Flashback bygger pepparkakshus!
2022-01-08, 17:23
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Äsch, tror du på det själv?

Varför åker en man iväg med sin "bonusson" när han har egna barn att resa med?!

Skriv inte: "De kanske inte åker skidor...?", för isf gör man något barnen gillar att göra!!

Nä, han lever efter sina egna intressen och leker den "goa, snälla och coola" killen & bonuspappan.

Pffft... Trams.
CB lever helt klart efter sina egna narcissistiska val. Han struntar fullkomligt i att hans egna barn älskar skidåkning.

Det han gör nu är endast för att gå så många like som möjligt fr div kändisar.

Att vara en bra pappa åt sina egna barn står långt ner på hans lista och har alltid gjort.
Citera
2022-01-08, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
CB lever helt klart efter sina egna narcissistiska val. Han struntar fullkomligt i att hans egna barn älskar skidåkning.

Det han gör nu är endast för att gå så många like som möjligt fr div kändisar.

Att vara en bra pappa åt sina egna barn står långt ner på hans lista och har alltid gjort.

Han jagar likes och vänner hos Ps följare och tidigare arbetskollegor.
Citera
2022-01-08, 18:04
Medlem
Men de kanske inte lägger ut Aaaalllt. Hans barn kanske inte VILL SYNAS. KANSKE INTE VILL åka skidor just nu. Alltså... Bara för att man är känd så behöver man inte blotta allt. Ni ät inte med hemma hos Pernilla och Christian 24/7......ni vet o ser inte allt.
Citera
2022-01-08, 18:27
Citat:
Ursprungligen postat av Morningnurse
Men de kanske inte lägger ut Aaaalllt. Hans barn kanske inte VILL SYNAS. KANSKE INTE VILL åka skidor just nu. Alltså... Bara för att man är känd så behöver man inte blotta allt. Ni ät inte med hemma hos Pernilla och Christian 24/7......ni vet o ser inte allt.

Nu är väl inte familjen Wahlgren inte direkt kända för att INTE vilja blotta i stort sett allt. Däremot tror jag inte herr Bauer är så intresserad av att blotta sig. Med all rätt. Skulle han göra det så skulle han inte bli långvarig i familjen Wahlgren. Vad man ska ha i åtanke vad gäller herr Bauer är att han är en skicklig skådespelare. Han har talets gåva och ser ok ut. Men han kommer även denna gång att visa sitt rätta jag. Vi pratar om en fullblods narcissist. Kollegor och fd vänner kan säkert vittna om detta. Jag har själv råkat ut för hans arrogans vid tillfälle på ett arbetsevent. Han fick nobben och jag var då enligt honom en .....
Och vilken normal man/kvinna tatuerar in datumet när man sa Jag älskar dig första gången? Varningstecken redan där. Han måste ju vara fulltaggad av dessa meningar. Obehaglig är han.
Citera
2022-01-08, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Nu är väl inte familjen Wahlgren inte direkt kända för att INTE vilja blotta i stort sett allt. Däremot tror jag inte herr Bauer är så intresserad av att blotta sig. Med all rätt. Skulle han göra det så skulle han inte bli långvarig i familjen Wahlgren. Vad man ska ha i åtanke vad gäller herr Bauer är att han är en skicklig skådespelare. Han har talets gåva och ser ok ut. Men han kommer även denna gång att visa sitt rätta jag. Vi pratar om en fullblods narcissist. Kollegor och fd vänner kan säkert vittna om detta. Jag har själv råkat ut för hans arrogans vid tillfälle på ett arbetsevent. Han fick nobben och jag var då enligt honom en .....
Och vilken normal man/kvinna tatuerar in datumet när man sa Jag älskar dig första gången? Varningstecken redan där. Han måste ju vara fulltaggad av dessa meningar. Obehaglig är han.

Kan tänka mig vad som sades. De orden har även passerat förbi denna tråd. Men inlägget försvann lika fort som det lades upp.
Citera
2022-01-09, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78

Vad betyder "Han måste ju vara fulltankad av dessa meningar". Jag förstår verkligen inte. En helt obegriplig mening...
Men det kanske är du som är full av skit, och det läcker ut lite konstigt här och var?
Citera
2022-01-09, 02:15
Medlem
Mune Sangss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Vad betyder "Han måste ju vara fulltankad av dessa meningar". Jag förstår verkligen inte. En helt obegriplig mening...
Men det kanske är du som är full av skit, och det läcker ut lite konstigt här och var?

Tror att det syftar på hans mjödintag och fablesse för hovmästarsås.
Citera
2022-01-09, 02:26
Medlem
Citat:

”FullTAGGAD” = Om han tatuerat sig varje - första gång - hansäger ”Jag älskar dig” till någon, lär han vara just det, fulltaggad..
Citera
2022-01-09, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
”FullTAGGAD” = Om han tatuerat sig varje - första gång - hansäger ”Jag älskar dig” till någon, lär han vara just det, fulltaggad..

Point taken - läsfel av mig. Tatuerandet kanske är en ny vana, Pernilla är först, more to come.....
Citera
2022-01-09, 09:35
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Iranskan han var tillsammans med gjorde han samma sak men tog bort.
Hans ex till barnen vet jag inte. Men troligtvis är han fulltaggad…😅 Jag tror ju dock att han nu sköter sina kort väl med PW.
Enl min syn lite för väl… städar, handlar, tar hennes barn på semestrar, gör mysfrukostar hela tiden mm mm.
Han står ju i centrum för det mesta så hans mål i livet är nått.
Han får ju massor med superlativ och det är ju det en narcissist/psykopat lever på.
PW är blown away precis som alla hans tidigare ex varit. Men de har ju inte varit kända så då gör han dem illa och går vidare.
Såg på iranskans FB att han varit otrogen och inte varit snäll mot hennes dotter. Hon har lagt ut det när de flyttande isär.
Citera
2022-01-09, 10:56
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Usch får så ont i magen. Som förälder så förstår jag inte alls nu hur han agerar.
Hans egna barn måste ju bli helt knäckta, han struntar i att betala underhåll till dottern men väljer att åka iväg med Theo.
Nu har visserligen CB jobbat i Trysil på SkiStar så han har säkert genom Peter på SkiStar blivit bjuden på detta men ändå. Vilken kniv rätt in i hjärtat på sitt egna barn.
Fy fan vilket ego han är.

Du skrev precis det jag tänkte..
Är 99% säker på att det är en gratisresa, kanske kräver herr Bauer pengar för hotellreklamen och vistelsen där också eftersom han är en "kändis" numera...😂😂😂
Citera
2022-01-09, 11:14
Citat:

Du kanske ska lära dig läsa.
Brukar underlätta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in