2022-01-09, 14:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Men för fan.. det är naturligt att ungdomar vill bli vuxna, göra som de vuxna. De är ju på väg att bli vuxna, det är ju därför vi under skola och annat försöker lära dem sådant som vuxna kan och vet, för att de ska bli vuxna, för vi lär dem ju inte barnsaker för att de ska fortsätta vara barn i all evighet…

De allra flesta unga individer önskar att de ska bli äldre, få göra mer vuxna saker etc. Det är därför rätt naturligt att det är spännande att se nakna äldre individer om de kan göra det på ett tryggt sätt, typ smygkika på föräldrars sexfilmer. Det är INTE detsamma som att de där och då skulle tycka det var ok om de plötsligt skulle vara där själva i verkligheten nakna med de äldre. Men i smyg kan det vara spännande att kika på sådan filmer. Fundera på hur många barn och ungdomar som hittat föräldrars hemligheter och smygkikat på och kanske onanerat. Mycket vanligare än du anar…

Ja men att sitta och titta på gamla gubbar i porrfilm är inte normalt hos en 14 årig tjej. Jag skulle börja fundera på fel som anknytningsproblem till sin far eller något annan bakomliggande orsak.

Hade det sen varit en 50-60 åring gubbe som går runt och är sugen på min 14 åriga dotter hade jag fått peddovarningar. Ingen person jag hade låtit min dotter ens vara i närheten av!
Citera
2022-01-09, 14:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Men det är ju bara bullshit. Du klistrar på åsikter på andra som du inte har någon aning om, vilket flera också påpekat redan.

Teen-kategorin inom porr är ganska bred och det enda gemensamt filmerna har är väl att de medverkande ser unga ut typ. Det är knappast några outvecklade barn utan bröst du får se om du skulle börja söka inom kategorin.

Sen kanske det finns subkategorier där det strävas efter detta, tänker kanske främst på japansk hentai och liknande, men inom kategorin som helhet är det knappast så.

Sluta ljug för dig själv och försöka köra med någon slags försvarsmekanism du vet mycket väl att jag har rätt.. teens är ett ord som förknippas med tjejer i tidig pubertet. Tanken är att kvinnor inte ska finnas med i tanken!
Citera
2022-01-09, 14:31
Avstängd
Citat:
Fråga till dig…

Är du man eller kvinna…? Jag gissar kvinna..?

Ytterligare…
Sedan bra länge nu så rakar tjejer könet, det börjas redan i unga tonåren, och även massor av kvinnor i alla åldrar rakar könet helt rent. Varför….? De ser ju ut som flickor då…?

Ja för att majoriteten av män föredrar det Och tänder på det. Hon gör det inte lika ofta för sin egen skull.
Citera
2022-01-09, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Ja men att sitta och titta på gamla gubbar i porrfilm är inte normalt hos en 14 årig tjej. Jag skulle börja fundera på fel som anknytningsproblem till sin far eller något annan bakomliggande orsak.

Hade det sen varit en 50-60 åring gubbe som går runt och är sugen på min 14 åriga dotter hade jag fått peddovarningar. Ingen person jag hade låtit min dotter ens vara i närheten av!

Vad är då gamla gubbar….?

Varför har tonårstjejer ofta Brad Pitt eller liknande snubbar på sina väggar…? Hur gammal är Brad Pitt…
Tror du på allvar att det inte finns en enda tonårstjej som legat och fantiserat om Brad Pitt eller andra skådisar som kan vara långt mer än dubbelt så gamla som de själva är, och drömt om het sex etc. Eller att om någon skulle ha gjort det så är det fel på den tjejen…?

Det kan liksom bara en jäkla skillnad på ”gubbar och gubbar” även om de likartad ålder. Är de snygga och sexiga, och har status som stjärnor etc, så har flickor/tjejer/tonåringar i alla tider hägrats och fantiserat om dessa på olika vis. Likväl som vi tonårskillar fantiserade om betydligt mognare kvinnor med stiliga attribut och tapetserade med dem runt sängen etc…
Citera
2022-01-09, 14:37
Medlem
Citat:
Ja för att majoriteten av män föredrar det Och tänder på det. Hon gör det inte lika ofta för sin egen skull.

Det tror du ja….
De kvinnor jag pratar med uppger oftast att de gör det för de gillar det själva, tänder på det, känner sig fräschare ungdomligare sportigare etc. Få säger att de gör det enbart för mannens skull

Men varför svarade du inte på den andra frågan, var den för svår…? Man eller kvinna…? Vet du kanske inte…?

Hur som helst tror jag du ligger i topp vad gäller moralpanik och okunnighet om individers utveckling vad gäller det sexuella. Sannolikt är du själv en redig blygpropp sen barnsben och har missat allt det majoriteten andra upplevt och lärt sig under uppväxten. Inget fel i det, men vänligen bete dig inte som om din okunnighet och inskränkta liv är och ska vara referens för resten av världen. Fan en pingstpastor är ju mer frigjord än dig…
Citera
2022-01-09, 14:41
Medlem
Citat:
Sluta ljug för dig själv och försöka köra med någon slags försvarsmekanism du vet mycket väl att jag har rätt.. teens är ett ord som förknippas med tjejer i tidig pubertet. Tanken är att kvinnor inte ska finnas med i tanken!

Men snälla... Gå till valfri porrsida och titta efter själv. Inte fan hittar du tjejer som ser ut att vara i tidig pubertet om du klickar på "teens". De är definitivt kvinnliga och har former.

Det är ju knappast där som de som tänder på barn sitter och fluktar om du tror det.
Citera
2022-01-09, 14:46
Medlem
Citat:

Det är du som ljuger för dig själv…

Hur stor erfarenhet har du själv av kategorin Teens inom porrfilm…?
Teens grundinriktning är sexiga tonårstjejer 18-19 då 18 är den lagliga gränsen på de flesta håll för att fota/filma människor nakna. Att sen ”rollspel” kan förekomma ja, men det är klar majoritet till välutvecklade individer.
Citera
2022-01-09, 14:53
Medlem
Citat:

Hur vet du att det inte är normalt….?
Hur många tjejer i den åldern har du pratat förtroligt med och de berättat sina innersta fantasier…?

Jag har, som jag redan skrivit, bekanta som är barn/ungdomspsykologer, familjerådgivare, sexualrådgivare etc. De styrker det jag skriver, inte det du påstår….

Det flesta kvinnor jag känt genom livet som har berättat om sina erotiska äventyr i ungdomen, berättar saker du skulle svimmat av antar jag. Saker de upplevt, med klart äldre partner, och som de valde själva och som de har som spännande minnen livet ut. Även en hel del skit som inte borde hänt har de också berättat såklart.
Citera
2022-01-09, 16:05
Avstängd
Citat:
Det är du som ljuger för dig själv…

Hur stor erfarenhet har du själv av kategorin Teens inom porrfilm…?
Teens grundinriktning är sexiga tonårstjejer 18-19 då 18 är den lagliga gränsen på de flesta håll för att fota/filma människor nakna. Att sen ”rollspel” kan förekomma ja, men det är klar majoritet till välutvecklade individer.

En man som är sexuellt intresserad av tonårsflickor är pedofil och förmodligen ett rovdjur.

Slutdiskuterat!
Citera
2022-01-09, 16:09
Medlem
Pungkunskaps avatar
Teenporr är härligt. När deras unga späda hål tänjs till gränsen. Inget fel i det.
Citera
2022-01-09, 16:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Men snälla... Gå till valfri porrsida och titta efter själv. Inte fan hittar du tjejer som ser ut att vara i tidig pubertet om du klickar på "teens". De är definitivt kvinnliga och har former.

Det är ju knappast där som de som tänder på barn sitter och fluktar om du tror det.

Ja men det är inte unga vuxna ni söker att titta på och önskar att se.. utan VAD teens står för och vad det ska förknippas med ... det ska ge tankar och en känsla hos målgruppen att det är minderåriga tjejer som är så unga så det ska likna barn. Det är därför dom tvingas klä på sig knästumpor och flätor helrakade och gärna ha så små bröst det bara går.. tanken är att det ska likna småtjejer! Det gör att ni går igång och blir kåta det ska påminna om att ni har sex med barn.
Senast redigerad av Menea 2022-01-09 kl. 16:24.
Citera
2022-01-09, 16:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pungkunskap
Teenporr är härligt. När deras unga späda hål tänjs till gränsen. Inget fel i det.

Precis det är pedofiler som njuter av att se barn utnyttjas..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in