2022-01-10, 17:32
Medlem
Kukulinskillis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Du menar attacker med kniv? Det speglar en annan sorts gm.

Skolattacker, attacker mot obeväpnade ungdomar, sexuellt motiverat våld. Vapnet är egalt, de är inte fetischister.
Citera
2022-01-10, 17:34
Medlem
Kukulinskillis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Så du menar att dom tar ut sin frustration på människor som inte har något med deras celibat att göra?
Det låter väldigt ologiskt, men ge det gärna ett försök att förklara hur du menar.

Det är väldigt ologiskt. Men det är så det händer om och om igen. Jag kan inte förklara det men jag kan spåra trenden, precis som alla som följer nyheterna.
Citera
2022-01-10, 17:36
Medlem
Eslöv-killen hade ju två utländska föräldrar.

Och denna nisse verkar vara från Finland?

Stoppa importen.
Citera
2022-01-10, 17:37
Medlem
Kukulinskillis avatar
Kul att se hur debatten plötsligt är full av problematiserande och empati när det inte går att skylla på nåt främmande. Den här killen är lika mycket uttryck för vår kultur som andra rövhattar är det gör sin - men det är bekvämare att leka blinddövstum apa än erkänna sin egen rasism.
Citera
2022-01-10, 17:37
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Men var inte muppen i Eslöv denne idiot tydligen var polare med adopterad hindu-kolombian eller nåt?

Och vilken islamist använder Queen som soundtrack till sitt jihaddande liksom?

Ingenting i mentalsjukhuset Svärje förvånar mig längre dock.

eslöv-muppen var lankes-colombian
Citera
2022-01-10, 17:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stevenstills
Jag tror vårt samhälle blir mer och mer likt USA där alla ska vara så "special" och intressanta.

Tror vi blir som USA? Tror? Svärje ÄR den femtioandra delstaten. Vi firar jul genom att sitta och glo på tecknad amerikansk film.

Och precis som i USA pågår det en häxjakt och demonisering utav allt och alla som inte trivs i detta sjuka samhälle. Är du enstöring och ensamvarg ska du automatiskt misstänkliggöras och associeras med galna incels som begår skolattacker.

I Svärje såväl som i Amerika angrips symptomen. Aldrig roten.

Allt som är skit i USA ska vänsterliberalerna, frimurarna och Wallenberg envisas med att importera hit. Vi ska ha exakt samma problem och samhällsbild som USA har. Incels. BLM. Religiösa sekter (Knutby till exempel). Allt ska vara som i USA. Stockholm, Göteborg och Malmö ska vara som New York, Los Angeles och Chicago. Landsbygden ska vara befolkad utav rednecks som röstar på Trump (i Sverige wt och raggare som röstar på SD) och religiösa högerkristna dårar (som sagt skit som Knutby-sekten). Och så vidare.

Svärje är världens mest narcissistiska, ytliga, plastiga idiotland där allt ska se så jättedramatiskt och viktigt ut som möjligt hela tiden. Som i en Beck-film typ.
Senast redigerad av torstenferdinand 2022-01-10 kl. 18:08.
Citera
2022-01-10, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukulinskilli
Det är väldigt ologiskt. Men det är så det händer om och om igen. Jag kan inte förklara det men jag kan spåra trenden, precis som alla som följer nyheterna.

Mm jag vet inte hur mycket sanning som ligger i det. Jag har svårt att se kopplingen.
Den där incelen i USA som begick våldsdåd och filmade det hela gick väl uteslutande på kvinnor?
Dokumentären som kalla fakta gjort/tagit upp där dom intervjuar svenska incels pratar ju bara om hat emot kvinnor (förutom säpo experten som i första hand svamlade om hat och hot på internet emot politiker och makthavare/kändisar istället för kvinnor)
Citera
2022-01-10, 17:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
eslöv-muppen var lankes-colombian

Semantik egentligen. Sri Lanka är mestadels buddistiskt. Sluta yra om Islam i detta fall nu.
Citera
2022-01-10, 17:42
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cazes
Det finns dokument om förhöret där hans namn står
https://www.docdroid.net/ijmqbqF/lunds-tr-b-4482-21-aktbil-64-maskad-pdf#page=762
Japp, och hans problem kommer nog till största delen hemifrån. Han har en galen morsa med fem ungar, alla med lustiga indiska (?) namn.
Bild på morsan: https://www.facebook.com/missmaddis.blog/photos/10159638122913428 Skriker extremvänster och New Age-dyrkare om henne
Senast redigerad av Flor-Ida 2022-01-10 kl. 18:06.
Citera
2022-01-10, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
I media?
Här i tråden.
Citera
2022-01-10, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Eslöv-killen hade ju två utländska föräldrar.

Och denna nisse verkar vara från Finland?

Stoppa importen.

På vilket sätt verkar han vara från Finland??
Citera
2022-01-10, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukulinskilli
Kul att se hur debatten plötsligt är full av problematiserande och empati när det inte går att skylla på nåt främmande. Den här killen är lika mycket uttryck för vår kultur som andra rövhattar är det gör sin - men det är bekvämare att leka blinddövstum apa än erkänna sin egen rasism.

Varför kan inte du särskilja på vår inhemska problematik och den importerade problematiken som inte ska vara här över huvud taget?
Klart att folk är mer hatisk och mindre intresserade av underliggande faktorer hos människor som inte ska vara här från första början.
Och det är väl inte konstigt att det ter sig i uttryck i folks kommentarer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in