dem.
Men till er som tycker att det är ett horaktigt beteende, vad hade ens varit rätta svaret? Svara nej? Tror även de flesta snubbar sagt ja till 100tkr för en avsugning iaf.
Citera
2022-03-09, 21:54
Bannlyst
https://quoteinvestigator.com/2012/03/07/haggling/

Han är ett troll. Ge honom inga rektioner.
Senast redigerad av Xulitan 2022-03-09 kl. 22:32.
Citera
2022-03-21, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av less.is.bore
Hahaha vilken rolig tråd. Jag hade lätt kunnat vara tjejen på dejten, så kul med lightpsykopater och se hur långt man kan driva med dem.
Men till er som tycker att det är ett horaktigt beteende, vad hade ens varit rätta svaret? Svara nej? Tror även de flesta snubbar sagt ja till 100tkr för en avsugning iaf.
Det här är så jävla sant. Jag skulle fan ta 1:- för en avsugning, eller betala en krona eller 500:- eller ännu mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in