Citat:
Ursprungligen postat av
Raven2.0
När/om du blir torr bakom öronen kommer du inse detta är självklarheter för dem som har erfarenhet av kvinnor. Incelen här är du som lyssnar på mamma & alla fina kvinnor. Gissar att du är liberalt lagd då ni alltid har så dåliga analyser/personkännedom.
Vad är det som är självklart? Att kvinnor falskt anklagar män för våldtäkt? Var är det empiriska stödet återigen? Finns inget belägg för det du säger överhuvudtaget, helt taget ur röven.
Falska anklagelser sker i en låg utsträckning om man tittar på hur det har sett ut överlag.
Om du vill gå runt och tro att de flesta hittar på att de har blivit våldtagna, gör det, men då besitter du ett kvinnoförakt som inte stödjs av något annat än din färgade, incel-liknande världssyn.
Om det känns bättre att ljuga för dig själv så får du göra det. Du har även rätt att tro att jorden är platt om du så önskar. Nej, incelen är den som hatar på kvinnor och ignorerar forskning pga. personliga upplevelser. Du besitter ett ihärdigt förnekande av fakta som inte har något empiriskt stöd, detta måste bero på dina negativa upplevelser med kvinnor, du har en färgad syn.
Eller tror du att personen som är i konstant förnekelse är den som får kvinnor hela tiden och kan tolka forskning? Givetvis inte, ljug inte för dig själv, du lurar ingen förutom dig själv i slutändan.
Klart jag inte hatar kvinnor, varför skulle jag? Du gör det dock. Jag försvarar ju dem, incels hatar kvinnor.
Du kan ljuga för dig själv men att du inte direkt är en casanova med tjejer, det hör man på flera mils avstånd.
Ett märkligt obefogat hat, helt utan vetenskaplig förankring. Det är vad du besitter.
Den skällande hunden som skäller utan anledning är givetvis den ''säkra''?