2022-01-09, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Kan alla bara tiga ihjäl Kajusi? Han är uppenbarligen lågutbildad och har lågt iq. Kvinnor "ångrar" inte sig och anmäler mannen. Det finns noll logik i det. Släpp det nu och gå vidare. När fupen har blivit sekretressbedömd får vi förhoppningsvis reda på mer.

Nej för det har aldrig hänt i svensk våldtäktshistoria?

Jag gillar inte locograbben och det är mycket väl möjligt att han våldtog henne, men det ursäktar inte att kvinnor ångrar ligg.

Det finns hur många fupar som helst som visar det.

Kvinnor som lägger sig nakna i sängar med män, har sex med de och säger sedan "nej jag ville inte ha sex" nehe? Varför i helvete gick du då och la dig naken med en främling i en säng?

Kvinnor som tar hem killar när deras pojkvän är borta, suger av de och har sedan sex för att sedan säga att sexet var mot deras vilja När blev svenska kvinnor så iq-befriade?

Men visst ska vi ursäkta vår flickor så mycket, de är ju trots allt pappas flickor, vi ska tro på de oavsett vad de säger, trots att vi vuxna vet hur lögnaktiga kvinnor kan vara.

Det finns t.om våldäktsfall där kvinnorna medger i eferhand själva att de sagt våldtäkt för att de skämdes och inte orkat leva med skulden.

Många tjejer är impulsiva slampor som agerar för stunden.
Det är bevisat.
Tyvärr medför det också en hel del konsekvenser, som simps som du gärna städar upp för att lätta på deras samvete istället för att hålla kvinnorna tillsvars.
Senast redigerad av kajusi 2022-01-09 kl. 17:02.
Citera
2022-01-10, 12:23
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi

Kan vi bara zooma ut en gång och konstatera att du nu postat 40 gånger i den här tråden där du skuldbelägger våldtäktsoffer. Vi alla vet att falskanmälningar händer. Men vi alla är inte som du och skriver det 40 gånger i en tråd där brottet fortfarande utreds av människor som är tusen gånger mer kompetenta än dig.

Du får mig nästan att vilja se kalla faktas inceldokumentär så jag kanske får lite mer förståelse. Jag fattar ju att du hatar kvinnor. Är det för att de hatar dig också - som driver dig?

Ingen fup ännu?
Citera
2022-01-10, 13:51
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Ingen fup ännu?

Stockholms tingsrätt
Telefon, växel. 08-561 650 00
E-post: stockholms.tingsratt@dom.se

Mål nr:
B 17420-21
Citera
2022-01-10, 14:55
Medlem
JamesTrombleys avatar
Undra varför hans flickvän till synes lever på som om ingenting har hänt? Glada instastories dagarna i ända, "J <3" i profilen och samtliga bilder på honom kvar i flödet.

Chockad att FB inte fått tag i FUP ännu.
Citera
2022-01-10, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesTrombley
Undra varför hans flickvän till synes lever på som om ingenting har hänt? Glada instastories dagarna i ända, "J <3" i profilen och samtliga bilder på honom kvar i flödet.

jag har mailat tingsrätten minst 3 gånger men får inget svar tillbaka!
Citera
2022-01-10, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesTrombley

Citat:
Ursprungligen postat av sebbe47
jag har mailat tingsrätten minst 3 gånger men får inget svar tillbaka!
Jag har fuppen var kan jag ladda upp ?.
Citera
2022-01-10, 17:12
Medlem
FUP

https://docdro.id/j8WV5bs
https://docdro.id/3werzJZ
https://docdro.id/y2MWJEI
Citera
2022-01-10, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas17
OK, så du förkastar forskningen helt, då är det enbart upp till spekulation med andra ord och anekdoter (vilket inte är någon form av bevis egentligen).

''Anecdotes are short stories told to illustrate a point or support a claim. ... While scientific evidence can be independently verified using the scientific method, anecdotal evidence cannot.''

Men jag har ett par frågor till dig:
1. Anser du själv att din anekdot (1) är starkare form av bevisning än exempelvis en empirisk studie med 2600+ fall som bygger på data som inkluderar: Kriminaltekniska rapporter, medicinska examinationer av experter, frågeformulär som utförts av polisutredare, uppgifter ifrån vittnen och målsägande etc.?

När allt detta togs i beaktning så fann man en extremt låg förekomst av falska våldtäktsanklagelser. Forskningen är inte perfekt, men denna studie väger givetvis tyngre än ditt eget dravel, det måste du förstå.

Jag vill se om du är logiskt konsekvent, svara på detta också:

Anser du även på samma sätt att en person som har rökt hela sitt liv och inte fått cancer som hävdar att rökning är ofarligt (1 anekdot), att den personens berättelse väger tyngre än empiiska studier som gjorts kopplat till lungcancer och rökning? Jag frågar detta för att se om du är konsekvent i din naiva tro.

I forskningspyramiden, så hamnar anekdoter på absoluta botten.
Du har helt fel i allt du skriver white knight. Nästan ALLA vet att kvinnor ångrar sig hela tiden av lite olika skäl. Assange & hela metoo är ju bevis på det. Vet FLERA fall själv. Har slampan pojkvän vid otrohet så är det nästan uteslutande lögner…
Citera
2022-01-10, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Kan alla bara tiga ihjäl Kajusi? Han är uppenbarligen lågutbildad och har lågt iq. Kvinnor "ångrar" inte sig och anmäler mannen. Det finns noll logik i det. Släpp det nu och gå vidare. När fupen har blivit sekretressbedömd får vi förhoppningsvis reda på mer.
Händer hela tiden. Du har noll erfarenhet av kvinnor. Det märks.
Citera
2022-01-10, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Kan vi bara zooma ut en gång och konstatera att du nu postat 40 gånger i den här tråden där du skuldbelägger våldtäktsoffer. Vi alla vet att falskanmälningar händer. Men vi alla är inte som du och skriver det 40 gånger i en tråd där brottet fortfarande utreds av människor som är tusen gånger mer kompetenta än dig.

Du får mig nästan att vilja se kalla faktas inceldokumentär så jag kanske får lite mer förståelse. Jag fattar ju att du hatar kvinnor. Är det för att de hatar dig också - som driver dig?

Ingen fup ännu?

Så nu är man en incel för att att man framför att kvinnor falskanmäler?

Snarare tvärtom att man knullar runt eller har hjort, och på så sätt stött på ett och annat psykfall.
Impulsiva, desperata eller hämndlystna kvinnor. De du.

När du flyttat från din white trash husvagn och sett lite mer än din håla på 100 pers så kommer du förstå.

Men jag förstår att falskanmälningar inte sker i ditt incelsamhälle på vishan, för där blir kvinnor lynchade istället.
Citera
2022-01-10, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Du har helt fel i allt du skriver white knight. Nästan ALLA vet att kvinnor ångrar sig hela tiden av lite olika skäl. Assange & hela metoo är ju bevis på det. Vet FLERA fall själv. Har slampan pojkvän vid otrohet så är det nästan uteslutande lögner…

Men var är studierna som visar att de flesta våldtäktsanklagelser är falska? Var är empirin som styrker detta?

Den största studien som har gjorts på detta är The 2005 British Home Office Study som inkluderar 2600+ fall. Den bygger på data ifrån kriminaltekniska rapporter, medicinska examinationer av experter, frågeformulär som utförts av polisutredare, uppgifter ifrån vittnen och målsägande etc.

När man justerat för partiskhet ( (exempelvis att man oftare misstrodde kvinnan om hon var psykiskt sjuk) och offentliga principer så fann man att endast 2,5 % av alla fall kunde klassificeras som ''falska anklagelser'', den ojusterade siffran var 8,2 %, vill man ha ett genomsnitt så kan man slå ihop dem och dela, då hamnar vi på cirka 5,35 %.

Detta är den största studie som gjorts på området med bra data, någorlunda power (inte bara 109 fall som en studie som någon länkade till, utan 2600+ fall) etc.

Denna studie visade tydligt att partiskheten var inte till förmån för brottsoffret, därav den högre förekomsten av falska anklagelser före justering.

Denna bevisning väger som du säkert förstår, hästlängder tyngre än konspirationsteorier, dina känslor eller egna upplevelser i den objektiva världen.

I en annan studie - The Australian Study, tittade man på 850 fall av rapporterade våldtäkter, efter att ha applicerat både kvalitativa och kvantativa analysmetoder så fann man att endast 2,1 % av kunde klassificeras som ''falska''.

Klart man kan länka till en pissdålig studie som vissa gör, med as litet sample och sedan dra en massa knäppa slutsatser baserat på dålig data.

Den första studien är den största som har gjorts, och den visar att väldigt få kvinnor ljuger, slutdiskuterat.
Senast redigerad av Lukas17 2022-01-10 kl. 17:45.
Citera
2022-01-10, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas17
Men var är studierna som visar att de flesta våldtäktsanklagelser är falska? Var är empirin som styrker detta?

Den största studien som har gjorts på detta är The 2005 British Home Office Study som inkluderar 2600+ fall. Den bygger på data ifrån kriminaltekniska rapporter, medicinska examinationer av experter, frågeformulär som utförts av polisutredare, uppgifter ifrån vittnen och målsägande etc.

När man justerat för partiskhet ( (exempelvis att man oftare misstrodde kvinnan om hon var psykiskt sjuk) och offentliga principer så fann man att endast 2,5 % av alla fall kunde klassificeras som ''falska anklagelser'', den ojusterade siffran var 8,2 %, vill man ha ett genomsnitt så kan man slå ihop dem och dela, då hamnar vi på cirka 5,35 %.

Detta är den största studie som gjorts på området med bra data, någorlunda power (inte bara 109 fall som en studie som någon länkade till, utan 2600+ fall) etc.

Denna studie visade tydligt att partiskheten var inte till förmån för brottsoffret, därav den högre förekomsten av falska anklagelser före justering.

Denna bevisning väger som du säkert förstår, hästlängder tyngre än konspirationsteorier, dina känslor eller egna upplevelser i den objektiva världen.
Du kan ta dina studier… ALLA som lever i verkligheten VET. Utom du. Patetiskt att svamla om studier. Bevisar bara att du har obefintlig erfarenhet av kvinnor. Noll? The end.

Du vet alltså inte att kvinnor ljuger kring detta? Du vet inte att kvinnor ALDRIG kan erkänna sina fel/brister heller antar jag? Till skillnad mot många män…
Senast redigerad av Raven2.0 2022-01-10 kl. 17:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in