2021-11-25, 08:15
Medlem
Jon.Holmss avatar
Magdalena är inte speciellt vacker heller.

Hennes ansikte är plufsigt (för mycket alkohol?) och hon är överviktig och rör sig som en kossa. Dessutom så ser hennes leende väldigt konstig ut. Hon liksom viker läpparna inåt på något konstigt sätt. Kanske är hon rädd för att visa tänderna, som kanske har tagit stryk av för mycket rökning och alkohol genom åren?

Ett exempel:
https://www.gp.se/nyheter/göteborg/s-i-göteborg-nominerar-magdalena-andersson-till-partiordförande-1.54763969
Senast redigerad av Jon.Holms 2021-11-25 kl. 08:19.
Citera
2021-11-25, 14:15
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Magdalena är inte speciellt vacker heller.

Hennes ansikte är plufsigt (för mycket alkohol?) och hon är överviktig och rör sig som en kossa. Dessutom så ser hennes leende väldigt konstig ut. Hon liksom viker läpparna inåt på något konstigt sätt. Kanske är hon rädd för att visa tänderna, som kanske har tagit stryk av för mycket rökning och alkohol genom åren?

Ett exempel:
https://www.gp.se/nyheter/göteborg/s-i-göteborg-nominerar-magdalena-andersson-till-partiordförande-1.54763969

Hon är kobent och går med fötterna utåt. Hon borde göra en tandblekning och ta bort vårtan i ansiktet. Hon ser fruktansvärt sleten ut.
Citera
2021-11-25, 15:54
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hon är kobent och går med fötterna utåt. Hon borde göra en tandblekning och ta bort vårtan i ansiktet. Hon ser fruktansvärt sleten ut.

Boxvinet tar ut sin rätt
Citera
2021-11-25, 16:56
Medlem
Citat:
Ja, denna vårtan stör mig! Att ta bort den på en laserklinik går på ett kick.
Citera
2021-11-25, 19:58
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Ett exempel:
Finns något läskigt Greta Thunbergskt över henne på det fotot.
Citera
2021-11-26, 06:11
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ja, denna vårtan stör mig! Att ta bort den på en laserklinik går på ett kick.
Jag brukar försöka låta bli att kommentera folks utseenden negativt. I synnerhet kroppsliga som man är född med. Men här kan inte jag heller låta bli att undra lite försiktigt varför inte både män & kvinnor i länder med utvecklad sjukvård låter ta bort div. vårtor & liknande i ansiktet? Jag är ingen skönhet själv & har mina skavanker men just ansiktet vill jag ju försöka ha presentabelt s.a.s.

På en man kan det vara helt ok med nåt ärr men vårtor.... På en kvinna funkar det inte alls för mig. Tyvärr, jag är ledsen. Det får vara hur ytligt det än vill men i Sverige är det dessutom i de allra flesta fall gratis att ta bort sånt. I synnerhet i ansiktet, på tuttarna, blygdläpparna. Ta bort sånt för böfvelen! Jag har själv tagit bort ett par små saker som förmodligen många inte ens tänkte på & det gör inte särskilt ont. Inte om man kan noppa ögonbryn & vaxa bikinilinjen.

För övrigt så tycker jag att Magda är söt på den här gamla bilden när hon har en hatt! Fast jag skulle åandrasidan knulla alla 3 som fan såsom de ser ut på den bilden

För övrigt del 2 så är alla 3 jävligt korkade
Citera
2021-12-03, 19:14
Medlem
picapicans avatar
Tittade på kvällens Skavlan på SVT Play. Herregud, vilka ofräscha gula tänder hon har och med beläggningar/fläckar på framtänderna. Hon skulle se hyfsad ut om hon blekte garnityret, fräschade upp ansiktet och tog bort vårtan.
Citera
2021-12-04, 11:38
Medlem
psaks avatar
Såg närapå komiskt liten ut, högklackad och allt, bland övriga ministrar. Når hon upp till 1.60, inte troligt va?
Citera
2021-12-26, 19:28
Medlem
Orobanches avatar
Jag har aldrig varit socialdemokrat men varifrån kommer alla påståenden att MA skulle vara alkoholiserad?

Har någon konkreta bevis?
Annars är det ju förjävligt att folk skriver en massa dynga och kallar ngn för alkis utan ens en gnutta bevis.

Så har ni inte bevis så håll käften!
Citera
2021-12-26, 19:35
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Jag brukar försöka låta bli att kommentera folks utseenden negativt. I synnerhet kroppsliga som man är född med. Men här kan inte jag heller låta bli att undra lite försiktigt varför inte både män & kvinnor i länder med utvecklad sjukvård låter ta bort div. vårtor & liknande i ansiktet? Jag är ingen skönhet själv & har mina skavanker men just ansiktet vill jag ju försöka ha presentabelt s.a.s.

På en man kan det vara helt ok med nåt ärr men vårtor.... På en kvinna funkar det inte alls för mig. Tyvärr, jag är ledsen. Det får vara hur ytligt det än vill men i Sverige är det dessutom i de allra flesta fall gratis att ta bort sånt. I synnerhet i ansiktet, på tuttarna, blygdläpparna. Ta bort sånt för böfvelen! Jag har själv tagit bort ett par små saker som förmodligen många inte ens tänkte på & det gör inte särskilt ont. Inte om man kan noppa ögonbryn & vaxa bikinilinjen.

För övrigt så tycker jag att Magda är söt på den här gamla bilden när hon har en hatt! Fast jag skulle åandrasidan knulla alla 3 som fan såsom de ser ut på den bilden

För övrigt del 2 så är alla 3 jävligt korkade

Jag förstår mig inte heller på dom som inte tar bort födelsemärken/vårtor, speciellt i ansiktet och andra ställen.

Men åh andra sidan när det gäller Magdalena. Man har mer respekt för en Statsminister som har lite skavanker utseendemässigt än om någon uppblåst bimbo varit Statsminister.
Finlands kvinnliga är snygg att titta på, men hon är knappast vettig eftersom hon tillhör dom gröna.
Citera
2022-01-08, 13:17
Medlem
Ringhals3s avatar
Hej och hå!

Larmet gick i Magdalena Anderssons villa i Nacka villket resulterade i att hennes städhjälp som var efterlyst och uppehöll sig illegalt i landet greps av polisen!

"– Statsministern avböjer att kommentera, säger Magdalena Anderssons tf pressekreterare Toni Eriksson."

Mmm....
Citera
2022-01-08, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Hej och hå!

Larmet gick i Magdalena Anderssons villa i Nacka villket resulterade i att hennes städhjälp som var efterlyst och uppehöll sig illegalt i landet greps av polisen!

"– Statsministern avböjer att kommentera, säger Magdalena Anderssons tf pressekreterare Toni Eriksson."

Mmm....

Det säger nog mer om städfirman än om Magdalena Andersson.

Vet man namnet på städfirman..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in