2022-01-10, 21:03
Medlem
Nej dom har inte ett öppet förhållande. Undra hur Bella mår nu…
Citera
2022-01-10, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Jag har aldrig fel faktiskt. Jo förresten när jag trodde true romance var en dålig film. Jag hade fel. Väldigt fel. Här blir det frikännande. Är det bara känslokvinnor & betacucks i salen blir det ett par år. Om ens det, då han är en charmig blatte, ett par månader, då de är blöta i trosorna…

Du påminner om en bitter kille som hatar på kvinnor för att du inte får ligga, förmodligen därför du inte kan ta till dig forskningen som går emot dina partiska åsikter.

Jag förblir neutral i det kring Loco tills tingsrätten har gjort sitt.
Citera
2022-01-10, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesTrombley
Undra varför hans flickvän till synes lever på som om ingenting har hänt? Glada instastories dagarna i ända, "J <3" i profilen och samtliga bilder på honom kvar i flödet.

Chockad att FB inte fått tag i FUP ännu.

Kan ju va så att hon inte vill göra en stor grej av det på sociala medier? Bättre tjej än Bella får han inte, hon är så vacker och jordnära.. nu har han gjort bort sig
Citera
2022-01-10, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas17
Du påminner om en bitter kille som hatar på kvinnor för att du inte får ligga, förmodligen därför du inte kan ta till dig forskningen som går emot dina partiska åsikter.

Jag förblir neutral i det kring Loco tills tingsrätten har gjort sitt.
När/om du blir torr bakom öronen kommer du inse detta är självklarheter för dem som har erfarenhet av kvinnor. Incelen här är du som lyssnar på mamma & alla fina kvinnor. Gissar att du är liberalt lagd då ni alltid har så dåliga analyser/personkännedom.
Citera
2022-01-10, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
När/om du blir torr bakom öronen kommer du inse detta är självklarheter för dem som har erfarenhet av kvinnor. Incelen här är du som lyssnar på mamma & alla fina kvinnor. Gissar att du är liberalt lagd då ni alltid har så dåliga analyser/personkännedom.

Vad är det som är självklart? Att kvinnor falskt anklagar män för våldtäkt? Var är det empiriska stödet återigen? Finns inget belägg för det du säger överhuvudtaget, helt taget ur röven.

Falska anklagelser sker i en låg utsträckning om man tittar på hur det har sett ut överlag.

Om du vill gå runt och tro att de flesta hittar på att de har blivit våldtagna, gör det, men då besitter du ett kvinnoförakt som inte stödjs av något annat än din färgade, incel-liknande världssyn.

Om det känns bättre att ljuga för dig själv så får du göra det. Du har även rätt att tro att jorden är platt om du så önskar. Nej, incelen är den som hatar på kvinnor och ignorerar forskning pga. personliga upplevelser. Du besitter ett ihärdigt förnekande av fakta som inte har något empiriskt stöd, detta måste bero på dina negativa upplevelser med kvinnor, du har en färgad syn.

Eller tror du att personen som är i konstant förnekelse är den som får kvinnor hela tiden och kan tolka forskning? Givetvis inte, ljug inte för dig själv, du lurar ingen förutom dig själv i slutändan.

Klart jag inte hatar kvinnor, varför skulle jag? Du gör det dock. Jag försvarar ju dem, incels hatar kvinnor.

Du kan ljuga för dig själv men att du inte direkt är en casanova med tjejer, det hör man på flera mils avstånd.

Ett märkligt obefogat hat, helt utan vetenskaplig förankring. Det är vad du besitter.

Den skällande hunden som skäller utan anledning är givetvis den ''säkra''?

Senast redigerad av Lukas17 2022-01-10 kl. 21:33.
Citera
2022-01-10, 22:22
Medlem
kukflashs avatar
Var ganska enkelt att lista ut vem målsägande är. Kollade upp henne på facebook och hon hade bilder som "värna om asylrätten" bilder på Palestinas flagga och HBTQ bilder.

Antar att Josef kommer åka dit så det ryker om det, har följt honom ett tag och han verkar ha aggressionsproblem.

edit; Men alltså förlåt

"Jag känner att jag inte kan säga nej för han har maktposition över mig. Han är känd och man och att jag är berusad. Han är dessutom mycket äldre än mig."
"Jag sa aldrig nej till något utan han sa typ gör det här, gör det här"
"Då kysste han mig. Jag tyckte väl att det var ganska häftigt. Jag är bara 19 och han är 25 typ. "
"Efter det så kysste han Hon säger att hon kysste honom tillbaka."

Visst man ska inte skuldbelägga offer och yada yada. Men ser ni inte problemet med såna här anmälningar?
Senast redigerad av kukflash 2022-01-10 kl. 22:33.
Citera
2022-01-10, 22:28
Medlem
knark-kungens avatar
När är rättegången?

Tror ni Josef har lipat i häktet?

Vad händer med hans tatueringsstudio, finns det någon som håller igång affärerna?
Citera
2022-01-10, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Var ganska enkelt att lista ut vem målsägande är. Kollade upp henne på facebook och hon hade bilder som "värna om asylrätten" bilder på Palestinas flagga och HBTQ bilder.

Antar att Josef kommer åka dit så det ryker om det, har följt honom ett tag och han verkar ha aggressionsproblem.

edit; Men alltså förlåt

"Jag känner att jag inte kan säga nej för han har maktposition över mig. Han är känd och man och att jag är berusad. Han är dessutom mycket äldre än mig."
"Då kysste han mig. Jag tyckte väl att det var ganska häftigt. Jag är bara 19 och han är 25 typ. "

Visst man ska inte skuldbelägga offer och yada yada. Men ser ni inte problemet med såna här anmälningar?

Vad heter hon?
Citera
2022-01-10, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TempoRoid
Jaha ännu en lögnerska alltså, det är då helt otroligt så mycket kvinnor ljuger i Sverige för att dom "ångrar sig".

Som att Josef behöver våldta och riskera detta, haha killen kan få hur många kåta svenska kvinnor som helst.

Nej, jag frågar som Alexander Bard: Hur mycket ska män ta egentligen innan dom inser att svenska kvinnor har blivit sjuka i huvudet?

Gråt inte så högt lille incel. Han är häktad på sannolika skäl och sitter på Kronoberg. Du kan vänta med din bittra litania om lögnerskor och sjuka svenska kvinnor tills rätten dömt av målet. Vaxa delfinen nu så att du kan slappna av och få ljusare tankar.
Citera
2022-01-10, 23:44
Medlem
AquaBears avatar
Vart kan ni läsa förhör i FUP:en som är upplagd? I dom 3 filerna jag laddat ner finns ingenting i princip. Konstigt
Citera
2022-01-11, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash

edit; Men alltså förlåt

hint om vad målsägande heter?
Citera
2022-01-11, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Gråt inte så högt lille incel. Han är häktad på sannolika skäl och sitter på Kronoberg. Du kan vänta med din bittra litania om lögnerskor och sjuka svenska kvinnor tills rätten dömt av målet. Vaxa delfinen nu så att du kan slappna av och få ljusare tankar.

Det var Lambertz med ett tag .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in