2021-12-28, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nja, svarar vi på den. Jag skulle vilja påstå att det finns de som gökat så satans mycket heta brudar så att de inte går igång på vanligt sex längre.

Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Det där säger ingenting, det är lätt att tänka sig att en person som har mycket sex tillgängligt lätt blir sexuellt gränslös alt. får svårt att ta ett nej. Dessa diskussioner om tillgängligt sex är så tröttsamma att läsa då det inte har något med anklagelserna att göra och våldtäkt handlar sällan om lust/kåthet.

Ni har båda rätt

Jag väljer iallafall att tro stenhårt på oskyldig till motsatsen bevisats, den typen av tjej som blir upprörd och ångrar sig i efterhand och anmäler någon för våldtäkt är samma typ av tjej som är smutsig nog att ta mot kuk på en nattklubbstoalett
Citera
2021-12-28, 16:40
Medlem
Om det är något som blir tydligt i denna tråd är det att det finns fler än Josef som borde checka sin kvinnosyn
Citera
2021-12-28, 16:41
Medlem
Trasigatrosors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Hon är en PH-hoe.

Ännu smutsigare att han har knullat någon på toaletten på en nattklubb.....

Bra slynor knullas på toalett
Citera
2021-12-28, 16:46
Medlem
halaltarzans avatar
Var står det att han knullade BO på muggen då som många skriver?
Citera
2021-12-28, 16:48
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Ni har båda rätt

Jag väljer iallafall att tro stenhårt på oskyldig till motsatsen bevisats, den typen av tjej som blir upprörd och ångrar sig i efterhand och anmäler någon för våldtäkt är samma typ av tjej som är smutsig nog att ta mot kuk på en nattklubbstoalett
Men kvinnan är löngerska trots att detta inte bevisats?
Citera
2021-12-28, 16:48
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Men alltså har vi inte släppt myten om kvinnor som anmäler för våldtäkt för de ångrat sig eller vill ha ett förhållande? Om man ångrat sig hållet man väl käften och låtsats som det regnar? Vill man ha ett förhållande så kör man väl chanserna i botten om man anmäler?

Våldtäktsmän blir nästan aldrig dömda. Chansen att få någon oskyldig dömd för våldtäkt är ju absurt små. Varför skulle en kvinna vilja bli offentligt ifrågasatt och uthängd som lögnerska, slampa, hysterisk, efterhängsen och allmänt vidrig när sannolikheten att han blir dömd är så små? Det är ju ingen hämnd utan att förstöra för sig själv. Vill man hämnas finns det ju oändligt många bättre sätt.

Det är inte alls någon myt. Varför ens påstå något sånt?
Citera
2021-12-28, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Bara en fråga då du startat tråden, och är ny på fb så fick en sån känsla bara.

Ja det stämmer. Men känner inte BO.
Citera
2021-12-28, 17:05
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Det är inte alls någon myt. Varför ens påstå något sånt?

För att det finns undersökningar på ämnet. Det är en myt.
Citera
2021-12-28, 17:06
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Så är det, det jag menar är att logiskt sätt bör risken för att någon våldtar någon när denne har 50 olika tjejer i DM som vill suga dennes kuk minska drastiskt.

Josef verkar dessutom relativt ödmjuk och skön, och då hatar jag generellt både blattar och alla som har med PH/ex on the beach att göra.

Nu ska du få lära dig något nytt!
Alla våldtäktsmän är inte elaka och osköna personer i allmänna sammanhang.

Dessutom är det 100% omöjligt för dig att avgöra om en person är skön och ödmjuk utifrån sociala medier.....
Citera
2021-12-28, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Dessutom är det 100% omöjligt för dig att avgöra om en person är skön och ödmjuk utifrån sociala medier.....

Öh, va? Jag behöver oftast bara en handfull bilder innan jag kan göra en bra bedömning om en person är en komplett idiot eller halvt reko. I det här fallet behöver man ju dock bara kolla på alla hans skabbiga tatueringar för att kunna döma ut honom som en idiot med låg IQ (om man inte redan förstod det på att han har varit med i en dokusåpa som Ex on the beach). Men huruvida han är skyldig eller inte låter jag vara osagt.
Citera
2021-12-28, 17:18
Bannlyst
Jaha ännu en lögnerska alltså, det är då helt otroligt så mycket kvinnor ljuger i Sverige för att dom "ångrar sig".

Som att Josef behöver våldta och riskera detta, haha killen kan få hur många kåta svenska kvinnor som helst.

Nej, jag frågar som Alexander Bard: Hur mycket ska män ta egentligen innan dom inser att svenska kvinnor har blivit sjuka i huvudet?
Citera
2021-12-28, 17:22
Medlem
har träffat josef flertalet gånger, han är väldigt ödmjuk, snäll, nästan lite blyg. Inte alls som han kanske ser ut vid första ögonkastet. Utan att ha läst fupen, så nej, detta är inte på riktigt. han är inte typen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in