2022-01-11, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tastas
Sist jag såg Gutta satt han i rullstol och såg inte så pigg ut, skulle förvåna mig om vi får se honom nå mer i Farmen.

Han kommer garanterat med i nått klipp om han orkar.
Citera
2022-01-11, 00:40
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epidemiologen
Han kommer garanterat med i nått klipp om han orkar.

Varför skulle de ta med Gutta i något klipp bara tänker du?
Wincent ersatte ju honom för 5 säsonger sedan så det är nog högst osannolikt att han någonsin kommer tillbaka.
Citera
2022-01-11, 00:43
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Nämen alltså vad var det för diskussion? Nu är jag ingen expert på utedass men de kunde ju inte ens enas kring hur många hål det fanns. När de sen började prata om hur de skulle "dela upp" hålen, blev man ju nästan rädd...
Det handlar inte om hål för mig, jag förstod inte vad dom menar med hinkar, min erfarenhet av utedass är att man skiter rakt ner på ett jordgolv, inte i en upphängd spann nedanför rövhålet, men vi kanske bara var post-moderna futurister som prövade lyckan? med stampad jordgolv?

Också smyga in ett mognare citat från Naken Janne: "Mitt jobb var då nämligen
att ta hand om folkskiten" https://soundcloud.com/rally-kalle-759539065/ein-folk-ein-furher
Iår får vi drass med den förrymda folkskiten
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-01-11 kl. 01:24.
Citera
2022-01-11, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Varför skulle de ta med Gutta i något klipp bara tänker du?
Wincent ersatte ju honom för 5 säsonger sedan så det är nog högst osannolikt att han någonsin kommer tillbaka.

Har du sett återblickarna på 20-årsjubileumet? Klart han kommer tillbaka en sväng.
Citera
2022-01-11, 07:41
Medlem
Citera
2022-01-11, 07:53
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Vilka idioter som är med i årets säsong. Som han den där som inte fattade att man ska vattna potatislandet.
Citera
2022-01-11, 08:46
Medlem
Karppas avatar
Doulan var ju assnygg, blev förälskad meddetsamma. Hoppas hon inte åker ut i första taget.
För övrigt, skönt att det är vanliga människor med, inte som i Finska Farmen där alla är kändisar, allt för att locka tittare.
Senast redigerad av Karppa 2022-01-11 kl. 08:50.
Citera
2022-01-11, 09:43
Medlem
hazard simpsons avatar
Josefine vinner årets snyggfarmare😝
Citera
2022-01-11, 10:53
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Josefine vinner årets snyggfarmare😝

Hon ser ju ut som ett mongo med de kinesögonen och så anknäbb. Finns ingen snygg med i år. Varken manlig eller kvinnlig. Tråkig uppställning.
Citera
2022-01-11, 13:48
Medlem
Dagens avsnitt
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit

Citera
2022-01-11, 14:13
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Doulan var ju assnygg, blev förälskad meddetsamma. Hoppas hon inte åker ut i första taget.
För övrigt, skönt att det är vanliga människor med, inte som i Finska Farmen där alla är kändisar, allt för att locka tittare.
Har jag förstått det rätt? att du tänder på friskt ungkött

"Gerty Borg, 61, är en av deltagarna i Farmen 2022. Hon bor i Trelleborg där hon jobbar som doula."
Citera
2022-01-11, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Har jag förstått det rätt? att du tänder på friskt ungkött

"Gerty Borg, 61, är en av deltagarna i Farmen 2022. Hon bor i Trelleborg där hon jobbar som doula."
I genomsnitt är doulan medelålders(43)....
Doulornas pakt eller doulornas kamp?
Vad är sannolikheten att få tag på 2 doulor i en säsongs farmencasting(medveten sökning)?
Finns det olika skolor i den branschen, lite sunnidoula vs shiadoula, eller är det ett standardiserat skrå?
https://www.tv4.se/personer/victoria-verovic-larsson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in