Citat:
Ursprungligen postat av
madrassen
Fasiken! Det kommer ju inget mer på kinderna….
Blir så irriterad och besviken… :-(
Jag är nog lite blåst, tror ofta när jag ser dylika Orlando Bloom-skägg att de är fåfängt fixade så..
Och säkert skönare än extrem växt, på en kompis är det fan heltätt upp till ögonen, han rakar sig mer än ofta för att inte se ut som en karikatyr på en vilde.
Annars kan du göra som Randy i serien "Trailer Park Boys", han verkar trivas med sitt tusch-hår
Hade jag varit du hade jag inte brytt mig. Men sånt är ju lätt att säga.